На жаль, я вже подивився, але я не уточнюю, прогресивно це чи ні. Тому що чому безпрогресивний слот повинен це зазначати? Максимальний виграш, який становить 2500 разів, а джекпоти мають фіксовані суми X, чітко показують, що це не є прогресивним
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Давайте разом почекаємо на результат вашої скарги.
Сподіваюся, це триватиме недовго.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Я не знаю, що минуло так багато часу, останні дописи не були переглянуті та схвалені для публікації, а casinoguru не відповів у встановлений термін (годинник 0 днів 0 годин 0 хвилин)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
I don't know it's been so long and the last posts haven't been reviewed and approved to publish, and casinoguru didn't answer within the timeframe (clock is a 0 days 0 hours 0 minutes)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Вибачте за затримку. Я негайно повідомлю про це вашого скаржника.
I am sorry for the delay. I will inform your complaint resolver right away about it.
Це починає виглядати краще. Вони прийшли з (не дуже хорошою) пропозицією повернути приблизно 165 євро.
Тепер я спробую домовитися, щоб отримати хоча б 1000 євро з 2000+ євро, які у мене конфіскували.
Я вважаю, що важливо, щоб casinoguru втрутився якнайшвидше, щоб схвалити повідомлення, опубліковані казино та мною, щоб окрім отримання 1 відшкодування у розмірі близько 50 євро, ми могли швидко знайти відповідне рішення для другого відшкодування.
Будь ласка, попросіть Брадислава затвердити опубліковані повідомлення?
Дякую за вашу присутність і допомогу, приємно знати, що я не один❤️
It starting to look better. They came with a (not very good) proposition to refund around 165 euro.
Now I will try to negotiate to get at least 1000 euro of the 2000+ euro I was confiscated.
I think it's important to have casinoguru step in as soon as possible to approve the messages the casino and I published, so that beside already receiving 1 refund of around 50 euro, we can quickly find an appropriate solution for the second refund.
Please could you kindly ask Bradislav to approve the published messages?
Thank you for your presence and help, it's comforting to know I'm not alone ❤️
Я радий, що це трохи зрушило з місця.
Я обов'язково розкажу Браніславу про ваше повідомлення. Просто майте на увазі, що всій нашій команді з розгляду скарг щодня доводиться розглядати величезну кількість скарг, і неможливо розглянути лише одну.
Я знаю, що ви можете зрозуміти мою думку. Ось чому для кожної скарги впроваджується таймер.
Я сподіваюся, що це буде розглянуто якнайшвидше, і ви отримаєте кращу угоду, яку бажаєте.🤞🍀
I am glad that it has moved on a bit, really.
I will surely tell Branislav about your message. Just please know that our whole complaint team has to deal with a huge number of complaints every day and it is not possible to deal with one and only.
I know that you can understand my point here. This is why the timer is implemented for each complaint, you know.
I hope that it will be dealt with as soon as possible and you will get the better deal you wish for.🤞🍀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.