ГоловнаФорумСлотиElvis Frog in Vegas - загальне обговорення

Elvis Frog in Vegas - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від t0t0diabl3
|
3 462 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Romi
2 міс. тому

Я не знаю, що минуло так багато часу, останні дописи не були переглянуті та схвалені для публікації, а casinoguru не відповів у встановлений термін (годинник 0 днів 0 годин 0 хвилин)


https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
2 міс. тому

Вибачте за затримку. Я негайно повідомлю про це вашого скаржника.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Це починає виглядати краще. Вони прийшли з (не дуже хорошою) пропозицією повернути приблизно 165 євро.

Тепер я спробую домовитися, щоб отримати хоча б 1000 євро з 2000+ євро, які у мене конфіскували.

Я вважаю, що важливо, щоб casinoguru втрутився якнайшвидше, щоб схвалити повідомлення, опубліковані казино та мною, щоб окрім отримання 1 відшкодування у розмірі близько 50 євро, ми могли швидко знайти відповідне рішення для другого відшкодування.

Будь ласка, попросіть Брадислава затвердити опубліковані повідомлення?


Дякую за вашу присутність і допомогу, приємно знати, що я не один❤️

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
2 міс. тому

Я радий, що це трохи зрушило з місця.

Я обов'язково розкажу Браніславу про ваше повідомлення. Просто майте на увазі, що всій нашій команді з розгляду скарг щодня доводиться розглядати величезну кількість скарг, і неможливо розглянути лише одну.

Я знаю, що ви можете зрозуміти мою думку. Ось чому для кожної скарги впроваджується таймер.

Я сподіваюся, що це буде розглянуто якнайшвидше, і ви отримаєте кращу угоду, яку бажаєте.🤞🍀

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це зводить мене з розуму. Кожного разу, коли казино ухиляється від надсилання запитуваної інформації, CASINOGURU потребує 1 тиждень, щоб запитати її ще раз, і ще 1 тиждень, щоб отримати ще одну безглузду відповідь від казино.


Тим часом DOGECOIN, який я мав вивести, збільшився на 500 євро (2000 євро тепер становить 2500 євро)


Це зводить мене з розуму!!!

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
1 місяць тому

Я дивився вашу скаргу і не заздрю ​​вам і співчуваю. Це тягнеться вже два місяці, а це зовсім не мало. На жаль, у нас багато скарг, і хоча ми намагаємося реагувати якомога швидше, іноді це просто не працює. Браніслав намагається зв’язатися з казино, і він сказав, що сьогодні ще раз розгляне ситуацію та відповість. Але я думаю, що це буде більш актуально з казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Дякую за співчуття...

Здається, вони не хочуть співпрацювати, уникають запитань і навіть зараз починають брехати.


Це безумство. Якби я міг доторкнутися до них... Краще б не казав, що б я зробив...

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
1 місяць тому

Це останнє, що я можу зробити, тож будь ласка.

Я бачив, що вони написали в заяві, тому Браніслав подивиться, і подивимося, що він про це скаже. Напевно йому надіслали докази, що вони теж пишуть в темі, тож почекаємо, побачимо, що це таке.

Ви обов'язково будете проінформовані, як це буде далі.

Бажаю тобі, щоб все вийшло по-чесному.

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
1 місяць тому

привіт

Я пам’ятаю твою скаргу, і я хотів побачити, як це вийшло. Ви не уявляєте, як я був шокований, дізнавшись, що це все ще триває!

Принаймні схоже, що Браїслав отримав оновлення від представника казино.

Незважаючи на це, це, мабуть, був абсолютно жахливий досвід.

Почекай, будь ласка!

Ви зайшли так далеко, і це, на мій погляд, величезне досягнення. Тримаю за вас кулаки.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Дякую за вашу підтримку.🥹 Я сподіваюся, що вони будуть чесними, тому що я відчуваю, що вони здатні маніпулювати/створювати підроблену історію ігор, щоб уникнути оплати. Також виведення доджкойнів, про яке я попросив (оскільки це не було виведення фіатних грошей), зараз зросло втричі, і це для мене ще більш руйнівно. У 2025 році я переїжджаю в іншу країну, і мені дійсно потрібні кошти для цього проекту... Мені б хотілося, щоб я ніколи не користувався цим казино.. Хрещаю пальці, щоб вони принаймні змогли дати мені моїх 2000 євро, особливо тому, що зараз вони заробили на цьому 4000 євро прибутку Сума Dogecoin

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
1 місяць тому

Я теж сподіваюся на найкраще можливе рішення!

Очевидно, ви були зайняті; Я вважаю, що у вас великі плани. 🙂

Намагайтеся не надто турбувати себе цією проблемою казино, якщо можете. Це тривало так довго, і вам, безсумнівно, варто було б відпочити... Принаймні я б зробив це на вашому місці.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

дякую На жаль, тепер вони раптово кажуть, не показуючи мені жодних доказів, що я грав у бонусні заборонені ігри, хоча вони не казали цього протягом останніх 2-3 місяців. Це майже шокуюче, щоб бути правдоподібним, але у мене немає варіантів, і casinoguru також відмовляється допомагати мені далі. Це майже підозріло, можливо, їм заплатили за закриття цієї справи...


У будь-якому разі я хочу припинити це та закрити справу, я пішов на справедливий компроміс щодо повернення мені початкового депозиту у валюті, яку я використовував (DOGECOIN)

І хотів би або хтось інший, щоб перевірити та якомога швидше опублікувати мій останній пост.


Якщо ви будете такі люб’язні повідомити йому про це (я знаю, що він працює над багатьма справами, але в мене не залишилося ані краплі терпіння, вибачте), я буду дуже вдячний, і справу можна нарешті закрити 🔐


Дякую за вашу присутність і загалом реакцію, ви мила людина. Бажаю вам чудових вихідних!

Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
2 тиж. тому

О ні...

Я, чесно кажучи, не знаю, що сказати. Чим було корисне нескінченне розслідування, якщо справу потім скоротили до бонусної теми?

Ви знаєте, якби я знав, що джекпот був здобутий за допомогою активного бонусу, я б припустив, що є великий шанс, що виграну суму буде зменшено відповідно до умов бонусу. З іншого боку, можливість застосування максимальної ставки мала спасти мені на думку. Я маю на увазі, що я б спробував пояснити звичайну проблему, пов’язану з умовами бонусів, але весь час я був чомусь переконаний, що справа з зовсім іншого джерела. 🙁

Ну, вибачте.

Я збираюся негайно повідомити Брао. Я думаю, ви повинні бути дуже розчаровані.

Я б хотів пояснити вам усі деталі зараз, але, на жаль, я знайомий лише з тим, що було опубліковано в ланцюжку скарг.

Мені було дуже приємно з тобою спілкуватися! Сподіваюся, ви більше ніколи не зіткнетеся з такою ситуацією. Можливо, ми зможемо обговорити більше позитивних тем у майбутньому.


Автоматичний переклад.
t0t0diabl3
2 тиж. тому

Просто доповню: я перевірив останні дописи в згаданій вами темі скарг і впевнений, що ми не можемо оприлюднити їх, оскільки ви включили конфіденційні дані.

Не хвилюйтеся, ви та представник казино все одно можете переглядати публікації без схвалення Braňo.

Сподіваюся, це допоможе. 🙏

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого