ФорумВідповідальна граСамовиключення з усіх онлайн-казино!

Самовиключення з усіх онлайн-казино!

2 р. тому від SimonV
|
28147 переглядів 44 відповідей |
|
1 23
2 р. тому

Привіт всім!


Мене звати Саймон, і я є частиною команди Casino Guru у відповідальних азартних іграх. Моя робота в основному полягає в тому, щоб керувати нашими зусиллями у сфері безпечних азартних ігор та зменшення шкоди від азартних ігор. Мене головне турбує Глобальна ініціатива самовиключення , яка має намір створити глобальну схему, яка включає всіх операторів азартних ігор.


Причина такої ініціативи полягає в тому, що нинішні варіанти самовиключення ми вважаємо недостатніми. Навіть якщо гравцеві вдається виключити на національному або загальноліцензійному рівні, багато інших операторів, які не знають про це, готові прийняти гравця. Ми хочемо подолати цей розрив, створивши надійну систему та переконавши решту галузі приєднатися до неї. Детальніше про це можна дізнатися тут .


Я хочу наблизити цей проект до громади . З тих пір, як ми створили ініціативу, ми почали отримувати запити на самовиключення по всьому світу. На жаль, поки це неможливо, але це змусило мене більше замислитись над індивідуальними історіями гравців, які намагаються побудувати надійний бар’єр від азартних ігор в Інтернеті. Саме тоді Чарлі познайомився зі своїм досвідом боротьби з азартною залежністю та проблемами із самовиключенням. Він був достатньо сміливим, щоб поділитися своєю історією зі мною та світом, щоб допомогти іншим у подібних ситуаціях. Я хочу заплатити тут.


file Це його історія.


Не соромтеся повідомити мені свої думки з цього приводу або поділіться своїми історіями . Я твердо вірю в підтримку громади, коли азартні ігри стають проблематичними. Я також сподіваюся, що ви можете знайти натхнення в історії Чарлі і, можливо, рухатися на кращий шлях.


Саймон







Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, народ,


Історія – це короткий огляд моєї азартної подорожі за останнє десятиліття.


якщо хтось хоче поговорити, щоб щось обговорити, або якщо вам просто потрібен хтось, з ким можна поговорити, хто пережив жахливі часи з цією темною залежністю, напишіть мені, будь ласка!


Будьте в безпеці всім.


Чарлі

Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester
2 р. тому

Після 5 років азартних ігор, коли я підписався на Gamstop, а потім не знайшов казино Gamstop, я нарешті знайшов бажання закрити свої останні 2 рахунки. Конкретний слот став моєю одержимістю протягом багатьох років, і хоча я мав кілька хороших виграшів, я втратив тисячі фунтів. Вчора я втратив 600 фунтів стерлінгів, і це була крапля, яка перебила верблюдів. Останні 50 обертів, які я мав 49, були мертвими, і я програв їх і сказав обом казино, що у мене є проблеми з азартними іграми, що я й роблю. Тепер я вільний від цього, мені потрібно відкалібрувати свій мозок, щоб перестати думати про це і йти далі. Казино завжди Виграє

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Я дуже добре знаю, у якому становищі ви перебуваєте. Перш за все, молодець, що ви закрили свій обліковий запис, це найважливіший крок, щоб віддалитися між вами та казино. Тепер настав час бути сильним і пережити перші кілька годин і днів гніву та розчарування в собі.

У мене теж була дуже нездорова одержимість певним слотом, і я переслідував і переслідував бонусні оберти, переконаний, що це принесе мені величезні суми грошей.. дуже іноді це буде, але, як ви знаєте, ми ганяємо не за тими грошима, як ми є. ми не контролюємо те, що ми робимо, коли ця жахлива хвороба заволодіє.

Просто пам’ятайте, що ви не самі по собі в цей важкий час. Сподіваюся, що поділившись тут своєю історією, ви зможете трохи зосередитися, щоб заспокоїтися.

Будь сильним 👊🏻



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Молодець, Чарлі, що був таким сміливим і поділився своєю історією.

Це чудово, що Casino GURU лобіює глобальне самовиключення. У Gamstop є багато лазівок, які, на мою думку, використовують обидва гральні компанії, щоб отримати прибуток від шкоди від азартних ігор, але останніми роками ситуація стала краще.

Автоматичний переклад.
Karen1
2 р. тому

Привіт, Карен,


Дякую за теплі слова.


Я повністю згоден з Gamstop. Я думаю, що головною проблемою є зростання всіх цих неліцензованих казино, які дозволять будь-кому зареєструватися без будь-яких перевірок. На мою думку, ви повинні мати можливість використовувати лише онлайн-казино, зареєстровані у вашій країні походження. Принаймні таким чином Gamstop та інші ініціативи можуть бути майже ідеальними для зупинки гравців.


Сподіваюся, GSE вдасться впровадити, і тоді, можливо, все більше і більше людей зможуть врятуватися від нещасного життя через залежність.


Всього найкращого,


Чарлі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Casino Intense не відповідає на листи з проханням закрити рахунок через залежність від азартних ігор!

Автоматичний переклад.
Gluecksmaus
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, як довго ви чекали?

Чи можете ви підтвердити, що використовували цю електронну адресу?

support@casinointense.com

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я дуже добре розумію Чарлі або інших користувачів, коли вони відмовляються від азартних ігор.

Автоматичний переклад.
paclmaya
2 р. тому

Якщо ви можете визнати собі, що азартні ігри є проблемою. Тоді єдиний спосіб допомогти собі – відвернутися.

Для мене азартні ігри - це не розвага. Мені знадобилося багато років, щоб це зрозуміти. Тепер, коли я не граю в азартні ігри, мій розум такий вільний. Потрібно багато часу, щоб відчути це. Але це можливо

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester
2 р. тому

Чудово! Приємно це чути, Чарлі!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Саймоне, 8 жовтня я відмовився від Yabby file казино, але я продовжував грати, і мені було цікаво, чи є у них проблеми з системою чи просто шахрайство, і, на жаль, після майже 48 годин гри поспіль і принаймні 15 депозитів по 100 доларів я знайшов свою відповідь, що я маю, якщо скажу їм, що хочеш бути самовиключеним? Дякую Кіт

file


Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Чи можу я знати, чи є принтскрін, яким ви раніше ділилися в Yabby Casino (де я вже відповів вам ) General thread, справжньою відповіддю на ці два, будь ласка? Я вважаю, що ви повинні дотримуватися певних процедур, щоб правильно подати запит на самовиключення.

Щоразу, коли ви хочете заблокувати свій рахунок у казино, вам потрібно зв’язатися з ними щодо їхніх умов. Наприклад: у деяких казино достатньо звернутися до їхнього чату, і вони просто заблокують його, але іноді потрібно надіслати електронний лист на спеціальну електронну адресу. Завжди важливо згадувати про свої проблеми з азартними іграми, інакше вони не зобов’язані блокувати ваш обліковий запис .

Я бачу, що ви не згадали про проблему азартних ігор. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ні, я робив це ще у вересні, і вони відповіли мені, я думаю, я теж надішлю тобі цей електронний лист або надішлю його Даніель, якщо я маю її адресу, або отримаю його від гуру data@, який ти мені подякував

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я надсилав різні електронні листи Yabby та ексклюзивні, і я долучив усе до Даніель. Я завжди надсилав електронні листи для самовиключення, і не був готовий минулого місяця, і я не знав, що можу зробити всі відразу. У мене також є два чи три інших, які дозволив мені грати після того, як я надіслав їм електронний лист про самовиключення, але я не збираюся повідомляти про них, тому що, мабуть, це моя вина, але доки у вас не виникне ця проблема, ви не зможете повністю зрозуміти, що відбувається у вашій голові, і через майже 50 років роблю це так, мій поганий, я закінчу після цього, дякую за вашу допомогу, до побачення, ви можете пожертвувати будь-які $$, які ви відшкодуєте, на будь-яку благодійну організацію, яку хоче гуру. Я просто намагався допомогти іншим людям, головним чином, через свою цікавість, тому знову я Вибачте, і я ціную те, що всі в guru зробили для мене, тому я від’єднуюся ✌️👍👏😩😢

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я робив це ще у вересні, і вони відповіли мені, я думаю, я теж надішлю тобі цей електронний лист або надішлю його Даніель, якщо я маю її адресу, або отримаю його від гуру data@, який ти мені подякував

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені це не потрібно, я не є частиною групи розгляду скарг, тому, якщо ви хочете, щоб справу було розслідувано належним чином, надішліть скаргу ще раз, будь ласка, надайте всі відповідні повідомлення та PrintScreen прямо тут.

Це стосується кожного казино окремо.

Я розумію, що вам може здатися, що казино не приділяють належної уваги вашій проблемі, але є лише кілька загальних стандартів, коли мова йде про азартні ігри, і гравці не можуть самостійно виключити кожне казино одразу – сумно, але факт .

Подайте скаргу на кожне казино, яке ігнорувало ваші запити на самовиключення (коли згадувалося про залежність від азартних ігор) або де закриття рахунку тривало більше днів.

Ви можете це зробити, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надсилав різні електронні листи Yabby та ексклюзивні, і я долучив усе до Даніель. Я завжди надсилав електронні листи для самовиключення, і не був готовий минулого місяця, і я не знав, що можу зробити всі відразу. У мене також є два чи три інших, які дозволив мені грати після того, як я надіслав їм електронний лист про самовиключення, але я не збираюся повідомляти про них, тому що, мабуть, це моя вина, але доки у вас не виникне ця проблема, ви не зможете повністю зрозуміти, що відбувається у вашій голові, і через майже 50 років роблю це так, мій поганий, я закінчу після цього, дякую за вашу допомогу, до побачення, ви можете пожертвувати будь-які $$, які ви відшкодуєте, на будь-яку благодійну організацію, яку хоче гуру. Я просто намагався допомогти іншим людям, головним чином, через свою цікавість, тому знову я Вибачте, і я ціную те, що всі в guru зробили для мене, тому я від’єднуюся ✌️👍👏😩😢

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені шкода це чути.

Важливо розуміти, як саме просити казино закрити ваш рахунок, і важливість згадки про азартні ігри. Просто надішліть скарги, як я згадував у своїй попередній відповіді, і група розгляду скарг їх розгляне.

Будь ласка, прочитайте наш розділ, присвячений проблемам азартних ігор . Не соромтеся звертатися до місцевих довідкових центрів .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю Чарлі!

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого