Це те, що зазвичай просять казино, коли їм потрібен додатковий документ. ID + паспорт. У деяких випадках вони визнають водійські права, але це залежить від країни проживання гравця (а також від процедур казино)
That's what casinos usually ask for when they need an additional document. ID + passport. In some cases, they accept the driver's license, but it depends on the player's country of residence (and on the casino's procedures as well)
Мені зараз раптом подзвонять по скайпу??? Я так втомилася від них, що скоро кину🥺🥺
They're going to call me on Skype now all of a sudden??? I'm so tired of them that I'll give up soon🥺🥺
Dom ska ringa mig på Skype nu helt plötsligt??? Jag är s trött på dem att jag snart ger upp🥺🥺
Як вони могли обдурити своїх гравців із дійсною ліцензією? Я подала свідоцтво про народження і чекаю. Будь-яке інше виправдання зараз було б неправдоподібним. Немає ніякого способу в пеклі, щоб вони могли втекти від того, що вони роблять. Я хотів би гроші, які я законно виграв, а вони, здається, роблять усе, що хочуть, коли завгодно. Те, що я збираюся сказати, може здатися грубим, але я дав їм шанс і чекав і чекав... вони затяті брехуни, які зроблять усе, щоб не виплатити ваш виграш. Зрештою, не таке вже й казино. Виправдання за виправданням, брехня за брехнею. Це правда.
How could they possibly get away with scamming their players with a valid license. I've submitted my birth certificate and now waiting. Any other excuse now would be implausible. There is no way in hell they can get away with what they're doing. I would like the money I've rightfully won and they seem to do whatever they want, whenever they want. What I am about to say may seem harsh, but I gave them a chance and waited and waited.....they are compulsive liars who will do anything to prevent paying out your winnings. Not so much of a casino after all. Excuse after excuse, lie after lie. It's the truth.
Привіт Еганем!
Я розумію вас 💯 відсотків, я був такий злий, розчарований і безсилий у всьому цьому, а вони просто зарозуміло продовжували, як я вже сказав, я отримав 1000 зі своїх 45, і сьогодні так: 11 вони збираються подзвонити в Skype ні ідея чому??? але я написав довгого листа їхнім власникам ліцензій, які теж зі мною дуже грубо поводилися, але сьогодні побачимо! Повертається!! Стояти на тобі
Hi Eghanem!
I understand you 💯 percent, I've been so angry, disappointed and powerless in all this and they've just arrogantly continued, as I said I got 1000 out of my 45 and today yes: 11 they're going to call Skype no idea why??? but I wrote a long letter to their license holders who also treated me very rudely, but we'll see today! Coming back!! Stand on you
Hej Eghanem!
jag förstår dig till 💯 procent , jag har varit så arg , besviken och maktlös i allt detta och dom har bara arrogant fortsatt , jag har som sagt fått 1000 av mina 45 och idag jo: 11 ska dom ringa Skype ingen aning varför ???men jag skrev ett långt brev till deras licensinnehavarne som också bemöte mig väldigt otrevligt , men vi får se idag! Återkommer!! Stå på dig
Привіт!
Як пройшов дзвінок по Skype? Про що це було? Сподіваюся, ви скажете, що проблему вирішено!
Чесно кажучи, ліцензії на Кюрасао - або, радше, субліцензії - це просто товар для продажу, наскільки мені неодноразово казали гравці в минулому, цей "орган" не розслідує і не втручається в проблеми гравців.
Я ніколи не чув, щоб така інстанція розглядала скарги, як я бачу, тут немає відповідальних осіб, а лише клерки.
Hello there!
How was the Skype call? What was it about? I hope you'll say the problem was solved!
To be honest, Curacao licenses - or rather sublicenses - are just goods for sale, as far as I was told by players many times in the past, this "authority" does not investigate or get involved in players' issues.
I have never heard of resolved complaint handled by such authority, the way I see it, there are no issue handlers, just clerks.
Як у вас вийшло зняття, чи пощастило?
How did you go with your withdrawal, any luck yet?
Вони навіть дзвонили і задавали багато запитань 😡 тоді я мав отримати все одним зняттям, але цього не сталося! Знову отримав 500 євро і чекаю наступного зняття
They even called and asked lots of questions 😡 then I was supposed to get everything in one withdrawal but it didn't happen that way! Received 500 euros again and am waiting for the next withdrawal
Dom ringde till och med och frågade massa frågor 😡 sen skulle jag få allt i ett uttag men det blev inte så! Fått 500 euro igen och håller på med att vänta på nästa uttag
Гаразд, здавалося б, вони виплачують частинами. Продовжуйте це робити. Той факт, що вам щось заплатили, дає надію, що колись ви отримаєте всі свої кошти. Я попросив їх закрити мій обліковий запис. Згідно з їхніми умовами, вони зобов’язані виплатити ваш залишок. Але з якоїсь причини вони вирішили провести «розслідування» і не виправдовують затримку. Чи був у вас подібний досвід? Вони сказали вам, що переглядають і досліджують ваш обліковий запис, але не вказали причину?
Ok so it would seem that they are paying out in instalments. Keep on it. The fact that you got paid something, brings hope in that you'll get all of your funds at some point. I've asked them to close my account. According to their terms, they are obliged to pay out your remaining balance. But for whatever reason, they have decided to conduct an 'investigation' and they won't justify the delay. Did you have a similar experience? Did they tell you they were reviewing and investigating your account and not provide a reason for it?
Так, привіт усім. Хто-небудь тут знає про казино, які можуть обходитися без цієї надокучливої перевірки та залишаються надійними?
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Коротка примітка: чи можу я попросити вас скористатися кнопкою відповіді? Його використання допомагає підтримувати розмову впорядкованою та легкою для подальшої роботи.
Після використання одержувач також отримує сповіщення про відповідь.
Just a short note: May I ask you to use the reply button? Using it helps to keep the conversation organized and easy to follow up with.
Once used, the recipient is also notified about the reply.
Так, привіт усім. Хто-небудь тут знає про казино, які можуть обходитися без цієї надокучливої перевірки та залишаються надійними?
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Привіт.
Я б сказав, що казино, які пропонують лише криптовалютні платежі, щоб уникнути підтвердження платежу, і зазвичай не мають ліцензії, щоб також уникнути KYC (знай свого клієнта), є досить підозрілими - принаймні для мене.
Якщо у вас виникли проблеми, ну, нема жодного органу, до якого можна звернутися, і не потрібно проходити перевірку.
Я впевнений, що ви знаєте, що ви повинні грати лише в казино з німецькою ліцензією, вибачте, мені потрібно було це розповісти.
У будь-якому разі спробуйте фільтр казино - є два анонімних казино. 🙂
Hello.
I'd say casinos that offer only crypto payments to avoid payment verification and usually misses the license to also avoid KYC (know your customer) are quite suspicious - at least to me.
In case you have trouble, well, no authority to turn to and no verification to pass.
I'm sure you know you should only play in casinos with a German license, sorry I needed to make it straight.
Anyway, try out the casino filter - there are two anonymous casinos. 🙂
Застосовуйте тиск, якщо вони перешкоджають або затримують платіж. Зверніться до соціальних мереж. Опублікуйте це, і за кордоном також є юристи, які переслідують казино. У будь-якому випадку давайте відсіч, а якщо іншого шляху немає, звертайтеся до газет і преси. Теж важливо. Шукайте гравців, які мають такий же досвід. Коли вони помічають, що ви відбиваєтесь, це швидко розвалюється, тому що казино дуже швидко обходяться, коли вони зіпсуються, а це не потрібно жодному казино. удачі тобі
Apply pressure if they hinder or delay the payment. Turn to social networks. Make it public and there are also lawyers chasing the casinos both abroad. In any case, fight back and if there is no other way, turn to newspapers and the press. Also important. Look for players who have had the same experience. When they notice that you're fighting back, it quickly falls apart because the casinos get around very quickly when they mess up, and no casino needs that. good luck to you
Druck machen wenn die die Auszahlung behindern oder verschleppen. Sich an die Soziale Netzwerke wenden. Es öffentlich machen und es gibt auch Anwälte die auch sowohl im Ausland die Casinos jagen. Auf jedenfall sich wehren und wenn es nicht anders geht sich an Zeitungen und Presse wenden. Auch wichtig. Such dir auch Spieler denen es auch so ergangen ist. Wenn die merken das man sich wehrt dann kippt es sehr schnell da die Casinos wenn die Mist bauen es sich sehr schnell rumspricht und das kann kein Casino brauchen. Viel Glück dir
Дякую за ці поради.
Це ваш особистий досвід?
Якщо так, схоже, ви пройшли через багато. Чи спрацювали ці кроки для вас?
Thanks for those tips.
Is it your personal experience?
If so, sounds like you've been through a lot. Did those steps work out for you?
хм, дайте нам знати, як справи. але ви коли-небудь чули про *Вилучене посилання*?
hmm let us know how it goes. but have you ever heard of *Removed link*?
mmm facci sapere come va. ma hai mai sentito parlare *Removed link*?
Привіт, я видалив ваше посилання, тому що воно не працювало, і я не знаю, про що ви писали. І ще хочу на майбутнє зауважити, що посилання на форумі не приймаються.
У будь-якому випадку, чи можете ви поділитися з нами, про що саме йдеться? Це було казино чи якась інша інформація?
Дайте нам знати
Hi, I deleted your link because it wasn't functional and I don't know what you were writing about. And I would also like to note for the future that links are not accepted on the forum.
Anyway, can you share with us what exactly it was about ? Was it a casino or some other information?
Let us know
привіт,
Ви говорите про проблеми з 21bets? Я не впевнений, що чи кого ви маєте на увазі, чи не могли б ви використати кнопку «відповісти» на майбутнє? Це зберігає розмову гладкою та акуратною.
Крім того, який ваш досвід роботи з казино, чи ви коли-небудь там грали і стикалися з якимись проблемами?
Поділіться з нами своїм досвідом, якщо він є.
Heyo,
Are you talking about the issues regarding 21bets? I'm not sure what or to who you are referring to, for the future could you use 'reply' button? It keeps the conversation smooth and neatly organized.
Also, what is your experience with the casino, have you ever played there and experienced any issues?
Share your experience with us if you have any.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.