Я виграв трохи грошей у казино Madmoney і продовжив виведення з 02.04.22, і пройшло 16 днів, я зайшов і запитав 3-4 дні тому, і мені сказали, що гроші надіслано в банк з 11/02 поки гроші не з'явилися на моєму банківському рахунку, а тепер мені кажуть, що може знадобитися 14 днів, щоб гроші були зараховані на мій банківський рахунок... він ідентифікований нормально, все готово, є ніде немає проблем ... проблема в тому , що вони не кладуть зароблені мною гроші на мій банківський рахунок ... ми можемо щось зробити ???
I have won some money at Madmoney casino and I have proceeded with a withdrawal from 04/02/22 and 16 days have passed and I go in and ask 3-4 days ago and they tell me that the money has been sent to the bank since 11/02 while the money has not appeared in my bank account and now they tell me that it may take 14 days for the money to be credited to my bank account ... it has been identified normally, everything is complete, there is no problem anywhere ... the problem is that it does not they put the money I earned in my bank account ... can we do something please ???
έχω κερδίσει κάποια χρήματα στο καζίνο Madmoney casino και έχω προχωρήσει σε ανάληψη από της 04/02/22 και έχουν περάσει 16 ημέρες και μπαίνω και ρωτάω πριν 3-4 ημέρες και μου λένε πως έχουν σταλεί τα χρήματα από της 11/02 στην τράπεζα ενώ δεν έχουν εμφανιστεί τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό και τώρα μου λένε πως μπορεί να χρειαστεί και 14 ημέρες για να πιστωθούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό ...έχει γίνει ταυτοποίηση κανονικά όλα κομπλέ δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα ...το πρόβλημα είναι πως δεν μου βάζουν τα λεφτά που κέρδισα στον τραπεζικό μου λογαριασμό... μπορούμε να κάνουμε κάτι παρακαλώ;;;
Привіт, rina123.
Наскільки я розумію, казино стверджує, що гроші вже надіслані.
Тому я б запитав ваш банк, чи є якийсь грошовий переказ, який не відображається на вашому банківському рахунку (я думаю, щось подібне до неопублікованих трансакцій). Якщо банк скаже, що ні, вам слід звернутися до казино з цією інформацією. Або ви можете попросити у них підтвердження оплати, але я думаю, що вони вам не надішлють.
Ви також можете подати скаргу тут , щоб ми могли розслідувати це питання.
У будь-якому випадку, запитайте свій банк.
Hello, rina123.
As far as I understand, the casino claims the money was sent already.
So I'd ask your bank if there is some money transfer not visible in your bank account (something similar to the unposted transactions I guess). If the bank says no, you should confront the casino with this information. Or you can ask them for some payment confirmation, however, I think they will not send you any.
You can also submit a complaint here, so we can investigate the matter.
Anyway, ask your bank in any case.
Як це виявилося? Ви отримали свої гроші?
How has this turned out? Did you get your money?
Здравствуйте,
Я відповів вам тут: https://casino.guru/forum/casinos/mad-money-casino---general-discussion#post-18501
🙂
Hello,
I replied to you here: https://casino.guru/forum/casinos/mad-money-casino---general-discussion#post-18501
🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.