9 міс. тому
Сподобалася ця гра? Вдалося отримати великий виграш? Виникли технічні труднощі? Якщо ви бажаєте обговорити Golden Acorn, це можливо тут.
Я постійно отримую відповіді без відповіді щодо статусу та затримую свої виграші..Я витратив багато грошей у казино Golden Acorn, я навіть кілька разів виграв і спочатку легко викупив свої виграші, але тепер останні два затримався за що.. Крім того, оскільки я чекав винагороди моїм виграшем більше тижня, я врешті-решт поклав гроші та втратив понад 1500 доларів між часом.. Це неправильно.. Я відчуваю себе таким же швидким і легко, хлопці, ви приймаєте наші депозити, наші виплати мають бути такими самими.. Я починаю розчаровуватися.. Я не можу отримати жодної допомоги чи допомоги щодо того, що не так з моїми грошима.. Це було надто довго. Чи можу я отримати свої платежі, будь ласка!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Я постійно отримую відповіді без відповіді щодо статусу та затримую свої виграші..Я витратив багато грошей у казино Golden Acorn, я навіть кілька разів виграв і спочатку легко викупив свої виграші, але тепер останні два затримався за що.. Крім того, оскільки я чекав винагороди моїм виграшем більше тижня, я врешті-решт поклав гроші та втратив понад 1500 доларів між часом.. Це неправильно.. Я відчуваю себе таким же швидким і легко, хлопці, ви приймаєте наші депозити, наші виплати мають бути такими самими.. Я починаю розчаровуватися.. Я не можу отримати жодної допомоги чи допомоги щодо того, що не так з моїми грошима.. Це було надто довго. Чи можу я отримати свої платежі, будь ласка!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Вибачте, але ми не можемо це змінити, поки ніхто з казино не хоче вам допомогти, оскільки це лише незалежний форум.
Будь ласка, намагайтеся не втратити свій баланс, а також не вносьте депозити, поки казино не почне виплачувати, як зазвичай.
Це лише деталь, але зняття коштів і депозити – це не одна і та ж процедура, але це не найважливіша частина цього питання, впевнений.
Відверто кажучи, ми надаємо казино 14 повних днів для завершення виведення; залишилося трохи часу; тому поки що ми не будемо втручатися. Проте, якщо ви бажаєте, ви можете подати безкоштовну скаргу, через яку віддані члени команди зроблять усе можливе, щоб допомогти вам, коли прийде час. 🙏
Тим часом ця стаття посібника, присвячена Центру вирішення проблем 👈, може дати вам ідею.
Що ти сказав?
I'm sorry to say that, but as long as no one from the casino wishes to help you out, we can't change that since this is merely an independent forum.
Please try not to lose your balance, and also don't deposit further until the casino starts paying up as usual.
It's just a detail, but withdrawals and deposits are not the same procedure, yet this is not the most crucial part of this issue, I bet.
Frankly, we allow casinos 14 full days to complete the withdrawal; there is some time left; hence, we won't intervene for now. If you would, however, like, you are welcome to submit a free-of-charge complaint through which dedicated team members will do their best to help you out when the time comes. 🙏
In the meantime, this guide article focused on the Resolution Center 👈 might give you an idea.
What do you say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.