Привіт,
Я переконаний, що ви знайомі з функцією скарги. Тож надішліть один.
Знаєте, ми просто не можемо змінити індекс безпеки казино лише на основі одного знімка екрана. 🤷♀️
Чи можете ви також показати свій початковий запит, будь ласка? Б'юсь об заклад, що принаймні буде корисно побачити всю пов’язану комунікацію. Як на мене, це досить стандартна автоматична відповідь. Тому я хотів би подивитися, що було безпосередньо перед цією «пропозицією». Дякую тобі.
Hello,
I'm quite convinced you are familiar with the complaint feature. So, please submit one.
You know, we just can't change a casino's safety index solely based on one screenshot. 🤷♀️
Can you also show your initial request, please? I bet it's useful to see the whole associated communication, at least. In my opinion, this is a rather standard automatic response. Thus, I'd like to see what happened just before this "offer". Thank you.
Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.