3 міс. тому
Сподобалася ця гра? Вдалося отримати великий виграш? Виникли технічні труднощі? Якщо ви бажаєте обговорити Extra Juicy Megaways, це можливо тут.
Друзі, всі вони ігри на платформі PP. Гра є лише прикладом того, що відбувається. Жодна гра не відкривається через ПК у варіанті Mobile.
Минув деякий час з тих пір, як платформа Pragmatic Play мала цю проблему. Інші постачальники працюють нормально, як веб, так і програми.
Mate, they're all games on the PP platform. The game is just an example of what's going on. No game opens via PC in the Mobile option.
It's been a while since the Pragmatic Play platform has had this problem. Other providers run normally, both web and app.
Amigão, são todos jogos da plataforma PP. O jogo é só um exemplo do que está acontecendo. Nenhum jogo abre via PC na opção do Cel.
Web/Pc no Cel, já faz um tempo que esta esse problema plataforma da Pragmática Play . Outros fornecedores roda normal., tanto web ou app.
привіт
Не міг зрозуміти, у чому, здавалося, проблема. У мене досить стабільне підключення до Інтернету, і гра без проблем працює як на ПК, так і на смартфоні.
Можливо, зйомка відео допоможе. Це якась проблема вирішення?
Hey there.
Could not comprehend what seemed to be the issue. I have a quite stable internet connection, and the game runs smoothly on both my PC and smartphone.
Maybe capturing a video would help. Is it a resolution problem of any sort?
Я граю через мобільний. Але в комп’ютерному режимі на мобільному або настільному комп’ютері. Я скаржуся на постачальника, а не на гру, оскільки я тестував інші ігри на платформі та виявив ту саму проблему. Скріншоти, надіслані вище
I play via mobile. But in computer mode on mobile or desktop. I'm complaining about the supplier and not the game, as I've tested other games on the platform and the same problem was found. The screenshots sent are above
Jogo via celular. Porém no modo (para computador no celular) ou desktop. A reclamação é para o fornecedor e não para o jogo, pois testei outros jogos da plataforma e também acusou o mesmo problema. Os prints enviados estão acima
Я тестував інші казино, і вони також мають ту саму проблему. На форумі є скарги на цю ж проблему.
I've tested other casinos and they also have the same problem. There are complaints about the same problem on the forum.
Teste em outros cassinos E também acusam o mesmo problema. No fórum existe reclamações com o mesmo problema.
Хм, тоді, очевидно, їм доведеться виправити це, якщо це відбувається з вами в цих іграх у кількох казино. Чи намагалися ви повідомити службу підтримки в будь-якому з казино, що це так, і вони щось відповіли? 🙂
Hm, then obviously they'll have to fix it if it's happening to you on these games in multiple casinos. Did you try to tell the support at any of the casinos that this is the case and they replied with something ? 🙂
Подзвонив лише в одну хату. Але сказали, що перевірять. Але коли я спробував інші будинки, я зрозумів, що проблема в сервері або провайдері (P.PLAY).
Тому що інші провайдери, наприклад, bgming, synot, amigogaming, amunset тощо, усі нормально працюють у режимі комп’ютера через мобільний телефон.
I called only one house. But they said they would check. But when I tried other houses, I realized that the problem was with the server or provider (P.PLAY).
Because the other providers, for example, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, all work normally in (computer mode) via cell phone.
Fiz um chamado em somente 1 casa. Porém disseram que iriam verificar. Mas quando tentei em outras casas, vi que o problema era do servidor ou fornecedor (P.PLAY)
Pois os outros fornecedores exemplo, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, todos normal no (modo computador) via celular.
раніше
після. Тепер все повертається до нормального стану. Я ввімкнув режим CPU через мобільний телефон, і гра завершила панель синхронізації для гри. Дякую
before
after. Now it's back to normal. I have CPU mode ON via cell phone, and the game has completed the sync bar to play. Thank you
antes
depois. Agora a noite voltou ao normal. Estou com modo CPU ATIVADO via celular, e jogo completou a barra de sincronismo para jogar. Obrigado
Отже, тепер усе гаразд, я правильно розумію? 🙂
So it's okay now, am I getting it right ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.