Досвід Betinia wg. Виплата

3 р. тому від Tamara01
|
3280 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Я записався в Betinia. На жаль, в Інтернеті є лише негативна інформація, яку я відкрив лише пізніше. Я знову зареєструвався і вніс кілька сотень євро в азартні ігри, а потім подав заявку на виведення грошей. Зараз я трохи стурбований виплатою. Betinia є новим на ринку, але на Trustpilot його оцінили погано, особливо з точки зору виплати.

Казино існує лише рік ...

Чи маєте ви там досвід із виплатами? Моя виплата буде оброблена лише в понеділок, мені цікаво, чи спрацює перевірка. Привітання Тамари

Автоматичний переклад.
Tamara01
3 р. тому

Привіт, Betinia здається пристойним казино. Я б не дуже хвилювався, щоб бути чесним. Ви також можете переглянути всі скарги, подані проти казино. https://casino.guru/betinia-casino-review#tab=js-tab-reputation

Вони отримали ліцензію на Мальті, що зазвичай є гарним знаком.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, Даніеле,

Спасибі за вашу відповідь.

Відгуки про trustpilot мене не засмутили. Загальновідомо, що більшість казино затримують перевірку, що є частиною бізнес-моделі. Я зачекаю і сподіваюся, що перевірка пройде гладко і що я можу без вагань продовжувати грати там.

Я продовжуватиму повідомляти ...

Автоматичний переклад.
Tamara01
3 р. тому

Чесно кажучи, я б взагалі не довіряв Trustpilot. У нас з ними дуже поганий досвід. Один користувач створював нові адреси електронної пошти, і гравець надав багато поганих відгуків на CasinoGuru. Trustpilot не хотів їх видаляти, хоча було зрозуміло, що це та сама людина.

Тож негативні відгуки, які ви бачили, може подати та сама людина. У будь-якому випадку, будь ласка, повідомте нам, якщо у вас виникли проблеми з ними 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт всім,

я хотів би поділитися своїм досвідом роботи з казино Betinia. Я вперше зареєструвався там близько двох тижнів тому. Перші три вилучення були зроблені без проблем. Після двох днів очікування оплата була здійснена. Іноді вам потрібно нагадати в чаті, що у вас очікують виплати, але це не проблема. Я також надіслав свої підтверджувальні документи. Тепер до проблеми у мене. Кілька днів тому я хотів знову увійти до свого рахунку Betinia, але отримав системне повідомлення про те, що мій рахунок перенесено в казино Cadabrus.

На момент міграції у мене було відкрито виведення € 200 у казино Betinia.

Ці 200 євро просто перерахували на кадабрус. Але я би очікував, що Betinia обробить виплату. Тому що я грав із Бетінією, а не з Кадабрусом.

Я все ще чекаю виплати на Кадабрусі, і я не можу зв’язатися з кимось, хто має підтримку.

Я розчарований тим, що мав такий досвід.

Автоматичний переклад.
Tamara01
3 р. тому

Дякуємо за оновлення. Я б також розчарувався. То я правильно розумію, що казино Betinia було закрито?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Тамаро, я мав такий досвід минулого року в Jackpotcity. € 60 000 виграно і доступно для виплати. Через тиждень, коли я хотів подивитися на шок, реєстрація була неможливою. Німецькі гравці були переведені в RoyalVegas. Там мені сказали, що я повинен зв’язатися з Jackpotcity. Це зайняло близько 4 тижнів, але тоді у мене були гроші на рахунку. Я б щодня зв’язувався з чатом Betinia. Принаймні це спрацювало у мене

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, Даніеле,

казино Betinia не закривали. Я отримав повідомлення, що мою країну більше не підтримують ... Я здивований, що вони ігнорують мій відкритий wthdraw і направляють мене на Кадабрус. Поки що я не отримав відповіді з Кадабрусу, хоча я також надіслав туди виписку з банку.






Автоматичний переклад.
schmjasm
3 р. тому

Привіт, шмязм,

дякую за ваш досвід та вітаю з перемогою. Для мене це лише близько 200 євро. Мені просто дратує, коли моя існуюча виплата не обробляється, і я раптом більше не можу ввійти. Дякую за підказку. Я також зв’яжусь із Betinia ще раз.

Автоматичний переклад.
Tamara01
3 р. тому

200 євро - це великі гроші. Можу вас там абсолютно зрозуміти. Я стискаю пальці, щоб із цим швидко впоратись швидко.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, вони написали номер точки terms@conditions, який говорить, що в будь-який момент казино може закрити рахунок без додаткових пояснень... Це сталося незабаром після того, як я подав документи для підтвердження свого облікового запису після багатьох тижнів гри. Я впевнений, що моє посвідчення особи та рахунок за комунальні послуги в порядку, і вони не сказали, що з ними щось не так, а просто закрили рахунок. Насправді мене не цікавить причина, і я не вірю, що вони розкриють справжню. Це казино було щасливе для мене з точки зору виграшу, тому я трохи розчарований, але я виберу інше з найкращих казино Casino Guru. Дякую за Вашу пропозицію допомогти. Гарного дня

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого