Зняти гроші

1 рік тому від Ozze22
|
33606 переглядів 91 відповідей |
|
1 2...5
1 рік тому

Привіт. У мене є обліковий запис на mystake.com. Я надав усі документи, які вони хотіли, і відеоперевірку. Тепер мій обліковий запис, здається, заморожено. Я можу увійти та побачити свої гроші 3200 євро, але не можу зробити ставку або зняти гроші. Таке відчуття, що я не зможу грати чи торкатися грошей. Чи з кимось таке траплялося? У своєму чаті вони кажуть, що небезпеки немає, але вони перевіряють мій обліковий запис, а потім усе заблоковано, доки обліковий запис не буде підтверджено. Сподіваюся, мене не зіпсували, і скільки часу мине, перш ніж я зможу зробити ставку та нарешті зняти гроші. Чи з кимось таке траплялося? І т. д. Ozze22

Автоматичний переклад.
Ozze22
1 рік тому

Привіт,


Особисто я б сказав, що це хороший підхід з боку казино.

Коли ваш обліковий запис заморожено, ви не можете втратити баланс незалежно від того, скільки часу триватиме перевірка.

Спробуйте зберігати спокій і підготуватися до майбутнього відеодзвінка. Оновіть деякі відомості про свій обліковий запис та історію ігор, наприклад:

Коли ви зареєстрували свій обліковий запис, який спосіб оплати ви використовували для депозитів, скільки разів ви вносили депозити та в які ігри ви грали.

Казино зазвичай обирають відеодзвінки, коли необхідна додаткова перевірка, я вважаю, що є певна схожість з іншими гравцями, тому казино просто має бути впевненим, що це ви грали та робили депозити - це набагато простіше, ніж обмінюватися електронною поштою 🙂.

Спробуйте чесно відповідати на запитання, і у вас все вийде.

У будь-якому випадку, будь ласка, коли запланований дзвінок для перевірки? Дай мені знати, як усе пройшло.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка. . Я створив обліковий запис на mystake

com і надіслав відео для остаточної перевірки. Я отримав SMS від swedbank. Доброго дня! Ми підозрюємо шахрайські операції на вашій банківській картці з останніми чотирма цифрами 2969. Негайно зателефонуйте за номером 08-58595222. Вітання Swedbank і Sparbankerna. Стара картка, на яку я поклав гроші, заблокована, і тепер я надіслав їм електронний лист про те, що моя картка заблокована і що я отримаю нову картку завтра. До цього я надіслав 2 відео з усією моєю інформацією, яка їм потрібна зараз. Сподіваюся, вони зв’яжуться зі мною та зрозуміють мою ситуацію, я думав, що завтра надішлю їм нове відео перевірки з моєю новою карткою та інформацією, яку ви повинні сказати у відео англійською мовою. Я справді хочу внести 20 євро на мою нову картку, щоб вони могли побачити, що депозит на нову картку, але нічого не можу зробити, оскільки мій рахунок заморожено, оскільки він перевірений моєю старою карткою, яка заблокована. Я спілкувався з ними в чаті, але вони нічого не можуть сказати про те, як працює їхній kyc. Я просто хочу бути чесним з ними в чаті та kyc. Я показав їм смс від swedbank у чаті, але вони не мали чого сказати, а потім я надіслав це смс від swedbank на mystakes kyc, щоб вони знали про це. Що мені робити, якщо вони не пишуть у відповідь? Я можу ввійти в обліковий запис mystake і перейти на їхній сайт, але я не можу робити ставки чи робити щось інше, оскільки там сказано, що мій обліковий запис перевіряється. Чи варто завтра надіслати ще одне відео підтвердження разом із новою карткою? Розповіли kyc на mystake, що зі мною сталося, але не отримали відповіді. Живий чат не міг мені допомогти, оскільки вони сказали, що ми не маємо зв’язку з їхнім kyc. Сподіваюся, все буде добре. Скільки часу займає відеоверифікація KyC? Я хвилююся, що не зможу зняти гроші, незважаючи на 3200 євро, які є на моєму ігровому рахунку, це досить багато грошей. У них є окрема виплата, але, як я вже сказав, я нічого не можу зробити, здається, чи, можливо, це вимагає часу з відеопідтвердженням? Дехто тут каже, що це може тривати до 6 місяців, що, на мою думку, дивно. Усі мої дані схвалено, залишається лише відеоперевірка, яку я надіслав. Тепер мене хвилює лише нова картка, тому що я не вклав грошей на цю картку. Як ви думаєте, що мені робити, оскільки мій обліковий запис заморожено?, але я все ще можу увійти в систему та бачити свої гроші, але не робити ставки чи робити щось на веб-сайті, коли я ввійшов у систему. Я не зняв 3200 євро ще. Сподіваюся, ви можете мені допомогти. Сьогодні я отримав від них відповідь на kyc mystake, вони сказали це Вітаю,

Відповідна команда переглянула ваше відео, але оскільки номери кредитних карток не видно, вони попросили надіслати його повторно. Переконайтеся, що ми можемо бачити перші 6 і останні 4 цифри кредитної картки

З найкращими побажаннями,

Кайлі

Команда KYC Mystake

Але я написав їм про це та повідомив kyc mystake щодо картки, яка зараз заблокована, тому що я був підданий шахрайству. Я хочу бути з ними чесним і не брехати, я написав це kyc, і питання в тому, чи хочуть вони бачити мою заблоковану стару картку Master Card, на яку я вніс гроші, чи нову картку, яку я отримав? Відповіді на це не отримав. Як ви думаєте, чи варто завтра надіслати нове відео підтвердження, ось як я їм написав: Привіт Kyc. Мій банк надіслав мені смс, ви можете перекласти це в Google Translate. Це шведською мовою

Вітаємо, ми підозрюємо шахрайські операції на вашій банківській картці з останніми чотирма цифрами 2969. Негайно зателефонуйте за номером 08-58595222 . Вітання Swedbank і Sparbankerna......Привіт, Mystake. тепер щось трапилося з моєю карткою mastercard. Комусь вдалося зняти гроші з мого рахунку за допомогою моєї картки mastercard, за допомогою якої я поклав вам гроші, я подзвонив у свій банк Swedbank, і вони сказали мені, що вони повинні заблокувати мою картку, і вони це зробили. Я отримаю нову картку завтра або в четвер. Я надіслав відеопідтвердження зі старою карткою та отримав усі інші документи, які схвалено для вилучення. Що нам тепер робити? наприклад, я не можу зробити ще один невеликий депозит за допомогою моєї нової картки, яку я збираюся отримати, щоб ви могли бачити, що я вніс гроші на цю нову картку, яку я отримаю. Я абсолютно чесний з вами і не маю нічого ховати. мій рахунок у вас заморожено, документи про мій банківський рахунок і все інше в порядку, а також посвідчення особи та я на відео верифікації. Як ми тепер це вирішимо? Я не буду брехати за вас, тому що я чесний хлопець, я повинен надіслати фотографію з моєю новою карткою, передньою та задньою сторонами, а потім ще й нову відеопідтвердження, чи як нам це зробити, я в шоці, я повинен піти до поліцейської дільниці та подайте заяву в поліцію. Моя картка, яку я вам залишив, заблокована. Вибачте за це, сподіваюся, ви вірите в мене, це була компанія tiktok dublin, яка зняла з мого рахунку 161 євро. З найкращими побажаннями özkan omerov .Had good radka.ми чуємо від mvh özkan

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я вже сказав, вони хочуть бачити мою банківську картку більш чітко, і я можу це зробити без проблем у новій відеоверифікації, я просто сподіваюся, що вони розуміють, що моя стара картка, за допомогою якої я робив депозити, і тепер я отримав нову, заблокована картка Swedbank. Мені показати їм стару картку, яка була більш помітною передньою та зворотною сторонами, щоб вони могли бачити числа, чи я повинен показати їм нову картку, за допомогою якої я не зробив жодного депозиту? Тому що я хочу бути з ними чесним, щоб вони не подумали, що я їх обманюю. Можливо, я повинен надіслати відео та сказати їм, що моя стара картка заблокована, як я написав у першому листі, який ви також можете прочитати. З верифікацією це вирішується. Вони, звичайно, можуть, якщо хочуть перевірити у swedbank мій банк, тобто мою стару картку заблоковано через шахрайство проти мене. Дякую, що знайшли час і хотіли мені допомогти. Сьогодні я отримав відповідь від mystake Kyc, щоб більш чітко показати свою Mastercard із числами

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєстрував свій обліковий запис на mystake. На початку листопада я час від часу вносив гроші. Я перевіряв зображення свого облікового запису, на якому зображена моя картка та моя електронна пошта, щоб я міг зняти гроші, а потім вони зажадали моє відеопідтвердження за допомогою зображення і аркуш із моєю карткою Mastercard спереду та ззаду, ім’ям користувача, датою та роком, місяцем на відео та сторінкою ставок, на якій я граю, як це називається. Жодних труднощів. І ось відповідь, яку я отримав від них сьогодні на kyc mystake: Вітаю,


Відповідна команда переглянула ваше відео, але оскільки номери кредитних карток не видно, вони попросили надіслати його повторно. Переконайтеся, що ми можемо бачити перші 6 і останні 4 цифри кредитної картки


З найкращими побажаннями,

Кайлі

Вибачте, якщо ці електронні листи трохи перевернуті, але я думаю, що я маю на увазі в шаблоні. В іншому випадку просто задавайте запитання, і я вам відповім😊 Ще раз дякую за допомогу та поради. Як я вже сказав, живий чат не може відповісти на ці запитання, коли я кажу їм, що моя стара картка, яку я використовував для депозиту, заблокована через шахрайство, і що тепер у мене нова картка, але вони просто кажуть, що kyc надішле вам запити, якщо їм буде потрібно більше інформації . Мій рахунок був заморожений вчора після 14:00 у всьому, крім того, що я можу без проблем увійти на сайт і побачити свій баланс. тощо özkan. Я сподіваюся, що ви зможете підключити мої електронні листи до вас і дійти до того, що я хочу вам сказати, але я думаю, що ви, мабуть, розумієте, що я хочу сказати, вас це хвилює. Гарно провести час mvh özkan


Автоматичний переклад.
Ozze22
1 рік тому

Ozze22, спробуй заспокоїтися 🙂

Те, що сталося з вами з дебетовою карткою, є прикро, і це, безперечно, впливає на поточний KYC, але це не означає, що справу втрачено.

Я вважаю, що ви зробили все, щоб пояснити ситуацію казино. Я б тепер дочекався, поки вони розберуться, і звернувся б до вас. Вирішення цієї проблеми вимагатиме хорошої співпраці, і казино має спочатку зрозуміти, що сталося, це займе деякий час, тому будьте готові трохи почекати.

Я б дав казино ще кілька днів, скажімо, до понеділка (за винятком вихідних), а потім спробував би запитати про подальший прогрес або інструкції.

Але не хвилюйтеся, якщо ви коли-небудь відчуєте, що зв’язок не працює і проблему неможливо вирішити, ми допоможемо вам. Перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як це працює .

Дайте мені знати про будь-які оновлення, інакше я перевірю вас у понеділок. Ви добре?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радка, я сприймаю це спокійно. Я надіслав 2 відео з самого початку, одне з усією інформацією, яку я надав вам у попередньому електронному листі, 2-е відео буде, тому що ви повинні надіслати задню та передню частину банківської картки. Вчора я отримав від них цей електронний лист. Вітаю,


Відповідна команда переглянула ваше відео, але оскільки номери кредитних карток не видно, вони попросили надіслати його повторно. Переконайтеся, що ми можемо бачити перші 6 і останні 4 цифри кредитної картки


З найкращими побажаннями,

Кайлі


Але питання в тому, нова чи стара картка? У електронному листі до цього я розповів їм, що сталося з моєю попередньою карткою, за допомогою якої я вносив гроші. З якої картки надсилати відео? Ось що мені цікаво. Все вийде😊 ще раз дякую. тощо özkan

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав їм 2 нових відео прямо зараз, щоб вони могли побачити мою задню та передню сторону на моїй заблокованій картці. Тепер я краще показав їм номери карток. Ще раз дякую Радко, що ти допоможеш мені😊 ти найкращий👍👍 і я заспокоївся, я обіцяю мені😊 я дуже довірлива людина, і такого з моєю заблокованою карткою тепер ніколи раніше не траплялося. Гарного дня. Vi hörs. Försökte att skicka dig videon eller papper, men det går inte. Hur gör man det?

Автоматичний переклад.
Ozze22
1 рік тому

Шановний Ozze22!

тепер нам потрібна ваша допомога 🙂, Нік попросив вас надати більш детальне пояснення через вашу тему скарг, тому було б чудово, якби ви могли описати, скажімо, часові рамки цієї справи та відповісти на всі його запитання.

Повторне надсилання електронних листів із казино також допоможе.

Все, що вам зараз потрібно зробити, це натиснути/торкнутися цього посилання та оновити Ніка відповідно до запиту.

Наперед дякую😉

PS: ми є незалежним веб-сайтом, тому ми не беремо участь у відеодзвінках із нашими учасниками. Ми можемо залишатися на зв'язку тут, на форумі. 👍


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка. Обіцяю написати ніку і вам всю інформацію, яку я маю від mystake. Я просто чекаю та дивлюся, яку відповідь я отримаю від них на останні 2 відеоелектронні листи, які я їм надіслав. Вони сказали, що вчора отримали 2 нові електронні листи та переглянуть їх. Зустрінемося на початку наступного тижня. Я намагаюся надіслати фотографії та документи, коли клацаю зображення чи відео вище, але це не працює або я роблю щось не так? Гарних вихідних і залишайтеся здоровими. Нас чують і бачать. Mvh özkan ще раз дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
Ozze22
1 рік тому

Привіт Ozze22,


дякую за оновлення, як я бачу, незабаром наступного тижня. 🤞👍


У звичайний пост можна вставити тільки картинку, тому не намагайтеся завантажити відео - не вийде. Відео можна вставляти лише як посилання, що веде до веб-джерела, безпосередній фізичний формат відео не підтримується – неможливо завантажити такий файл.


Що стосується Ніка, будь ласка, надішліть йому відео електронною поштою.


Гарної неділі 😉!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ласкаво просимо до Mystake


Агент підтримки




Агент підтримки





Тема

Інший

Показати більше


Агент служби підтримки 13:46

Ласкаво просимо до MyStake!

Привіт, це Адріана. Як я можу вам допомогти сьогодні?

ОЗКАН ОМЕРОВ 13:47

Привіт Адріана. Як справи сьогодні?

У мене є запитання щодо моєї відеоверифікації

У четвер я надіслав 2 нових відео для перевірки....Вітаю,


Відповідна команда переглянула ваше відео, але оскільки номери кредитних карток не видно, вони попросили надіслати його повторно. Будь ласка, переконайтеся, що ми можемо бачити перші 6 і останні 4 цифри кредитної картки


З найкращими побажаннями,

Кайлі

Я краще показав їм всю інформацію та номери карток, щоб вони краще бачили цифри.

Агент служби підтримки 13:51

Якщо попереднє відео не підходить. будь ласка, спробуйте надіслати новий

Переконайтеся, що він хорошої якості, а номери автомобіля повністю зазначені

* показано

ОЗКАН ОМЕРОВ 13:53

Я надіслав 2 нових відео, номери яких не ідеальні, і вони можуть їх переглядати без проблем. Але я ще не отримав відповіді. Як довго може тривати процес?

У четвер я відправляю 2 нових відео

Агент служби підтримки 13:56

Я не можу назвати точні терміни. Ви можете зв’язатися з нашою командою KYC, щоб отримати будь-яке оновлення електронною поштою

ОЗКАН ОМЕРОВ 13:56

В порядку

Це електронний лист, яким я надіслав свої відео?

Агент служби підтримки 13:59

Так, команда KYC відповідає за такі питання

ОЗКАН ОМЕРОВ 14:00

Добре, тоді я знаю. Вони працюють щодня чи з понеділка по п'ятницю?

Агент служби підтримки 14:01

Працюємо 24.07

24/7

ОЗКАН ОМЕРОВ 14:02

Добре, тоді я зв’яжуся з ними. Дякую за допомогу. Гарного дня

Прочитайте

Я сподіваюся, що це буде вирішено найближчим часом, щоб я міг робити депозити, знімати гроші та робити ставки, оскільки мій обліковий запис заморожено, я можу лише ввійти.

Гарного дня, з повагою özkan

Доставлено


Змінено Radka 1 рік тому
Причина: конфіденційні дані видалено
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спілкувався з живим чатом, тепер я отримав інформацію, тепер ви можете прочитати її в тексті

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Kyc.

У мене є до вас запитання. Минулого четверга я надіслав вам 2 нові відеопідтвердження щодо цього, які ви хотіли побачити краще. Я просто хотів побачити, як далеко ви зайшли в моїй справі? мій обліковий запис заморожено, все, що я можу зробити, це увійти, але більше нічого я не бачу свій баланс. Мені цікаво, коли я зможу почати робити ставки, вносити гроші та знімати гроші. Я не тіньова людина😊 Я чесний і чесний петсон, мені нема чого від вас приховувати, але зараз це починає затягуватися. хочу знову почати робити ставки. був би радий, якби я міг незабаром отримати від вас відповідь щодо моєї справи. Я зробив усе, щоб довести вам щодо документів. Я думаю, що я хочу залишитися і зробити з тобою парі на свою ставку.


mvh özkan

Автоматичний переклад.
Ozze22
1 рік тому

Привіт Озкан,

Перш за все, будь ласка, припиніть публічно повідомляти своє повне ім’я та облікові дані, це небезпечно. 😉

По-друге, тепер, коли розгляд скарги триває, я припускаю, що Ніку знадобиться деякий час, щоб пройти через це все.

Чесно кажучи, я вважаю, що немає сенсу інформувати казино про речі, які вони знають або не є такими важливими на даний момент (заморожений рахунок, ставки, чесна людина...), у вашій останній публікації мені не вистачає пояснення щодо що сталося з вашою карткою. Це те, що ви повинні пояснити замість цього.

У будь-якому випадку, дайте Ніку трохи часу, уся команда скарг розширює свої межі, тому прогрес може бути дещо повільнішим. 🙏

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Озкан,

Перш за все, будь ласка, припиніть публічно повідомляти своє повне ім’я та облікові дані, це небезпечно. 😉

По-друге, тепер, коли розгляд скарги триває, я припускаю, що Ніку знадобиться деякий час, щоб пройти через це все.

Чесно кажучи, я вважаю, що немає сенсу інформувати казино про речі, які вони знають або не є такими важливими на даний момент (заморожений рахунок, ставки, чесна людина...), у вашій останній публікації мені не вистачає пояснення щодо що сталося з вашою карткою. Це те, що ви повинні пояснити замість цього.

У будь-якому випадку, дайте Ніку трохи часу, уся команда скарг розширює свої межі, тому прогрес може бути дещо повільнішим. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Nu förstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Привіт Kyc. Мій банк надіслав мені смс, ви можете перекласти це в Google Translate. Це шведською мовою

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222 . Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Привіт, Містаке. тепер щось трапилося з моєю карткою mastercard. Комусь вдалося зняти гроші з мого рахунку за допомогою моєї картки mastercard, за допомогою якої я поклав вам гроші, я подзвонив у свій банк Swedbank, і вони сказали мені, що вони повинні заблокувати мою картку, і вони це зробили. Я отримаю нову картку завтра або в четвер. Я надіслав відеопідтвердження зі старою карткою та отримав усі інші документи, які схвалено для вилучення. Що нам тепер робити? наприклад, я не можу зробити ще один невеликий депозит за допомогою моєї нової картки, яку я збираюся отримати, щоб ви могли бачити, що я вніс гроші на цю нову картку, яку я отримаю. Я абсолютно чесний з вами і не маю нічого ховати. мій рахунок у вас заморожено, документи про мій банківський рахунок і все інше в порядку, а також ідентифікатор і я на відеоверифікації. Як ми тепер це вирішимо? Я не буду брехати за вас, тому що я чесний хлопець, чи повинен я надіслати фотографію з моєю новою карткою, передньою та задньою сторонами, а потім нову відеопідтвердження, або як ми маємо зробити, я зараз у шоці, я повинен піти до поліцейської дільниці та зробити заяву в поліцію. Моя картка, на якій у вас є депозит, заблокована. Вибачте за це, сподіваюся, ви вірите в мене, це була компанія tiktok dublin, яка зняла з мого рахунку 161 євро. З повагою Ozze22


Відкрити Outlook для Android

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Nu förstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Привіт Kyc. Мій банк надіслав мені смс, ви можете перекласти це в Google Translate. Це шведською мовою

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222 . Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Привіт, Містаке. тепер щось трапилося з моєю карткою mastercard. Комусь вдалося зняти гроші з мого рахунку за допомогою моєї картки mastercard, за допомогою якої я поклав вам гроші, я подзвонив у свій банк Swedbank, і вони сказали мені, що вони повинні заблокувати мою картку, і вони це зробили. Я отримаю нову картку завтра або в четвер. Я надіслав відеопідтвердження зі старою карткою та отримав усі інші документи, які схвалено для вилучення. Що нам тепер робити? наприклад, я не можу зробити ще один невеликий депозит за допомогою моєї нової картки, яку я збираюся отримати, щоб ви могли бачити, що я вніс гроші на цю нову картку, яку я отримаю. Я абсолютно чесний з вами і не маю нічого ховати. мій рахунок у вас заморожено, документи про мій банківський рахунок і все інше в порядку, а також ідентифікатор і я на відеоверифікації. Як ми тепер це вирішимо? Я не буду брехати за вас, тому що я чесний хлопець, чи повинен я надіслати фотографію з моєю новою карткою, передньою та задньою сторонами, а потім нову відеопідтвердження, або як ми маємо зробити, я зараз у шоці, я повинен піти до поліцейської дільниці та зробити заяву в поліцію. Моя картка, на якій у вас є депозит, заблокована. Вибачте за це, сподіваюся, ви вірите в мене, це була компанія tiktok dublin, яка зняла з мого рахунку 161 євро. З повагою Ozze22


Відкрити Outlook для Android

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав їм це деякий час тому. Я не отримував відповіді від їх kyc із минулого четверга, відколи я надіслав 2 нових відео

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав їм це деякий час тому. Я не отримував відповіді від їх kyc із минулого четверга, відколи я надіслав 2 нових відео

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав їм 7 грудня про те, що мою картку заблокували, і в мене є протокол, який я отримав з поліції... але мені здається дивним, що вони досі не відповідають. Принаймні вони можуть відповісти, я думаю. Таке відчуття, ніби я втратив понад 30 000 кек даремно😢😢 Але я все ще сподіваюся, що мої гроші є і я їх отримаю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав їм 7 грудня про те, що мою картку заблокували, і в мене є протокол, який я отримав з поліції... але мені здається дивним, що вони досі не відповідають. Принаймні вони можуть відповісти, я думаю. Таке відчуття, ніби я втратив понад 30 000 кек даремно😢😢 Але я все ще сподіваюся, що мої гроші є і я їх отримаю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відправив всю інформацію на нік, сподіваюся, що вона не публічна, я не знав, що ви можете надіслати вам відповіді таким чином, вибачте про всяк випадок. Чи можете ви перевірити у Ніка, чи може він змінити те, що я написав йому непублічно.

Автоматичний переклад.
Ozze22
1 рік тому

Привіт, не хвилюйся.


Ми ніколи не показували б конфіденційну інформацію публічно. Спочатку Нік переглядає публікації, які ви надіслали до ланцюжка скарг, а потім вирішує, що має бути доступним лише приватно. До цього лише ви, Нік, і адміністратори можете бачити це.


З іншого боку, дописи на форумі є загальнодоступними, тому вам слід бути обережними з тим, чим ви ділитеся прямо тут 😉

Гадаю, тепер нам слід дочекатися подальшого розвитку вашої скарги.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого