Це працювало раніше?
Ви можете спробувати наступні кроки:
1) використовуйте анонімний режим у своєму браузері (як правило, ctrl + n на робочому столі, він також доступний для мобільних пристроїв), а потім увійдіть і спробуйте відтворити
2) використовувати інший Інтернет-браузер (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) користуйтеся іншим пристроєм (якщо ви користуєтеся мобільним телефоном, спробуйте настільний або інший мобільний телефон, але не використовуйте мобільний, який вже використовувався для гри в тому ж казино іншою людиною)
Якщо ці кроки не виправлять, я впевнений, що проблеми з технікою не на вашій стороні.
Did it work before?
You can try following steps:
1) use anonymous mode in your browser (usually ctrl+n on desktop, it's also available on mobile) and then log in and try to play
2) use different internet browser (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) use different device (if you're on mobile, try desktop or another mobile - but don't use a mobile that was already used for playing in the same casino by another person)
If these steps won't fix it, then I'm convinced the tech issues aren't on your side.
Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.