ГоловнаФорумВідповідальна граСамокомітет Легіано не працює.

Самокомітет Легіано не працює.

1 місяць тому від Samsam213
|
1 053 переглядів 12 відповідей |
|
1 місяць тому

Привіт,


Я пишу тут німецькою. Я бачив, що є функція перекладача. Сподіваюся, це нормально. Але я також можу писати англійською. На жаль, я повністю втратив контроль за останні кілька днів і тижнів. Я втратив близько 7000 євро. Зараз я сиджу тут, повністю виснажений і наприкінці розуму. Я в повній депресії, і мені дуже погано.

що сталося

Я починав у Robocat Casino, де вніс «лише» кілька сотень євро. Тоді мене заблокували. Це було дуже важко і довго, але вдалося. Тоді я підписався з Легіано. Два казино належать одне одному, чи не так? (Рабіді Нв). Я поклав туди багато грошей. Я кілька разів просив закрити обліковий запис і самовиключення. Я звернувся до своєї залежності від азартних ігор і проблемної поведінки через електронну пошту та в чаті, і що я хочу, щоб мене заблокували. Мої запити завжди уникали, ігнорували або я отримував повідомлення від VIP-менеджера. Інколи отримував відповідь, а тут запитували підтвердження мого блокування. Навіть після того, як я підтвердив блокування, мій обліковий запис не було закрито/заблоковано. Мої запити на блокування в чаті завжди ігнорувалися, і вони скеровували мене до блокування електронною поштою. Мені завжди казали, що я хочу, щоб мене заблокували через проблеми та залежність від азартних ігор. Іноді на мої запити відповідали іншою мовою (чому?). Деякі з моїх запитів на блокування отримали бонуси або інші пропозиції. Я вважаю це дуже сумнівним. Чи є у мене шанс отримати відшкодування? Чи є тут модератори, які мають зв’язок із казино та можуть мені допомогти?


Дуже дякую, якщо хтось може мені тут допомогти!

Автоматичний переклад.
Samsam213
1 місяць тому

Привіт, я вважаю, що перекладач працює добре; не хвилюйся про це.

Мені прикро бачити, через що ти пройшов, і я не буду прикидатися, що знаю, що ти відчуваєш. Принаймні я зроблю все можливе, щоб допомогти вам покрити самовиключення в казино.

На мій погляд, відшкодування, однак, не подолає можливі рецидиви. Ви шукаєте терапевта чи, можливо, потрібен контакт? Зверніться до цього інструменту пошуку. 👈

Швидкий контакт - про всяк випадок:

+49 6131 177 381

По-перше, не існує загального способу самовиключення скрізь, тому найкращим підходом до ефективного самовиключення є звернення за підтримкою та дотримання порад у кожному конкретному казино – завжди зазначайте, що ви залежні – це надзвичайно важливо.

Іноді вам потрібно надіслати електронний запит на певну електронну адресу; іноді підтримка може пройти через це негайно; у деяких випадках потрібно виконати KYC, або ви також можете зіткнутися з іншими сценаріями. Це залежить лише від казино, поточної ситуації та його умов.

Однак казино має вжити негайних заходів і уникати будь-яких непотрібних затримок, бонусних пропозицій або невеликих розмов, якщо будь-який гравець чітко висловлює проблему. На мою думку, ваш досвід був іншим. 🙁

Якщо казино не задовольнило ваш запит на самовиключення належним чином, відшкодування може бути справедливим рішенням. Чи зберігали ви скріншоти таких запитів і спілкування – електронні листи, чати, будь-що доступне? Зазвичай я настійно пропоную подати скаргу на казино, хоча я вважаю, що це має бути важко розібратися з цією темою, тож дайте мені знати, чи ви можете пройти таку форму розслідування


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Щиро дякуємо за ваш відгук і час, який ви приділили. Я вже подав скаргу. На даний момент я також звернувся за допомогою та поговорив із другом про те, що сталося. Я зберіг лише деякі докази. Однак я попросив копію своїх минулих чатів.

Автоматичний переклад.
Samsam213
1 місяць тому

привіт

Сподіваюся, у вас все добре.

По-перше, добре, що ви визнали, що у вас є проблеми з контролем над грою. Це перший крок, який вам потрібно побачити, перш ніж ви зможете звільнитися від нього.

Чи можете ви пояснити трохи більше про будь-які кроки, які ви вжили, щоб заблокувати доступ до цих сайтів азартних ігор.

Вам потрібно залишити відстань між вами та цими казино.


Залишайтеся в безпеці,


Чарлі

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Щиро дякуємо за ваш відгук і час, який ви приділили. Я вже подав скаргу. На даний момент я також звернувся за допомогою та поговорив із другом про те, що сталося. Я зберіг лише деякі докази. Однак я попросив копію своїх минулих чатів.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

радий допомогти; Сподіваюся, ти тримаєшся.

Я справді вважаю, що вам нема чого ризикувати зі скаргою, і я радий, що ви зважилися на цей крок. Виходячи з мого досвіду, журнали чатів або інші види доказів є важливими для справедливого вирішення; отже, гарна робота, намагаючись отримати їх із казино. Побачимо, що буде далі.

Якщо можна, я також хотів би дізнатися трохи більше про будь-які кроки, які ви вжили, щоб заблокувати доступ до цих сайтів азартних ігор. Отже, якщо вам хочеться поговорити, продовжуйте, будь ласка.

Щоб ви знали, наступними днями форум буде перебувати під меншим спостереженням, оскільки ми збираємось на формування команди, але я зроблю все можливе, щоб наздогнати вас.


Що ще важливіше, це чудово, що поруч є такий друг!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір


Так, я точно маю докази. Я запитав живі чати, щоб отримати ще більше доказів. Я сподіваюся, що між мною та казино Legiano вдасться досягти справедливого врегулювання. З тих пір мій обліковий запис закрито. Казино повідомило мене про це в моїй скарзі. У мене ясніше в голові і я можу мислити чіткіше. Зараз я намагаюся відволіктися. Мої захоплення трохи допомагають мені в цьому.


На жаль, я не до кінця зрозумів ваше запитання. Чи хотіли б ви знати, як я дистанціювався від теми азартних ігор загалом, чи хотіли б ви знати, як я хотів отримати бан із Legiano і що я зробив для цього?


Створення команди? Це звучить захоплююче! Ви також виконуєте командні завдання та ігри? Я робив це раніше, і це було справді захоплююче та чудово. Сподіваюся, вам усім буде весело і вам буде цікаво працювати разом.


Дуже дякую і гарного вечора!

Автоматичний переклад.
Samsam213
1 місяць тому

Доброго дня тобі

Приємно чути, що ти почуваєшся краще! Крім того, докази та відповідний розвиток усієї справи є ще однією гарною новиною.

Нам із Чарлі було цікаво, як ти плануєш уникати казино. Я маю на увазі, що ваш пост був досить терміновим, і, незважаючи на те, що я не хочу говорити це вголос, проблема може час від часу повертатися. Добре, я уявляю, як це звучить, але ви знаєте, що як тільки ви переживете це, запобіжні заходи можуть допомогти вам пізніше.

Наразі, скажімо, я буду поруч, якщо ви захочете обговорити безпечніші азартні ігри — без тиску, лише можливості.

Що ж, коли справа доходить до командоутворення, це особливо для мене про робочі сесії та хорошу їжу. 🙂 Проте ми регулярно відвідуємо ігри Casino Guru Games, які повністю зосереджені на командних заходах та іграх. Минулого разу я був настільки виснажений, що не міг ходити останній день.

Дякую і вам, приємного дня, залишайтеся на позитиві.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,


Я роблю все можливе, щоб протистояти бажанням грати в азартні ігри. Мені деякий час заблоковано доступ до Oasis у Німеччині. Після того, як я закрию цю справу, я подбаю про те, щоб виключити себе з усіх онлайн-провайдерів. Я бачу, що все йде вперед, і це добре! Тепер мені просто потрібно продовжити свою скаргу, і тоді все покращиться і фінансово.

Ви бачите мою скаргу?

вітаю

Автоматичний переклад.
Samsam213
1 місяць тому

Привіт!

Кожна хвилина вашого опору - це перемога! Можливо, вимкнення телефону/планшета/комп’ютера та прогулянка, коли ви відчуваєте стрес, може трохи допомогти… Мені це іноді спрацьовує.

Крім того, спробуйте заспокоїтися за допомогою Droodles - посилання тут 👈👈 Йдеться не про партитуру, а про відновлення спонукання та психічної присутності до більш спокійного рівня.

Я також бачу, що скарга рухається в позитивному напрямку, тому сподіваюся, що це не займе багато часу!

Якщо ви не заперечуєте, я хотів би поділитися інструментом, над яким ми працювали, оскільки виключити з усіх казино не так просто, і я думаю, що підтримувати список може бути зручно:

Інструмент допомоги у самовиключенні 👈

Розкажіть мені, як у вас справи, або повідомте про будь-який прогрес у розгляді скарги, який я міг не помітити. 🙏


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт Радка,


Дякуємо за посилання. Я вже їх подивився. Але я все одно вважаю за краще заспокоїтися, вийшовши на вулицю або відволікаючись на друзів.

На жаль, я нічого не чув про свою скаргу, і Casino Guru все ще очікує на відповідь. Надіслала всю необхідну інформацію. Я щось пропустив чи мені потрібно щось зробити? Не могли б ви попросити мене? Вибачте, якщо я тисну на вас, але я справді хочу поки що якнайшвидше відійти від цієї теми та подбати про себе. У мене також є багато справ особисто, і це зараз не полегшує справи.


Я дійсно був би вам дуже вдячний


Вітаю та гарного дня 🙂

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Але я забув згадати найважливіше: я поки що не граю в азартні ігри. Думки точно є, але я залишився непохитним. Проте тема азартних ігор все ще актуальна. Мені навіть довелося вжити заходів і змінити електронну пошту та соціальні мережі, оскільки мій алгоритм часто стикається з цією темою.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Але я забув згадати найважливіше: я поки що не граю в азартні ігри. Думки точно є, але я залишився непохитним. Проте тема азартних ігор все ще актуальна. Мені навіть довелося вжити заходів і змінити електронну пошту та соціальні мережі, оскільки мій алгоритм часто стикається з цією темою.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Тримайся! у вас все чудово! Ваше рішення відключити всі канали заслуговує похвали; це справді один із найнеприємніших аспектів соціальних мереж. Я запишу нагадування для інших гравців, які перебувають у подібних обставинах. Я щиро ціную все, що ви зробили, і сподіваюся, що ви якомога більше подолаєте примус.

Змінено
Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт Радка,


Дякуємо за посилання. Я вже їх подивився. Але я все одно вважаю за краще заспокоїтися, вийшовши на вулицю або відволікаючись на друзів.

На жаль, я нічого не чув про свою скаргу, і Casino Guru все ще очікує на відповідь. Надіслала всю необхідну інформацію. Я щось пропустив чи мені потрібно щось зробити? Не могли б ви попросити мене? Вибачте, якщо я тисну на вас, але я справді хочу поки що якнайшвидше відійти від цієї теми та подбати про себе. У мене також є багато справ особисто, і це зараз не полегшує справи.


Я дійсно був би вам дуже вдячний


Вітаю та гарного дня 🙂

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт Samsam213!

Добре, я б хотів, щоб процес був набагато плавнішим, але ви пам’ятаєте, як я казав, що зазвичай це займає деякий час? Це робить. Кожна залучена сторона має 7-денний термін. Можливо, цей опис допоможе:

«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, якщо вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але, знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої».


Однак, схоже, ви досягли прогресу та досягли згоди. Будь ласка, повідомте мені, коли отримаєте відшкодування?


Бажаю вам легкого дня без проблем! ✨

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого