ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриДопоможіть, будь ласка, Mostbet - злодії

Допоможіть, будь ласка, Mostbet - злодії (Сторінка 2)

9 міс. тому від Andreia2024
|
4318 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Andreia2024
9 міс. тому

complaints.bulgaria@gmail.com


Напиши мені тут.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Листа відправлено.


Я не розумію, як Casino Guru продовжує просувати MostBet

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Як Casino Guru продовжує просувати MostBet?

Автоматичний переклад.
Andreia2024
9 міс. тому

Будь ласка, спробуйте заспокоїтися. Ви задаєте багато питань, але, відверто кажучи, мені здається, що ви не дотримуєтеся порад.

Ви заблокували свої варіанти оплати або, наприклад, встановили ліміти на нуль? А як щодо обох паролів? Вам також потрібно вийти зі своєї скриньки електронної пошти, оскільки ви бачите, що листи надходять постійно. Я вважаю розумним припустити, що це не припиниться, доки ваш рахунок у казино не буде остаточно закрито. Ось чому ви також повинні попросити когось змінити ваш пароль до цієї електронної пошти.

Будь ласка, пам’ятайте, що ми не надаємо цілодобову службу охорони здоров’я, і поки ваша скарга відкрита, наслідків не буде. Я уявляю, що це важко, але все ж зробіть усе можливе, щоб усі ваші думки відвернутися від азартних ігор. Сподіваюся, ви розумієте, що ми не можемо надати подальшу підтримку з цього приводу.

Б’юся об заклад, вам знадобиться негайна допомога, тож відвідайте цей сайт 👈

Коли ви в безпеці та розслаблені, ми можемо говорити про його індекс безпеки.

Але дозвольте мені спробувати ще одну річ. Можливо, я зможу переконати когось із казино переглянути ваші пости. Варто спробувати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Радька задаю багато питань???


ти видаляєш усі мої пости????


Це на боці Казино... у всякому разі, ви зрозумієте чому...

Автоматичний переклад.
Andreia2024
9 міс. тому

Шановний гравець,

Публікація "Як Casino Guru продовжує просувати MostBet?" навколо форуму вам не допоможуть. Дуже прошу зупинитися. Усі такі дубльовані публікації буде видалено. Просто тримайте розмову тут. Я розумію, що ти в розпачі, і я тут, щоб тримати це в розумних межах.

На даний момент я намагаюся зв’язатися з кимось із казино, щоб допомогти вам.

Я прошу лише, щоб ваші відповіді були розумними та порядними. Боріться, будь ласка.

Чи знаєте ви, чому ваш рахунок досі відкритий? Я, наприклад, ні.



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будь ласка, розв’яжіть мою скаргу і припините цю Радку видаляти дописи та порушувати свободу слова.


Чи отримує він комісійні від казино, я не знаю, але це образливо і змушує людей почуватися погано. Вразливі люди проходять курс лікування від ігрової залежності, і вона змушує їх не писати.



Автоматичний переклад.
Andreia2024
9 міс. тому

Шановний користувач!

Я розумію, що ви боретеся із залежністю, але щоб бути частиною цього форуму, ви повинні дотримуватися нашої політики, як будь-хто інший.

Вибачте, але ваші вимоги не вплинуть на процедуру подання скарги, просто прочитайте інструкції. Я хотів би уникнути можливих непорозумінь:

«Скільки це все триватиме?

Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше розглядаються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.

Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:

Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки успішне вирішення скарги часто потребує тривалого спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».

Я намагаюся позбутися думки, що ваш поточний стан розуму впливає на ваші дії.

Будь ласка, припиніть спамити форум і звинувачувати нас або казино в шахрайстві. Це не буде терпіти. Я вважаю, що це не має нічого спільного зі свободою, це про образливий підхід з вашого боку. 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, шановний Andreia2024!


Спасибі за ваш відгук. Ми завжди прагнемо покращити досвід наших гравців і розібратися в ситуації. Відповідь на ваш запит надано в розділі скарг.


Гарного дня!

З повагою, Mostbet.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

id179566503



будь ласка, дякую, що розблокували мій обліковий запис, я відправив усі документи кілька разів

Автоматичний переклад.
roubbas
4 міс. тому

Я так розумію, що передбачуваним одержувачем цього повідомлення був представник казино?

Я дуже раджу використовувати кнопку відповіді в цій ситуації. Щоразу, коли ви використовуєте відповідь, одержувач отримує сповіщення, тому існує значна ймовірність того, що представник казино побачить ваше повідомлення.

Якщо бажаєте, опишіть проблему, з якою ви зіткнулися. Можливо, ми зможемо це обдумати. 🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого