ФорумСлотиExtra Juicy Megaways - загальне обговорення

Extra Juicy Megaways - загальне обговорення

3 міс. тому від DIGAO
|
755 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Сподобалася ця гра? Вдалося отримати великий виграш? Виникли технічні труднощі? Якщо ви бажаєте обговорити Extra Juicy Megaways, це можливо тут.
3 міс. тому

Друзі, всі вони ігри на платформі PP. Гра є лише прикладом того, що відбувається. Жодна гра не відкривається через ПК у варіанті Mobile.

Минув деякий час з тих пір, як платформа Pragmatic Play мала цю проблему. Інші постачальники працюють нормально, як веб, так і програми.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

filefile

filefile

Автоматичний переклад.
DIGAO
3 міс. тому

привіт

Не міг зрозуміти, у чому, здавалося, проблема. У мене досить стабільне підключення до Інтернету, і гра без проблем працює як на ПК, так і на смартфоні.

Можливо, зйомка відео допоможе. Це якась проблема вирішення?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я граю через мобільний. Але в комп’ютерному режимі на мобільному або настільному комп’ютері. Я скаржуся на постачальника, а не на гру, оскільки я тестував інші ігри на платформі та виявив ту саму проблему. Скріншоти, надіслані вище

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я тестував інші казино, і вони також мають ту саму проблему. На форумі є скарги на цю ж проблему.

Автоматичний переклад.
DIGAO
3 міс. тому

Хм, тоді, очевидно, їм доведеться виправити це, якщо це відбувається з вами в цих іграх у кількох казино. Чи намагалися ви повідомити службу підтримки в будь-якому з казино, що це так, і вони щось відповіли? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Подзвонив лише в одну хату. Але сказали, що перевірять. Але коли я спробував інші будинки, я зрозумів, що проблема в сервері або провайдері (P.PLAY).

Тому що інші провайдери, наприклад, bgming, synot, amigogaming, amunset тощо, усі нормально працюють у режимі комп’ютера через мобільний телефон.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file раніше

file після. Тепер все повертається до нормального стану. Я ввімкнув режим CPU через мобільний телефон, і гра завершила панель синхронізації для гри. Дякую

Автоматичний переклад.
DIGAO
3 міс. тому

Отже, тепер усе гаразд, я правильно розумію? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого