Ласкаво просимо назад і дякую за ці захисні пости.
Сподіваюся, це нормально, якщо я зверну вашу увагу на дуже важливу деталь.
По-перше, важливо визначити, чи мотивовано бажання гравця самовиключитися з казино збільшенням шкоди від азартних ігор чи пристрастю до азартних ігор. Здається, ви не звернули уваги на прохання, яке я зробив раніше, щоб ви були більш конкретними.
Чесно кажучи, дуже важко відповідати на ваші повідомлення, не маючи цих базових знань. Я спробую запитати ще раз: не могли б ви пояснити, чи ми говоримо про регулярні запити на закриття облікових записів, чи це тривалий самообман через проблеми з азартними іграми?
Крім того, якщо ви граєте в казино, які не підпадають під юрисдикцію GGL, будь ласка, не припускайте, що ці казино ставитимуться до вас з таким самим рівнем відповідальності; це небезпечне припущення. Щоб повернутися до початкової теми, безпечніше зв’язатися з кожним казино та чітко вказати, що ви бажаєте закрити свій рахунок і з якої причини.
Як такі люди, як ми з вами, працівники служби підтримки докладають зусиль, щоб реагувати на ваші заяви, а не на ваші припущення.
Щоб надати вам приблизний графік, кожен раз, коли наші фахівці розглядають скаргу щодо затримки закриття рахунку, казино має від 36 до 72 годин, щоб завершити процес і закрити рахунок.
Я щиро сподіваюся, що у своїй наступній публікації ви надасте більш конкретну інформацію про те, через що ви пройшли. дякую
Welcome back, and thank you for these safeguard posts.
I hope it is okay if I draw your attention to a very important detail.
Firstly, it is important to specify whether a player's desire to self-exclude from a casino is motivated by increasing harm from gambling or by an addiction to gambling. It appears that you overlooked the request I made earlier for you to be more specific.
To be honest, it is very difficult to reply to your posts without having this basic knowledge. I will try to ask again: Could you please make it clear whether we are talking about requests to close accounts on a regular basis or whether this is a long-term self-delusion stemming from gambling problems?
Furthermore, if you play in casinos that are not under the jurisdiction of the GGL, please do not assume that these casinos will treat you with the same level of responsibility; this is a dangerous assumption. To return to the original topic, it is safer to contact each casino and explicitly state that you wish your account to be closed and for what reason.
As fellow human beings like you and me, support workers make an effort to react to your statements rather than your presumptions.
To provide you with an approximate timeline, each time our specialists handle a complaint regarding a delayed account closure, the casino has between 36 and 72 hours to finish the process and close the account.
I truly hope you will provide more concrete information about things you have been through in your next post. Thank you.
Автоматичний переклад.