Здається, це хороший ярлик 😀
Ви запитували про цю «конфліктність депозитів»? Я хотів би почути пояснення. Мають бути деякі винятки, тільки для цих випадків.
It seems like a good shortcut 😀
Have you asked about this "deposit collision"? I'd love to hear the explanation. There must be some exceptions, just for these cases.
Ось чому я думаю, що вони підпадають під ту саму організацію Global Games Tech Group, той самий макет ігор в казино, оскільки вони отримали моє ім’я та адресу електронної пошти, хоча вони стверджують, що зареєстровані в Австралії. Незважаючи на те, що вони не приймають гравців із Великобританії, я зміг приєднатися (щойно перевірив це) за допомогою GBP без блокування. Вони листи мені щодня, хоча всі вони потрапляють у мою папку зі спамом
This is why I think they fall under the same umbrella organisation Global Games Tech Group same t@Cs same casino games layout the fact they got my first name and email address even though they claim to be registered in Australia. Even though they don’t accept UK players I was able to join (just tested it) deposit using GBP with out being blocked. They email me every day even though they all go in my spam folder
Розумію.
Ну, наразі мене дуже хвилює той факт, що ви можете зареєструватися як резидент Великобританії і навіть внести депозит у фунтах стерлінгів. Я перевірю це з командою тестувальників. Однак не можу сказати, що я хотів би заохочувати інших гравців із Великобританії грати там.
Я б також запитав команду огляду про це підключення Global Games Tech Group. Я не впевнений, що вони зможуть знайти надійні докази, але принаймні ми можемо спробувати.
I see.
Well, at the moment I'm much concerned about the fact that you can register as a UK resident and even deposit in GBP. I'll check it with the tester team. Can't say I would like to encourage any other UK players to play there, however.
I'd also ask the review team about this Global Games Tech Group connection. I'm not sure if they will be able to find solid proof, but at least we can try.
Ні, досить важко довести, що Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp casino Rouge casino та всі інші пов’язані, просто всі вони мають однаковий макет, пропонують однакові бонуси та T@Cs та методи оплати. Також я думаю, що їхні ліцензії, як і їхні ігри, підроблені. Деяким людям платять після довгого очікування, іншим – ні.
No it’s quite difficult to prove that Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp casino Rouge casino and all the rest are connected it’s just they all have the same layout offer the same bonuses and t@Cs and payment methods. Also I think their licenses are fake as well as their games. Some people do get paid after a long wait some don’t.
Я обговорював усі ці схожості з Йозефом К. (заступником керівника відділу даних та скарг), і здається, що це може статися навіть випадково. Я знаю, що ви хотіли б почути, що ми можемо підтвердити всі ці зв’язки, але не можемо. Особливо, якщо йдеться про казино з нижчою репутацією. Схоже, вони мають однакові послуги з управління бонусами, платформи та обслуговування клієнтів. Основна «зачіпа» — це офіційний власник і тут ми покладаємося лише на інформацію, надану самим казино та органом ліцензування. Ми, звичайно, оцінюємо всю цю інформацію, але не можемо надати свою власну. Тож, по суті, якщо казино має погану репутацію і не спілкується з нами, ми не можемо бути на 100% впевнені, де це місце. Очевидно, коли він ніде не ліцензований, це ще гірше для будь-якої оцінки. 🙁
I discussed all these similarities with JozefK (Deputy Head of Data & Complaints) and it seems that this can occur even randomly. I know you would like to hear that we can confirm all these connections, but we can't. Especially when casinos with lower reputations are involved. It seems they share the same bonuses management, platform, and customer care services. The main "catch" is the official owner and here we just rely on information provided by the casino itself and the licensing authority. We evaluate all these pieces of information of course but can't provide our own. So basically, if the casino possesses a bad reputation and does not communicate with us, we can't be 100% sure where this one belongs. When it is not licensed anywhere it is even worse for any evaluation, obviously. 🙁
Так, це майже те, що я сказав. Я просто знаю, що вони однакові з мого власного досвіду та досліджень. Oceanbreeze, коли я приєднався до них і поскаржився на слот, в якому я граю у Фінн, і порушення в грі Swirly Spin дали мені бездепозитний бонус у розмірі £1000!! Уявіть, що ви ставите х50. Якби вони були законно оплачені за 7 днів за допомогою маркетингу, я думаю, що вони могли б отримати хороший прибуток з кількістю казино, які у них є. Однак якщо ви надумаєте скарги тут і на Trustpilot, вони грають у гру, що відрізняється від усіх авторитетних казино
Yeah that’s pretty much what I was saying. I just know they are the same from my own experience and investigations. Oceanbreeze when I joined them and complained about the slot I play Finn and the Swirly Spin irregularities in the game gave me a £1000 no deposit bonus!! Imagine wagering that x50. If they were legit paid up in 7 days with their marketing I think they could make a good profit with the amount of casinos they have. However if you whey up the complaints on here and on Trustpilot they are playing a different game to all reputable casinos
Подивіться, як усі ці казино публікуються в моїй електронній пошті одночасно
See how all these casinos are posted into my email at the same time
Я бачив кожен роздрукований екран, який ви опублікували. Шкода, що їх не можна використовувати як докази 🙂
I saw every print screen you've posted so far. Shame those can't be used as evidence 🙂
Я хотів би звернути увагу на те, що тут уже згадувалося. Є компанії, які в основному пропонують вам казино white label. Він має ігри, доступні способи оплати, бек-офіс, навіть ліцензію, систему електронної пошти, маркетингові інструменти, живий чат, підключений безпосередньо до зовнішнього клієнта тощо.
Електронні листи, які ви отримуєте, можуть створюватися автоматично на основі інформації про ваш обліковий запис і доступних рекламних акцій. Коли кілька казино використовують ту саму платформу й автоматичні листи, ви можете отримувати кілька листів, як і зараз. Звичайно, все ще можливо, що за цим стоїть конкретна особа, але використання різних компаній для управління казино.
I'd like to point out what was already mentioned here. There are companies that basically offer you a white label casino. It has games, available payment methods, back office, even a license, emailing system, marketing tools, a live chat connected directly to an external customer etc.
The emails you receive could be generated automatically based on information about your account and available promos. Whenever multiple casinos use the same platform and automatic emails, you can receive multiple emails as you do now. Of course, it's still possible that there's a specific person behind it, but using different companies to run the casinos.
Ви вже поставили всім цим казино погану оцінку, тож це від мене щодо публікації з цього питання
You’ve already given all these casinos a bad rating so that’s it from me in regards to posting on this matter
Ми завжди можемо пропустити деякі з них, але ми намагаємося перевіряти всі казино кілька разів на рік і відповідно оновлювати інформацію + рейтинг.
We can always miss some of them, but we try to check all the casinos few times per year and update the info + rating accordingly.
Global Games Tech відкрили нове казино, тому не грайте!!! Воно називається Love Casino у тому ж форматі, що й 21betwinnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO МАКСИМАЛЬНІ ВИГРАШИ OCEAN BREEZE та інші НЕ ГРАЮТЬ! !
Global games tech have opened a new casino so do not play!!! It's called Love Casino same format as 21bet winnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE and others DO NOT PLAY!!
Привіт Найджел! Щиро дякую – незабаром його буде переглянуто. Давайте подивимося, як високо він досягне 😀
Hello Nigel! Thanks a lot - this one will be reviewed soon. Let's see how high it gets 😀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.