2 міс. тому
Сподобалася ця гра? Вдалося отримати великий виграш? Виникли технічні труднощі? Якщо ви бажаєте обговорити Elvis Frog in Vegas, це можливо тут.
Чому ви кажете, що це слот із прогресивним джекпотом?
Це явно не так? Не могли б ви змінити помилку, оскільки моє казино каже, що я порушив умови бонусу, граючи в слот з прогресивним джекпотом...
І вони зручно покладаються лише на ваш веб-сайт, тоді як усі інші веб-сайти, такі як askgamblers та інші, чітко кажуть, що вони не прогресивні.
Гуру казино відчуває, що ви працюєте разом з казино, щоб обманювати користувачів ...
Why do you say this is a progressive jackpot slot?
It clearly is not? Please could you modify the error because my casino is saying I breached bonus terms by playing progressive jackpot slot...
And they conveniently only rely on your website, while every single other website like askgamblers and others clearly says it's non progressive.
Casino guru feels like you work together with casino's to scam users ...
Мінімальна ставка становить 0,25 €/$, а не 2,50 €.
Ви, хлопці, поширюєте так багато неправильної інформації на веб-сайті гуру казино.
Можливо, вам варто зайнятися іншою роботою.
Minimum bet is 0.25 €/$ and not 2.50€.
You guys spread so much wrong information on casino guru website.
Maybe you should do another job .
Привіт! Я розмовляв із колегою, який сказав, що зв’язався з постачальником ігор, і ми побачимо, що ми дізнаємося з відповіді. Я не впевнений, чи варто казино звертатися до постачальника ігор щодо того, який це слот, а не покладатися на інші сайти.
У будь-якому випадку, ми не намагаємося ввести в оману гравців або бути на їхньому боці з казино. Це насправді перший раз, коли я бачу щось подібне до того, що я бачив у вашій скарзі , щоб казино написало, що вони покладаються на нас і тому у них це так налаштовано.
Тому не забудьте віддати все нашій команді, яка намагається допомогти вам у вашій ситуації, і мені дуже цікаво побачити, як усе вийде в кінці.
Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте мене.
Hi, I spoke to a colleague who said he contacted the game provider and we'll see what we find out from the reply. I'm not sure if the casino should deal with the game provider on what slot it is and not rely on other sites.
Anyway, we're not trying to mislead the players or be on their side with the casinos, this is actually the first time I've seen something like what I saw in your complaint, that the casino would write that they rely on us and that's why they have it set up like that.
So be sure to give everything to our team who are trying to help you in your situation and I am very curious to see how it all turns out in the end.
If you have any new information, be sure to let me know.
Дякуємо за розуміння та відповідь. Це божевілля, правда? Загалом вони забрали понад 2000 євро мого зняття та конфіскували!
Askgamblers навіть не подали скаргу (я відчуваю, що їм за це платять), якщо хтось потрапляє сюди з пошуку Google: УНИКАЙТЕ JOYA.CASINO ЗА ВСЯКУ ЦІНУ.
Тим часом я працюю з вашими колегами, щоб надіслати всі докази моєї скарги.
Гарного дня🙂
Thanks for your understanding and reply. It's crazy right? In total they have took more than 2000 euro of my withdrawal and confiscate it!
Askgamblers didn't even open a complaint (I feel like they're getting paid to do that) if anyone lands here from a Google search: AVOID JOYA.CASINO AT ALL COST.
In the meantime I'm working with your colluege to send all proof of'my complaint.
Have a nice day🙂
Подивимося, куди дійде наша команда і що можна вирішити. Це не зовсім звичайна ситуація, в яку ви потрапляєте.
Що стосується скарги, чудово, надайте те, що потрібно, і на основі цього інші експерти будуть рухатися далі.
Я бажаю тобі чесного кінця. 🙂
Гарного дня теж. ☘️
Let's see where our team gets to and what can be solved. It's not exactly a common situation you've got yourself into.
As far as the complaint is concerned, great, provide what is needed and on the basis of that the other experts will move on.
I wish you a fair ending. 🙂
Have a great day too. ☘️
Завжди росіяни роблять подібне лайно. Я люблю Росію, але після цього я буду уникати гри в їхньому казино. Тим часом чи можете ви змінити ✅ на ❌ поруч із реченням про прогресивний джекпот? Очевидно, що це не є прогресивним, особливо якщо максимальний виграш становить 2500x
It's always the Russians doing this kind of scammy sh*t . I love Russia but I will avoid playing on their casino's after this. In the meantime can you see if you can change the ✅ into an ❌ next to the progressive jackpot sentence? It's obvious it's not progressive especially if max win is 2500x
Щойно Юрай дізнається більше від постачальника гри, це зміниться. Я можу лише перемістити цю річ, але не можу змінити, на жаль. 😕
As soon as Juraj finds out more from the game provider this will change. I can only move this thing but I can't change it unfortunately. 😕
Я надіслав їм електронний лист за тиждень до вас. І вони так і не відповіли... Я маю на увазі офіційну контактну електронну адресу BGaming з їх веб-сайту. Тому я не знаю, чи скоро ми щось почуємо 🙁. Але дякую за вашу допомогу❤️
Well I emailed them 1 week before you guys. And they never answered... I mean the official BGaming contact email from their website. So I don't know if we will hear anything back soon 🙁. But thanks for your help ❤️
Я твердо переконаний, що так, звичайно, якщо вони не відповідатимуть, я запитаю Юрая, чи це зміниться або що він планує робити. У будь-якому випадку, будь ласка, ми завжди раді допомогти, якщо зможемо.😉
I firmly believe that yes, of course if they do not answer I will ask Juraj if this will change or what he plans to do. Anyway, you're welcome, we're always happy to help if we can.😉
Дякуємо за ваші скріншоти, хоча один з офіційного джерела - BGaming - був би зручнішим. У будь-якому випадку я перешлю ваші висновки.
Thank you for your screenshots, though one from the official source - BGaming - would be more handy. In any case, I will forward your kind findings.
З тієї ж точки зору, казино має проконсультуватися щодо властивостей гри з постачальником гри, BGaming. Якщо вони надають невірну інформацію на своєму веб-сайті, їм слід зв’язатися з постачальником, щоб вирішити проблему та належним чином вирішити вашу проблему.
Мені здається дуже невдалим сказати: «Гуру казино позначив цю гру як прогресивний джекпот; отже, ми конфіскуємо ваші виграші. Для гравців у казино найбільше значення має те, як казино взагалі описує гру.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Сподіваємось, ця скарга допоможе вам. Потрібно просто набратися терпіння; кожна сторона – ви та Casino Guru також маєте тиждень для відповіді.
From the same perspective, the casino should consult the game's properties with the game's provider, BGaming. If they provide incorrect info on their website, they should contact the provider to resolve the matter abd address your issue adequatelly.
To me, it seems very unlucky to say "Casino Guru marked this game as progressive jackpot; hence, we confiscate your winnings. For players in the casino, it matters the most how the casino describes the game in the first place.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Let's hope the complaint helps you out. You just need to be patient; each party - you and Casino Guru too, has a week to respond.
привіт знову
Думаю, вам буде цікаво почути, що прийшло від BGaming. Я був дуже здивований, чесно кажучи. На мою думку, ця відповідь вказує на те, що казино має впоратися з ситуацією інакше. Я також вважаю, що питання про помилку не розглядається через відповідь. Ну дивіться самі:
«Привіт, Юрай!
З багатьма казино ми працюємо через агрегатори. Тож, на жаль, ми не можемо точно знати, які казино та як інтегрують наші ігри (деякі агрегатори не діляться цією інформацією)
Усю інформацію про Elvis Frog in Vegas можна знайти тут: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Особливо в розділах "Функції"
Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам вирішити проблему з казино.
Hello again.
I believe you will be interested to hear what came from the BGaming. I was quite surprised, to be completely honest. In my opinion, this reply indicates the casino should handle the situation differently. I also think the question of error is out of the option due to the response. Well, see for yourself:
"Hello, Juraj!
With many casinos we work through aggegators. So, unfortunately we cannot know exactly which casinos and how integrate our games (some aggregators do not share this information)
All the info about Elvis Frog in Vegas you can find here: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Especially in Features sections"
I hope we will be able to help you settle the matter with the casino.
привіт
Я перевірив вашу скаргу на Joya Casino, щоб дізнатися, як у вас справи, і, здається, головна проблема полягає не в прогресивному джекпоті, а в обмеженні бонусів, що застосовується, принаймні з точки зору казино, до бонусних виграшів. Що ж, сподіваюся, результат буде розумним.
Якщо ви хочете додати щось окрім вашої поточної скарги, ви можете, звичайно.
Тримайся.
Hey there.
I checked your complaint submitted against the Joya Casino to see how you have been doing, and it seems the main issue is not the progressive jackpot anymore but rather the bonus cap applied, at least from the casino perspective, to bonus winnings. Well, I hope the outcome will be resonable.
If you care to add something aside from your ongoing complaint, you may, of course.
Hold on.
Ні, тому що я тільки почав грати 5 хвилин. І вони забрали гроші, поки я буквально грав у свій перший слот менше 5 хвилин
No because I was just started playing for 5 minutes. And they took the money away while I was literally playing my first slot for less than 5 minutes
На жаль, я вже подивився, але я не уточнюю, прогресивно це чи ні. Тому що чому безпрогресивний слот повинен це зазначати? Максимальний виграш, який становить 2500 разів, а джекпоти мають фіксовані суми X, чітко показують, що це не є прогресивним
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Просто пощастить і спробуйте змінити розмір ставки. Я вже виграв другий великий джекпот у повторних обертаннях монет. А також я виграв майже 1000 разів за допомогою звичайної бонусної функції з верхніми символами та дикими знаками по всьому екрану
Just luck and try changing bet size. I have already hit the 2nd big jackpot in coin respins. And also I have won almost 1000x with the normal bonus feature with top symbols and wilds all over the screen
На жаль, я вже подивився, але я не уточнюю, прогресивно це чи ні. Тому що чому безпрогресивний слот повинен це зазначати? Максимальний виграш, який становить 2500 разів, а джекпоти мають фіксовані суми X, чітко показують, що це не є прогресивним
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Давайте разом почекаємо на результат вашої скарги.
Сподіваюся, це триватиме недовго.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.