Підтримка не повертає відповіді на моє перше запитання, яке було більше 1 місяця тому. За останні 9 днів мені надіслано 4 електронні листи та 2 телефонні дзвінки, але я не можу зв’язатися з ними.
Як я вже сказав, це віртуальна картка. Але необхідної інформації немає навіть у заяві. Шукав скрізь.
Я б не допустив цієї помилки та не вніс депозит. Але у мене була забута сума, і я хотів її десь витратити.
Я сподівався, що хтось знатиме, як знайти цю інформацію. Бо зараз мої рахунки ніби заблоковані прямо в казино, де я граю.
Support does not return the answer to my first question, which was more than 1 month ago. For the last 9 days I have 4 emails sent and 2 phone calls but I can't contact them.
Like I said, this is a virtual card. But there is no necessary information even in the statement. I searched everywhere.
I would not make that mistake and deposit. But I had a forgotten amount and I wanted to spend it somewhere.
I was hoping someone would know how to find this information. Because now it's as if my accounts are locked right in the casinos where I play.
Автоматичний переклад.