О ні...
Я, чесно кажучи, не знаю, що сказати. Чим було корисне нескінченне розслідування, якщо справу потім скоротили до бонусної теми?
Ви знаєте, якби я знав, що джекпот був здобутий за допомогою активного бонусу, я б припустив, що є великий шанс, що виграну суму буде зменшено відповідно до умов бонусу. З іншого боку, можливість застосування максимальної ставки мала спасти мені на думку. Я маю на увазі, що я б спробував пояснити звичайну проблему, пов’язану з умовами бонусів, але весь час я був чомусь переконаний, що справа з зовсім іншого джерела. 🙁
Ну, вибачте.
Я збираюся негайно повідомити Брао. Я думаю, ви повинні бути дуже розчаровані.
Я б хотів пояснити вам усі деталі зараз, але, на жаль, я знайомий лише з тим, що було опубліковано в ланцюжку скарг.
Мені було дуже приємно з тобою спілкуватися! Сподіваюся, ви більше ніколи не зіткнетеся з такою ситуацією. Можливо, ми зможемо обговорити більше позитивних тем у майбутньому.
Oh no...
I honestly do not know what to say. What was the never-ending investigation beneficial for if the matter was afterwards shortened to a bonus issue?
You know, if I knew the jackpot was hit with an active bonus, I would presume there is a strong chance that the sum won is going to be reduced according to the bonus terms. Alternatively, the possibility of applying the maximum bet should have crossed my mind. I mean, I would try to explain the usual issue surrounding bonus terms, but all the time I was somehow convinced the matter was from a completely different source. 🙁
Well, I'm sorry.
I'm going to inform Brao immediately. I imagine you must be very disappointed.
I wish I could explain all the details to you now, but regretfully, I'm only familiar with what has been posted in the complaint thread.
I very much enjoyed talking to you! Hopefully, you won't ever face such a situation again. Perhaps we can discuss more positive topics in the future.
Автоматичний переклад.