10 міс. тому
complaints.bulgaria@gmail.com
Напиши мені тут.
complaints.bulgaria@gmail.com
Write me here.
0
complaints.bulgaria@gmail.com
Напиши мені тут.
complaints.bulgaria@gmail.com
Write me here.
Листа відправлено.
Я не розумію, як Casino Guru продовжує просувати MostBet
Email sent.
I don't understand how Casino Guru continues to promote MostBet
Enviado e-mail.
não percebo como continua o Casino Guru a promover a MostBet
Як Casino Guru продовжує просувати MostBet?
How does Casino Guru continue to promote MostBet?
Como continua o Casino Guru a promover a MostBet?
Будь ласка, спробуйте заспокоїтися. Ви задаєте багато питань, але, відверто кажучи, мені здається, що ви не дотримуєтеся порад.
Ви заблокували свої варіанти оплати або, наприклад, встановили ліміти на нуль? А як щодо обох паролів? Вам також потрібно вийти зі своєї скриньки електронної пошти, оскільки ви бачите, що листи надходять постійно. Я вважаю розумним припустити, що це не припиниться, доки ваш рахунок у казино не буде остаточно закрито. Ось чому ви також повинні попросити когось змінити ваш пароль до цієї електронної пошти.
Будь ласка, пам’ятайте, що ми не надаємо цілодобову службу охорони здоров’я, і поки ваша скарга відкрита, наслідків не буде. Я уявляю, що це важко, але все ж зробіть усе можливе, щоб усі ваші думки відвернутися від азартних ігор. Сподіваюся, ви розумієте, що ми не можемо надати подальшу підтримку з цього приводу.
Б’юся об заклад, вам знадобиться негайна допомога, тож відвідайте цей сайт 👈
Коли ви в безпеці та розслаблені, ми можемо говорити про його індекс безпеки.
Але дозвольте мені спробувати ще одну річ. Можливо, я зможу переконати когось із казино переглянути ваші пости. Варто спробувати.
Please, try to calm down. You're asking a lot of questions, but frankly, to me, you do not seem to follow advice.
Did you block your payment options, or set limits to zero, for instance? What about both passwords? You also need to get out of your email inbox, as you can see the emails keep coming. I think it's reasonable to assume it won't stop until your casino account is permanently closed. That's why you should also ask someone to change your password to this email.
Kindly remember that we are not 24/7 health support, and as long as your complaint is open, there will be no consequences. I imagine it is hard, but still, do your best to keep all your thoughts away from gambling. I hope you understand that we can't provide further support in that regard.
I bet you could use immediate help, so please visit this site 👈
Once you are safe and relaxed, we can talk about its safety index.
Let me try one more thing, though. Maybe I can convince someone from the casino to look at your posts. Worth a try.
Радька задаю багато питань???
ти видаляєш усі мої пости????
Це на боці Казино... у всякому разі, ви зрозумієте чому...
Radka I'm asking a lot of questions???
you delete all my posts????
It's on the Casino's side... anyway, you'll understand why...
Radka estou a fazer muitas perguntas???
apagas os meus posts todos????
está sdo lado do Casino… enfim, tia perceberão porquê….
Шановний гравець,
Публікація "Як Casino Guru продовжує просувати MostBet?" навколо форуму вам не допоможуть. Дуже прошу зупинитися. Усі такі дубльовані публікації буде видалено. Просто тримайте розмову тут. Я розумію, що ти в розпачі, і я тут, щоб тримати це в розумних межах.
На даний момент я намагаюся зв’язатися з кимось із казино, щоб допомогти вам.
Я прошу лише, щоб ваші відповіді були розумними та порядними. Боріться, будь ласка.
Чи знаєте ви, чому ваш рахунок досі відкритий? Я, наприклад, ні.
Dear player,
Posting "How does Casino Guru continue to promote MostBet?" around the forum won't help you. I ask you kindly to stop. All such duplicated posts will be deleted. Just keep the conversation here. I understand you are desperate, and I'm here to hold it within reasonable borders.
At this moment, I'm trying to get in touch with someone from the casino to help you.
All I'm asking is that you try to keep your responses reasonable and decent. Fight it, please.
Do you have any idea why your account is still open? I don't, for example.
Будь ласка, розв’яжіть мою скаргу і припините цю Радку видаляти дописи та порушувати свободу слова.
Чи отримує він комісійні від казино, я не знаю, але це образливо і змушує людей почуватися погано. Вразливі люди проходять курс лікування від ігрової залежності, і вона змушує їх не писати.
Please resolve my complaint and stop this Radka from deleting posts and violating freedom of expression.
If he receives commissions from casinos, I don't know, but it's offensive and makes people feel bad. Vulnerable people undergoing treatment for gambling addiction and she coerces them not to write.
Por favor, resolvam a minha reclamação e impeçam esta Radka de andar a apagar as publicações e a atentar contra a liberdade de expressão.
se recebe comissões dos casinos, não sei, mas é atentatório e faz as pessoas sentir-se mal. Pessoas vulneráveis em tratamento contra o vício do jogo e ela coage a não escreverem.
Шановний користувач!
Я розумію, що ви боретеся із залежністю, але щоб бути частиною цього форуму, ви повинні дотримуватися нашої політики, як будь-хто інший.
Вибачте, але ваші вимоги не вплинуть на процедуру подання скарги, просто прочитайте інструкції. Я хотів би уникнути можливих непорозумінь:
«Скільки це все триватиме?
Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше розглядаються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.
Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:
Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.
Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.
Оскільки успішне вирішення скарги часто потребує тривалого спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».
Я намагаюся позбутися думки, що ваш поточний стан розуму впливає на ваші дії.
Будь ласка, припиніть спамити форум і звинувачувати нас або казино в шахрайстві. Це не буде терпіти. Я вважаю, що це не має нічого спільного зі свободою, це про образливий підхід з вашого боку. 🙏
Dear user,
I understand you are fighting an addiction, but in order to be part of this forum, you need to follow our policies like anyone else.
I'm sorry to say that, but your demands won't affect the complaint procedure, just read the instructions, please. I'd like to avoid possible misunderstandings:
"How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often requires a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I'm attempting to get past the idea that your current state of mind influences your actions.
Please stop spamming the forum and accusing us or the casino of fraud. This won't be tolerated. I believe it has nothing to do with freedom, it's about offensive approach from your side. 🙏
Привіт, шановний Andreia2024!
Спасибі за ваш відгук. Ми завжди прагнемо покращити досвід наших гравців і розібратися в ситуації. Відповідь на ваш запит надано в розділі скарг.
Гарного дня!
З повагою, Mostbet.
Hello, Dear Andreia2024!
Thank you for your feedback. We always strive to improve the experience of our players and sort out the situation. A response to your request has been provided in the complaints section.
Have a nice day!
Best regards, Mostbet.
Я так розумію, що передбачуваним одержувачем цього повідомлення був представник казино?
Я дуже раджу використовувати кнопку відповіді в цій ситуації. Щоразу, коли ви використовуєте відповідь, одержувач отримує сповіщення, тому існує значна ймовірність того, що представник казино побачить ваше повідомлення.
Якщо бажаєте, опишіть проблему, з якою ви зіткнулися. Можливо, ми зможемо це обдумати. 🤔
I take it that the intended recipient of this message was the casino representative?
I highly advise using the reply button in this situation. Every time you use the reply, the recipient is notified, so there is a significant chance that a casino representative will see your message.
If you would like, please describe the problem you are experiencing. Perhaps we can think this through. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.