Привіт.
Якщо я можу втрутитися, я хотів би зробити цю ситуацію більш прозорою.
Я читаю ваші електронні листи; власне, я відповів вам щодо скріншота. Дякуємо за оновлену версію. На даний момент і на основі знімка екрана, який ви надіслали мені сьогодні, я не зобов’язаний не вірити, що ви грали в Daddy Casino.
На жаль, як зазначив Яро, ситуація не була такою очевидною на момент відхилення вашої рецензії.
Ви знаєте, що багато гравців схильні надсилати неправдиві відгуки, щоб підвищити рейтинг користувачів; отже, ми щодня ведемо постійну боротьбу проти шахрайства. Відверто кажучи, ваш огляд насправді показав кілька подібностей із певним шаблоном, який ми прагнемо запобігти прийняттю. Що ж, іноді чесний гравець може опинитися посередині. Особливо той, хто майже щодня використовує програми VPN. Тож, зважаючи на поточні обставини, я погоджусь на перевірку користувача.
Вибачте за незручності, але ми прагнемо лише захистити неупереджену оцінку користувачів кожного розглянутого казино. 🙏
Hello there.
If I may step in, I would like to make this situation more transparent.
I read your emails; actually, I replied to you regarding the screenshot. Thank you for the updated version. At this point and based on the screenshot you sent to me today, I have no obligation not to believe you played at Daddy Casino.
Sadly, as Jaro mentioned, the situation was not so obvious at the time your review was rejected.
You know many players tend to submit false reviews to increase the user rating; hence, we're fighting a constant battle against fraud activities daily. Frankly, your review actually showed several similarities with a certain pattern, which we aim to prevent from being accepted. Well, sometimes an honest player may be caught in the middle. Especially one who uses the VPN apps almost daily. So, given the current circumstances, I'm going to accept the pending user review.
I'm sorry for the inconvenience, yet we only aim to protect the unbiased user rating of each reviewed casino. 🙏
Автоматичний переклад.