1win取款不到账

1 рік тому від yang7788
|
4395 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

1win取款不到账!

我9月10日早上8点取款的,到现在没有到账,提款状态是waiting。

我 发送 了 邮件 他们! 他们 一直 都 是 机器人 回复! 说 的 都 是 很 快 收到 回复! 不 知道 什么 时候 能 收到 的 回复! 应该 给 个 时间 框架 吧!! 应该 给 个 框架 吧!!! 至少 给 时间 框架 吧!

我和在线客服沟通过!他们说我的账户没有问题!让我换种提款方式!我换了提款方式)4但是沲

我之前一直用trc20存取款。

要是能给我个时间才好!让我知道等多长时间!我也不知道我的账户现在什么情况!

总之就是不能取款!

太无奈了 !我受不了了

Автоматичний переклад.
yang7788
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що ви вибрали таке жахливе місце для гри :

file

Останні скарги, подані сумними гравцями, були закриті як нерозглянуті, оскільки казино більше не хвилює. 🙁 Зараз є 21 відкрита скарга - перевірте тут .

Не соромтеся подавати свою скаргу, тільки не покладайте на неї надто багато надій.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

我还能做些什么吗?

Автоматичний переклад.
yang7788
1 рік тому

Привіт yang7788,

Я не зовсім зрозумів, що ти написав своєю мовою, але я проглянув твою скаргу і дізнався, що тебе звинувачують у пункті 9.7, тому вибач, брате, ти грав у жахливому казино, минуло більше 2 місяців після того, як я подав скаргу, до сьогоднішнього дня казино не надало жодної відчутної причини для закриття мого рахунку!

Ваш власний випадок кращий, у моєму я ніколи не знімав з рахунку і вони його заблокували, не повернувши мені кошти!

Я вважаю, що вони просто крадуть кошти клієнтів, щоб збагатитися, вони не здатні керувати чесним казино!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

我还能做些什么吗?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що ви подали скаргу, будемо сподіватися, що казино на неї відреагує!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт доброго дня....

Я кілька разів знімав кошти на 1win, але вони недоступні в моєму обліковому записі. Я звертаюся в службу підтримки, але мені не відповідають

Автоматичний переклад.
viniciusbatista2506
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але ви повинні перевірити всю цю тему , щоб дізнатися, наскільки дружнім було/є це казино...🙁

Також перевірте його огляд , добре те, що деякі скарги, подані проти цього казино, були фактично вирішені , і гравці отримали гроші.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

Що ж, якщо ви боретеся довше, ніж 14 повних днів, я думаю, що ця скарга буде хорошим кроком. Щоб дізнатися більше про те, що означає подати, прочитайте цю статтю .

Дай мені знати, що ти думаєш.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго дня!!!!

якщо перевірка вже була зроблена і мені завжди кажуть, що через 48 годин мої гроші будуть доступні на рахунку, а вони все одно не потрапляють на рахунок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Shtchl

Автоматичний переклад.
viniciusbatista2506
1 рік тому

Я боюся, що це стосується лише моєї попередньої відповіді.

Ви перевірили скарги та теми, які я вам надіслав? Ви б не були так здивовані, я думаю.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, вставте скопійований текст прямо в публікацію, щоб його можна було автоматично перекласти.

Дякую.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого