Привіт, це означає, що ви чекаєте на зняття? Оскільки ви новачок, дозвольте мені поставити вам важливе запитання, а саме, чи є у вас підтверджений рахунок казино та як довго ви чекаєте на зняття?
Я також хотів би попросити вас, чи можете ви поділитися посиланням на казино, оскільки, судячи з того, що я бачив, у нашій базі даних його немає, тому це було б корисно.
Важливо, що ми також даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття грошей, тож якщо вони не зможуть виплатити вам протягом цього часу, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Hi, does it mean that you are waiting for a withdrawal ?Since you are new, let me ask you an important question and that is whether you have a verified casino account and how long are you waiting for a withdrawal ?
I would also ask you if you could share the casino link because from what I have seen we don't have it in our database, so that would be useful.
Importantly, we also give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so if they are unable to pay you out within that time, then you can contact us and we will try to help you.
Автоматичний переклад.