ФорумСлотиОстаточний платіж готівкою

Остаточний платіж готівкою

5 міс. тому від Roche
|
1837 переглядів 13 відповідей |
|
5 міс. тому

Привіт, будь ласка, допоможіть мені зрозуміти. Пограйте в цю гру, і там було написано 3 - 2X, 16 - 250X, 18- 1000X. Частина закритих блоків із піктограмою Cash Ultimate була помножена на 2. Ставка R0,50. Якими б ви могли очікувати виграш 18 або 16 закритого блоку. filefile

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Привіт, чесно кажучи, вам, ймовірно, доведеться перевірити таблицю виграшів і який блок платить гра. Якщо це інше, як ви пишете, то я не впевнений, скільки ви повинні отримати з чого.

Однак, якби щось подібне трапилося зі мною, я б обов’язково написав у службу підтримки або в чат, щоб допомогти мені це зрозуміти, тому що вони повинні знати, як гра працює найкраще.

Я також щойно помітив, що вам вдалося подати скаргу , тому ми побачимо, що наша команда досягне.

Якщо у вас є якісь новини, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Привіт,

На мій погляд, завжди корисно переглядати виграшні комбінації, перелічені в розділі інструкцій.

До речі, ці скріншоти можуть бути корисними:

filefilefilefile

Як я бачу на другому зображенні, яке ви надали, 18x розкид означає ставку x 1000. Було 0,5, отже, ви отримали 500 – це звучить правильно для мене.

Якщо я правильно зрозумів, вас турбує снаряд, зображений на першому зображенні? Що саме спричинило втрату, я не знаю. Ви намагалися зв'язатися зі службою підтримки казино?

Я б точно спробував це.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, так, спілкувався з ними. Наказав очистити кеш. Я робив і пробував 3 різні пристрої. Я міг закінчити гру з вечора п’ятниці після того, як вона застрягла близько 21:34. Зміг знову відтворити цю гру лише в неділю ввечері близько 2 години. Це моя проблема, чому моя гра застрягла, але я міг грати в усі інші слоти. file

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт, це правильно. Моя проблема пов’язана з моїми другими закритими блоками, які застрягли з вечора п’ятниці без очевидної причини. Здається, все одно це блок з боку казино. Я знаю, що це випадково, але це здавалося втручанням.

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Коли ви надіслали їм повідомлення про те, що гра обробляється, що вони сказали? Мені це схоже на помилку, яка сталася в грі. Я бачу, що казино повідомило вам, що на їхньому боці немає помилок у грі, тому все складно.

Добре, що ви подали скаргу, і Вероніка спробує допомогти, а ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, так, вони сказали мені очистити історію браузера, спробувати інший пристрій. Я пробував на 3 інших пристроях, не відтворювався. Постійно казав, що ваше останнє обертання все ще обробляється. Тільки ця конкретна гра. Міг ще грати в усіх інших. Їм знадобилося з вечора п’ятниці о 21:44, коли почали з ними спілкуватися, до вечора неділі десь після 11:00, щоб виправити це.

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Я бачу, що ви справді багато намагалися, і можу уявити ваше розчарування. Наразі нам потрібно запастися терпінням і подивитися, що можна зробити з вашою скаргою. Сподіваюся, незабаром це буде вирішено.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, я знаю, що так і буде, оскільки саме казино ніколи не пояснювало, чому воно застрягло.

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Будь ласка, майте на увазі, що казино має спілкуватися з нашою командою розгляду скарг. Інакше, без їхньої готовності надати інформацію, ми не зможемо її вирішити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, отже, якщо вони цього не зроблять, це може бути не вирішено?. Мені просто хотілося б знати, чому сталася ця зупинка обертання, а потім знову почалося через 48 годин.

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Чесно кажучи, так. Без їхньої готовності до спілкування ми б далеко не зайшли. Проте, здається, скарга ще не досягла цієї фази.

Відповідь на ваше запитання має надійти від казино; зазвичай постачальник гри повинен перевірити гру, щоб виявити будь-який збій/помилку.

Можливо, ви все ще підтримуєте зв’язок із казино?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я не спілкувався з ними після виправлення. Я можу запитати, що вони вважають неправильним

Автоматичний переклад.
Roche
5 міс. тому

Ви повинні спробувати поспілкуватися з ними з усіх питань, щодо яких у вас є запитання. Повідомте нам, як це відбувається, і чи дізналися ви щось нове.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого