Редагувати: мова йде про iWild Casino
Це просто не працює...
Я намагався зняти 500 CAD з 22 листопада.
Вони просто продовжують скасовувати, використовуючи як виправдання те, що перекази Interac закінчуються через 48 годин. Добре, це добре працює в інших казино.
Сьогодні вранці я спробував повторно подати скасований запит... знову ... вчетверте... і їхній сайт просто не працював.
Служба підтримки просто сказала мені повторити спробу завтра та закрила чат.
І я не згадав про їхній жахливий процес KYC...
Наступного тижня я подам скаргу у форматі, якщо мені не заплатять.
Я не маю слів, щоб описати, яке жахливе це казино. Як вони можуть мати оцінку 9,2 з високою оцінкою безпеки? Це не має сенсу. Гуру казино повинен це виправити.
Edit: This is about iWild Casino
It simply doesn't work...
I've been trying to withdraw 500 CAD since 11/22.
They just keep canceling using as an excuse that Interac transfers will timeout after 48hours. Well it works fine at other casinos.
This morning I tried to re-submit a canceled request... again ... for the 4th time... and their site just didn't work.
Support simply told me to retry tomorrow and closed the chat.
And I didn't mention their horrible KYC process...
I will submit a format complain next week if they don't pay me.
I'm at a lost of words to describe how awful this casino is. How can they possibly have a 9.2 score with a high security score ? It makes no sense. Casino Guru needs to make this right.