ФорумСлотиЦе онлайн казино Vegas

Це онлайн казино Vegas

1 рік тому від maryveach06
|
2880 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я подав запит на зняття 100 доларів на початку жовтня, того ж дня надіслав моє підтвердження особи. Відтоді вони сказали, що надіслали їх у мій банк п’ять разів, і вони були повернуті. Мій банк каже, що ні, тепер вони запитують адреси біткойнів, я даю їм дві, вони все ще можуть Мене не знайшли, я попросив їх надіслати мені паперову перевірку, нічого не виправдовую, одне виправдання за іншим, чи є це правопорушенням


Автоматичний переклад.
maryveach06
1 рік тому

Привіт, мати такі труднощі з жовтня - це досить довго. Мені шкода за це. Я добре розумію, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено? Ви просили казино надіслати вам ідентифікатор транзакції? ..коли кажуть, що надіслали 5 разів? Я б спробував спершу попросити у них ідентифікаційний номер, а потім зв’язатися з вашим банком і попросити допомоги щодо невдалих транзакцій. Під час здійснення банківського переказу з їхнього боку можуть виникнути проблеми з додаванням цифр/символів і пробілів. Це той самий банківський рахунок, з якого ви зробили депозит у казино? Будь ласка, повідомте нам пізніше, як розвиватиметься вся ситуація. Дякую.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, мою особу повністю перевірено, так, я попросив 8d. Вони сказали мені, що не мають доступу до цієї інформації. Фінансовий відділ робить. Мене до них не з’єднають. Вони кажуть, що пересилають мій запит на контакт. До мене ніхто ніколи не звертався.

Автоматичний переклад.
maryveach06
1 рік тому

Я припускаю, що ви чекали досить довго, і вам, мабуть, потрібна допомога. Якщо ви так само ставитеся до цього, надішліть скаргу ( клацніть тут ) на нашому веб-сайті, і команда спробує вирішити ситуацію. Якби казино не було таким поганим, без ліцензії та репутацією 2,3 з десяти 🙁...

https://casino.guru/Vegas-Online-Casino-review

Як ти гадаєш?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
maryveach06
1 рік тому

Привіт, це правда, після такої невдалої справи з казино ви можете спробувати продовжити вирішення проблеми в нашому розділі скарг, оскільки я бачу, що ви не подали скаргу. Просто перейдіть за посиланням Radka вище. Гарного дня.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого