Привіт yang7788,
Я не зовсім зрозумів, що ти написав своєю мовою, але я проглянув твою скаргу і дізнався, що тебе звинувачують у пункті 9.7, тому вибач, брате, ти грав у жахливому казино, минуло більше 2 місяців після того, як я подав скаргу, до сьогоднішнього дня казино не надало жодної відчутної причини для закриття мого рахунку!
Ваш власний випадок кращий, у моєму я ніколи не знімав з рахунку і вони його заблокували, не повернувши мені кошти!
Я вважаю, що вони просто крадуть кошти клієнтів, щоб збагатитися, вони не здатні керувати чесним казино!
Hello yang7788,
I do not really understood what you wrote in your language, but I went through your complaint, and I found out that you're been accused of the 9.7 clause, so sorry bro, you played at a terrible casino, its been more than 2months now since I laid a complaint, until today the casino have not given something tangible as a reason for closing my account!
Your own case is better, for mine I have never made withdrawals from the account and they blocked it without refunding my funds!
I believe they're just stealing customers funds to enrich themselves, they ain't capable of running a fair casino!
Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.