ФорумВідповідальна граWinnerz шахрайство!

Winnerz шахрайство!

2 р. тому від Birgule81
|
8534 переглядів 17 відповідей |
|
2 р. тому

Які ваші враження від цього нового казино? Якщо у вас їх немає, залишайтеся подалі. Відкрив обліковий запис 27/1, втратив деякі та попросив надіслати їм електронний лист із проханням закрити мій обліковий запис через проблеми з азартними іграми. Вони доручили мені зробити це за допомогою функції перемикання на сайті, я зробив це і заблокував себе на 30 днів… 30/1 наркоман, як я є, я відкрив новий рахунок на тому самому сайті, підписуючи та вносячи депозит через bankid /veryfing personalid, ім’я та адресу кожного разу, коли я вношу депозит. Я виграв деякі, і сьогодні спочатку зі мною зв’язався їхній відділ безпеки, отримавши інформацію про те, що мій новий обліковий запис заблоковано (звичайно) і виграші конфісковані (можу це зрозуміти), коли вони попросили повернути приблизно 347 євро, які я вносив з учорашнього дня, Мені сказали, що вони поклали ці гроші на рахунок, який я відкрив цілодобово, і попросили їх закритися через проблеми з азартними іграми.. жахливо, коли вимагають від них негайно сплатити ці кошти на мій рахунок у банку (який я використовував для депозитів), вони відповідають мені «Як жест лояльності, ми повернули ваші депозити на ваш перший акаунт гравця», як жест лояльності? Це мафіозна поведінка, і їх слід негайно занести в чорний список, усі повинні залишатися подалі, з огляду на безпеку гравців. Те, що вони можуть утримувати, крім виграшів, також жахають ваші гроші. Їх треба якнайшвидше занести в чорний список, у них немає знайомих мені ліцензій, і я відчуваю себе дурним, навіть якщо розглядати можливість відкриття облікового запису в них, вони регулюються естонськими ліцензіями, і як член ЄС я думав, що вони безпечні.

Автоматичний переклад.
Birgule81
2 р. тому

Привіт, щоб бути впевненим - ви мали на увазі це казино , будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

https://www.winnerz.com/ , це може бути те саме..не впевнений

Автоматичний переклад.
Birgule81
2 р. тому

Бувають випадки, коли казино заслуговують на чорний список, але це не один з них. Ви порушили їхні положення та умови, створивши інший обліковий запис. Вони зробили те, що зробило б лише справедливе казино: вони анулювали виграші, але повернули депозити.

Звичайно, проблема в тому, що їм довелося негайно закрити 2-й рахунок, тому вони вирішили перенести депозити на ваш 1-й рахунок. Якщо я правильно розумію, ваш перший обліковий запис зараз закрито через самовиключення на 30 днів, але після цього він буде знову відкритий. Тоді це буде момент, коли ви зможете зняти всі свої депозити.

Єдине, що мене хвилює, це той факт, що вони не повинні дозволити вам повторно відкрити обліковий запис, якщо він закритий через проблеми з азартними іграми. Він повинен залишатися закритим, коли ви згадуєте, що це є причиною закриття вашого облікового запису. Але інструмент, який ви описали, ймовірно, працює інакше. Не має значення, яка причина для закриття рахунку, гравець завжди має можливість вибрати конкретний період (30 днів тощо).

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як і вас, і вашу функцію не слід недооцінювати, ви працюєте на ринку, де клієнт дуже вразливий. Як азартний залежний, де я активно згадую про залежність і прошу, щоб мене заблокували, все одно мати можливість створити інший рахунок, а потім внести депозит приблизно 15-20 разів - це жахливо, виграти і купити те, що вони конфіскують виграш. Однак, з огляду на безпеку гравців і цей аспект, дивує те, що вони обидва погрожують конфіскувати депозитні кошти і, нарешті, думають, що роблять добру справу, яка поміщає їх на той самий раніше відкритий рахунок, який вас попросили закрити через залежність від азартних ігор. Враховуючи, що ви створюєте / платите через bankid, де перевіряється вся інформація, наприклад номер соціального страхування / ім'я / адреса тощо, чому вони чекають, коли я внесу депозит приблизно 20 разів і, можливо, вимагають прибуток, перш ніж закрити рахунок? Було б приємно, якби ви могли замкнутися на глобальному рівні та уникнути цього пекла

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Просто маю на увазі, що ми всі дорослі і повинні нести власну відповідальність, однак є гравці, які беруть на себе відповідальність і роблять подібні події неможливими, для мене було б абсолютно неможливо відкрити новий обліковий запис на Quick.bet, оскільки щойно я ввійшов у систему зі своїм BankID, мене заблокують, те саме стосується багатьох інших гравців, цей гравець дає вам можливість знову відкривати, робити депозити багато разів, а потім закривати. Це саме те, що зробив би серйозний гравець на ринку з великою кількістю вразливих людей.

Автоматичний переклад.
Birgule81
2 р. тому

Цікаво побачити, що ви згадали про можливість відключитися в глобальному масштабі. Ми розпочали глобальну ініціативу із виключення минулого року. Це буде довгий процес, але ми хотіли б допомогти створити інструмент, який дозволить це зробити. Подивіться: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Я згоден з тим, що враховуючи той факт, що ви внесли депозит через BankID, для казино не повинно бути так складно негайно заблокувати ваш рахунок. Існують системи, які можуть автоматично блокувати вас, коли ви додаєте те саме ім’я та дані про себе, коли ви використовуєте ту саму IP-адресу або навіть той самий пристрій. Тоді це також має бути можливим.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я справді захоплююся вашою роботою щодо впровадження такого інструменту, глобальний інструмент виключення принесе величезну користь неймовірній кількості людей і сімей. Прочитавши інтерв’ю з одним із ваших представників, яке мене вразило, я звертаюся до всіх акторів, які не сприймають цю залежність і проблеми серйозно, негайно переглянути свої правила та процедури. Однак важливо, щоб вони вийшли назовні і опинилися на світлі, є величезна кількість серйозних, відповідальних і талановитих акторів - поганих, безперечно, стільки ж, важливо, щоб люди мали уявлення про те, хто до кого не звертатися


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Все добре, поки ви не спробуєте отримати гроші. Тоді вони використовують усі правила проти вас. Моя сусідня країна поводиться як нігерійці. Дуже сумно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, це повідомлення не з'явилося мені до моменту реєстрації. У них є власний огляд на головній сторінці. Це казино для однієї людини = зомбі-казино. Ні підтримки, ні історії грошей, ні історії гри. Тільки автоматичні листи. Не витрачайте свій час.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

На вашому сайті не так багато відповідальних ігор. Ваше програмне забезпечення має можливість надати клієнтам можливість встановлювати ліміти депозиту... але ви вирішили не використовувати його.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, це повідомлення не з'явилося мені до моменту реєстрації. У них є власний огляд на головній сторінці. Це казино для однієї людини = зомбі-казино. Ні підтримки, ні історії грошей, ні історії гри. Тільки автоматичні листи. Не витрачайте свій час.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я відповів тобі тут .

Ви грали з якимось бонусом? У вас є знімки екрана, які показують, що історія недоступна?

Автоматичний переклад.
JuhaK
2 р. тому

У нас насправді немає програмного забезпечення, яке б дозволяло нашим клієнтам встановлювати ліміти депозитів, оскільки ми не казино, у нас немає клієнтів з точки зору гравців, які вносять і втрачають гроші, і ми навіть не приймаємо будь-які форми депозитів .

У нас також є цілий розділ сайту, присвячений відповідальним азартним іграм: https://casino.guru/problem-gambling

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Сподіваюся, незабаром це глобальне виключення буде реалізовано. Багато моїх друзів покінчили життя самогубством. На даний момент ми не можемо врятуватися тільки в онлайн-іграх.

Автоматичний переклад.
Birgule81
2 р. тому

Повністю згоден..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сподіваюся, незабаром це глобальне виключення буде реалізовано. Багато моїх друзів покінчили життя самогубством. На даний момент ми не можемо врятуватися тільки в онлайн-іграх.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б не сказав "тільки", але так - ще багато чого потрібно зробити, щоб покращити поточний стан належного безпечнішого ігрового середовища.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Winnerz.com<————-> шахраї не грають і не вносять депозит.вчора 2020-10-21 я виграв 4600 євро, і я отримав гроші від Disney, продовжуючи вимагати більше та більше документів про дохід і, нарешті, про те, яку машину ти маєш мати і т.д., і т.д. просто не виплачуватиме гроші після закриття мого облікового запису. Решта хости

Автоматичний переклад.
richardbollstrom8
2 р. тому

Привіт,

схоже, у вас виникла справжня проблема з проходженням перевірки облікового запису. Який-небудь конкретний документ, який вам важко надати, будь ласка?

Я можу уявити, що ви хотіли б, щоб ваш виграш був виплачений негайно, але казино має перевірити вас і ваш спосіб оплати, щоб прийняти зняття коштів, це неминуча процедура в кожному пристойному казино.

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого