ГоловнаФорумВідповідальна граНевиконання казино вимогами самовиключення

Невиконання казино вимогами самовиключення

1 місяць тому від SmellySocks
|
894 переглядів 2 відповіді |
|
1 місяць тому

Привіт! Минуло щонайменше тиждень з тих пір, як я зв’язався з двома казино, якими керує той самий провайдер, щоб самовиключити їх через пристрасть до азартних ігор, і обидва рахунки залишаються відкритими, що призвело до подальших втрат приблизно на 1000 фунтів стерлінгів.


Відтоді я знову надіслав їм електронний лист, але вони досі не вжили жодних дій.


Будь-які поради?


Ура

Шкарпетки

Змінено
Автоматичний переклад.
SmellySocks
1 місяць тому

Привіт Сокс,

Я вважаю, що незалежно від того, про які казино ми говоримо, належним чином висловлений запит на самовиключення із зазначенням причини та поданий відповідно до правил казино має бути розглянутий без зволікання.

Деякі казино мають окремі або групові правила, які визначають, чи достатньо одного глобального запиту.

Не вдаючись у деталі, я раджу вам подати скаргу, оскільки я не думаю, що щось інше спрацює, якщо ці казино не зможуть виконати ваш запит.

Однак я б також попросив когось із ваших близьких негайно змінити паролі до вашого казино та пов’язану з ним електронну пошту, щоб не допустити вас.

Ви збираєтеся скаржитися, будь ласка?

Автоматичний переклад.
SmellySocks
4 тиж. тому

Привіт,

Я бачу, що ви перебуваєте у Великобританії

Ви зареєстровані на GameStop?

Чарлі

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого