Даніель, чи можете ви мені допомогти. У мене проблеми з 31bet після закриття угоди про партнерство та приєднання, вони не хочуть мені платити....
Daniel can you help me I have problems with 31bet after closing a partnership and affiliation deal they don't want to pay me....
Daniel mi può aiutare ho problemi con 31 bet dopo aver chiuso un accordo di collaborazione e affiliazione non vogliono pagarmi....
Боюся, що ми не можемо допомогти з цим, оскільки не маємо права змінити їхнє рішення. Ви можете спробувати цей веб-сайт, створений в основному для партнерів з азартними іграми: https://www.gpwa.org/forum/forum.php
I'm afraid we're not able to assist with this since we have no power to change their decision. You may try this website that is created mainly for gambling affiliates: https://www.gpwa.org/forum/forum.php
Даніель, доброго ранку. Я намагався зареєструватися на рекомендованому вами сайті, але він не дозволяє мені зареєструватися. У кого я можу отримати допомогу? Я пробував askgambling і повідомив у MGA Malta
Daniel good morning I tried to register on the site you recommended but it won't let me register from whom can I get help? I have tried askgambling and have reported to MGA malta
Daniel buongiorno ho provato a registrarmi sul sito che mi hai consigliato ma non mi fa registrare da chi posso avere aiuto? Ho provato con askgambling e ho inviato segnalazione a MGA malta
Але в чому саме проблема? З якої причини не дають відкрити?
But what's the exact problem? They won't allow to open it for what reason?
Привіт всім. Отже, з цими казино щось не так.
Наступні казино явно пов’язані між собою, і постійно з’являються нові. У мене є зняття з депозиту, НЕ безкоштовної фішки, у Bali Fortune, і вони не відповідають на електронні листи. Минуло близько місяця. Моя дружина витратила багато грошей у деяких подібних казино, які приймають кредитні картки. Якщо це не буде вирішено ДУЖЕ скоро, ми на 100% виправдані для подання суперечок. Казино не дотримується своїх умов і відмовляється відповідати на електронні листи, щоб вирішити проблему, пов’язану з тим, що вони не виплачують мої кошти. Цифри 7 також не платили б. Мені таки відповіли, що документи отримали. однак вони змусили мене внести гроші, щоб подати запит на зняття. Тож я зробив депозит у розмірі 35 доларів США, я чекав кілька тижнів, вони не відповідали на жодні електронні листи та не оновлювали мій обліковий запис, щоб дозволити мені запитувати зняття коштів. Приблизно через півтора місяці я попросив людей у чаті забрати мій бонусний виграш і просто дозволити мені зіграти мої депозитні гроші. Як тільки це було зроблено чудесним чином, запит на перевірку моїх документів, надісланий людьми в чаті, було схвалено. Дивно, як вони ігнорували це, поки гроші не закінчилися. Я планую закликати австралійську владу закрити всі ці веб-сайти, оскільки вони незаконно працюють в Австралії або приймають австралійських гравців. spin oasis і fab spins були закриті. Ці казино або шахрайські, або мають проблеми з грошима.
Купа 0 виграє
балі щастя
тропічна Фортуна
дах топ обертається
велика цукерка
Цифри 7
спіновий оазис
чудові оберти
сектор 777
Hi everyone. So there is something up with these casinos.
The following casinos are clearly related and new ones keep popping up. I have a withdrawal from a deposit ,NOT a free chip, at Bali Fortune and they won't reply to emails. It's been about a month. My wife has spent a lot of money at some of the related casinos that accept credit cards. If this is not resolved VERY soon we are 100% justified in filing disputes. Casino is not abiding by their terms and is refusing to reply to emails to resolve the issue of them not paying my withdrawal. Digits 7 also would not pay. They did reply to me saying they had received my documents. however they forced me to deposit money in order to request the withdrawal. So I made the $35 deposit, I waited several weeks they would not reapond to any emails and would not update my account to allow me to request withdrawals. after about a month and a half I asked the chat people to take my bonus winnings and just let me play my deposit money. Once that was done miraculously the request to verify my documents sent from the chat people was approved. Funny how they ignored it until the money was gone. I am planning on calling the Australian authorities to shut down all of these websites as they are illegally operating in Australia or accepting Australian players. spin oasis and fab spins were shut down. These casinos are either fraud or have money issues.
Heap 0 wins
bali fortune
tropical Fortune
roof top spins
a big candy
Digits 7
spin oasis
fab spins
sector 777
Я знаю, що всі вони однакові казино, тому що учасники чату є однаковими людьми, якщо ви переходите з одного казино в інше. І VIP-статус дає це, коли казино пов’язані між собою. Я був vip 2 рівня на Балі і ніколи навіть не грав у секторі 777. Але оскільки всі вони однакові казино, мій статус VIP автоматично стає vip 2, навіть якщо я ніколи не робив депозит у секторі 777. Положення та умови є текстовими для слова те саме. Жоден у списку не показує на веб-сайті інформацію про ліцензування чи вирішення суперечок. Жодне казино не має номера телефону. І, здається, VIP-рівень ніколи не піднімається вище рівня 2. Ймовірно, тому що немає VIP-господарів, яких ви не отримаєте до рівня 3.
I know they are all the same casinos because the chat people are the same exact person if you hop from one casino to the next. And VIP status gives it away when casinos are related. I have been a vip 2 level at Bali, and never even played at sector 777. but since they are all the same casinos My vip status is automatically vip 2 even though I have never made a deposit to sector 777. Terms and conditions are word for word the exact same. Not a single one on the list shows any info on the website about licensing or dispute resolution. Not a single casino has a phone number. Oh and vip level never seems to get higher than level 2. probably because there are no vip host which you do not get until level 3.
привіт! Я переслав усі ваші думки вашій спеціалізованій команді даних, я знаю, що це звучить не так багато, але я вважаю це розумним доповненням до збільшення шансів попередити всіх гравців. Говорячи про це, я хотів би подякувати вам за допомогу. Хоча я вважаю, що ця тема не найкраще місце, її можна легко пропустити через її назву, яка не відповідає темі. Просто я припускаю.
Як щодо того, щоб почати нову тему з правильною назвою, так багато гравців натрапляють на це? Не соромтеся робити це, форум у вашому розпорядженні.
Hey! I forwarded all your insights to your dedicated Data Team, I know it does not sound like much, but I see that as a reasonable addition to increasing the chances of warning all the players. Speaking of which, I'd like to thank you for all the help. Though I feel this thread is not the best place, can be missed quite easily due to its out-of-the-topic name. Just my guess.
How about starting a fresh new thread with a proper title, so many players stumble upon it? Feel free to do so, the forum is at your disposal.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.