Привіт, це гарне запитання. Тоді нам потрібно спочатку переглянути казино. Дякую за посилання, я постараюся переконатися, що перевірка буде зроблена якомога швидше. Я повідомлю вам тут, коли це буде опубліковано.
РЕДАГУВАТИ: Насправді я зараз перевіряю нашу базу даних і бачу, що перевірку вже завершено, але спочатку потрібно опублікувати казино. Я дам вам знати.
Hi, that's a good question. Then we need to review the casino first. Thanks for the link, I'll try to make sure that the review will be done as soon as possible. I'll let you know here once it's published.
EDIT: Actually I'm checking our database now and I can see the review is already finished, but the casino needs to be published first. I'll let you know.
Я також хотів би подати скаргу на це казино. У мене було два незавершені зняття з повністю підтвердженого облікового запису більше місяця.
Сумніваюся, що побачу гроші.
I'd also love to file a complain against this casino. I've had two withdrawals pending from a fully verified account for more than a month.
I doubt I'll see any money.
Привіт, мене звати Йоццо, я грав в онлайн-казино www.abigcandy.com, я виграв 4000 доларів 31 березня, але гроші до мене не дійшли і ніколи не дійдуть, це казино, які обманюють світ.
Hello, my name is Iozzo, I played at the online casino www.abigcandy.com, I won 4000$ on March 31st, but the money never reached me and it never will, these are the casinos that cheat the world.
Привіт! Я бачив, що ви подали скаргу тиждень тому, тож, мабуть, гарний крок, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб розібрати все, що потрібно, і надіслати гроші.
Проте, чи можете ви принаймні коротко описати, що сталося? Наразі ми чекаємо відповіді від казино, тому я сподіваюся, що вони дадуть відповідь найближчим часом, хоча минуло майже тиждень. 😕
Hi, I saw that you filed a complaint a week ago, so probably a good move as we give casinos 14 days to sort out everything that is needed and send the money.
Nevertheless, can you at least briefly describe what happened please ? We are currently waiting for a reply from the casino so I hope they will respond soon even though it has been almost a week. 😕
Я зробив депозит 31 березня, виграв 4000 доларів і перерахував його 31 березня. Я спілкувався з ними в чаті протягом 1 місяця, вони сказали, що все добре і що через багато вилучень вони затримають моє виведення. Я чекав до 30 квітня, коли мій баланс було очищено. Я розмовляв з ними, і вони сказали, що я переплутав кошти і за це я більше не отримую грошей. Коли я зробив депозит, на моєму рахунку було 0,20 доларів США.
I made a deposit on March 31st and won $4000 and cashed out on March 31st. I talked to them on chat for 1 month, they said that everything is fine and that because of many withdrawals they will delay with my withdrawal. I waited until April 30t when my balance was cleared. I talked to them and they said I mixed up the funds and for that I don't get any more money. When I made the deposit, I had $0.20 in my account.
Гаразд, я щойно відповів вам тут, у цій темі, тому, будь ласка, збережемо розмову в одному:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Дякую тобі. 🙂
Okay I just replied to you here in this thread, so please let's keep the conversation in one:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Thank you. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.