ФорумСлотиGolden Acorn - загальне обговорення

Golden Acorn - загальне обговорення

3 міс. тому від binreddi321
|
861 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Сподобалася ця гра? Вдалося отримати великий виграш? Виникли технічні труднощі? Якщо ви бажаєте обговорити Golden Acorn, це можливо тут.
3 міс. тому

Я постійно отримую відповіді без відповіді щодо статусу та затримую свої виграші..Я витратив багато грошей у казино Golden Acorn, я навіть кілька разів виграв і спочатку легко викупив свої виграші, але тепер останні два затримався за що.. Крім того, оскільки я чекав винагороди моїм виграшем більше тижня, я врешті-решт поклав гроші та втратив понад 1500 доларів між часом.. Це неправильно.. Я відчуваю себе таким же швидким і легко, хлопці, ви приймаєте наші депозити, наші виплати мають бути такими самими.. Я починаю розчаровуватися.. Я не можу отримати жодної допомоги чи допомоги щодо того, що не так з моїми грошима.. Це було надто довго. Чи можу я отримати свої платежі, будь ласка!

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

З бонусом

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це так засмучує..

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я постійно отримую відповіді без відповіді щодо статусу та затримую свої виграші..Я витратив багато грошей у казино Golden Acorn, я навіть кілька разів виграв і спочатку легко викупив свої виграші, але тепер останні два затримався за що.. Крім того, оскільки я чекав винагороди моїм виграшем більше тижня, я врешті-решт поклав гроші та втратив понад 1500 доларів між часом.. Це неправильно.. Я відчуваю себе таким же швидким і легко, хлопці, ви приймаєте наші депозити, наші виплати мають бути такими самими.. Я починаю розчаровуватися.. Я не можу отримати жодної допомоги чи допомоги щодо того, що не так з моїми грошима.. Це було надто довго. Чи можу я отримати свої платежі, будь ласка!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте, але ми не можемо це змінити, поки ніхто з казино не хоче вам допомогти, оскільки це лише незалежний форум.

Будь ласка, намагайтеся не втратити свій баланс, а також не вносьте депозити, поки казино не почне виплачувати, як зазвичай.

Це лише деталь, але зняття коштів і депозити – це не одна і та ж процедура, але це не найважливіша частина цього питання, впевнений.

Відверто кажучи, ми надаємо казино 14 повних днів для завершення виведення; залишилося трохи часу; тому поки що ми не будемо втручатися. Проте, якщо ви бажаєте, ви можете подати безкоштовну скаргу, через яку віддані члени команди зроблять усе можливе, щоб допомогти вам, коли прийде час. 🙏

Тим часом ця стаття посібника, присвячена Центру вирішення проблем 👈, може дати вам ідею.

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого