ФорумОбговорення скаргЗНЯТТЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ 1XBET

ЗНЯТТЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ 1XBET

2 міс. тому від cortaodoble
|
1572 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

Процес виведення коштів у цьому казино - дурниця, я вже маю рівень Ruby, і всі гроші, які я їм дав, марні, зняття схвалені, але вони не обробляються, я не рекомендую грати тут, якщо ви хочете швидко зняти гроші .

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Схоже, ви дуже засмучені затримкою; На жаль, у нас є невелика перспектива щодо того, як довго ви чекали, оскільки часові рамки не згадуються. Хочете оновити свою стурбованість кількома датами, будь ласка? Було б дуже добре знати, наприклад, коли ви подали запит на зняття коштів. Як щодо вибраного вами способу оплати?

Ще одна хороша деталь, про яку ми хочемо дізнатися, це перевірка облікового запису; отже, будь ласка, ваш обліковий запис повністю перевірено?

Допоможіть нам зібрати воєдино, тому що ми навіть зможемо надати підтримку. Я намагався знайти деякі підказки про якості казино, але мені здається, що є орфографічна помилка. чи не так?

На мою думку, ви думаєте про 1xBet Casino. Будь ласка, перегляньте це посилання 👈 і дайте мені знати. Я просто хочу бути впевненим, що ми обоє говоримо про той самий сайт.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Привіт, якщо я маю на увазі 1XBET CASINO і якщо я повністю перевірений, я зробив чимало зняттів, і в цьому випадку я чекаю вже 3 дні, я пишу в довідковий чат, і єдине, що вони мені кажуть, це чекати ліміт, який становить 5 робочих днів, для мене це жахлива послуга.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Іноді навіть в онлайн-казино вони можуть зіткнутися з перевантаженням зняття коштів, а під час святкового сезону, на мій погляд, у них навіть може бути недостатньо персоналу. Тож, будь ласка, будьте трохи терплячими, і, сподіваюся, ви незабаром отримаєте свої гроші, особливо якщо ви вже пережили кілька успішних вилучень там.

Що ти сказав? Чи було б це можливо? І будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Знову привіт, ну, я чекаю вже 5 днів, як це може бути, що такий великий букмекерський контор не може зробити щось для прискорення виведення коштів, повторюю, жахлива система виведення коштів.

Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Я розумію ваше розчарування та те, що ви хочете отримати свої гроші якнайшвидше. Це просто нормально; звичайно, кожен відчував би те саме. Однак затримка може бути спричинена тими речами, які я згадав вище, і іноді навіть казино не може багато з цим зробити. Будемо сподіватися, що ви зможете отримати свої гроші без подальших ускладнень.

Ви випадково перевіряли у свого постачальника платіжних послуг, чи все в порядку з їхнього боку? Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, Ромі, я оновлюю свій статус…

Минуло 6 днів, а я досі не отримав свої гроші, оператори грубо допомагають мені, навіть не вітаються, а сьогодні навіть закрили чат, навіть не повідомивши мене, жахливе обслуговування та жахливе казино. Я б ніколи не рекомендував це. Я використовував метод банківського переказу, і в усіх казино, у яких я грав, жодне з них не займало більше 4 днів.

Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Привіт. Дякую за оновлення, хоча воно все ще не дуже позитивне.

Я хотів би попросити вас почекати трохи довше, тому що навіть якщо ви подасте скаргу тут нашій команді, вони не зможуть втрутитися раніше 14-денного терміну. Це те, що ми зазвичай даємо казино для виконання запиту на зняття коштів.

Я сподіваюся, що ця затримка справді викликана деякими з можливих причин, згаданих вище, і ви отримаєте свої гроші без проблем.🙏

Якщо навіть після 14 повних днів ви не побачите жодних змін, будь ласка, повідомте нас, і ми негайно розберемося.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, пройшов тиждень, а я все ще без МОЇХ ГРОШЕЙ! Я дуже засмучений цим казино, яке не піклується про вплив своїх клієнтів!

Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Я вам співчуваю, але, як сказала Ромі, 14 днів є важливими, оскільки лише після цього наша команда втрутиться та спробує зв’язатися з казино.

Тим не менш, я б теж нервував і міг навіть подумати про те, щоб подати скаргу, тому що я не хотів би, щоб до мене ставилися так само, як до вас.

Але спробуйте почекати і подивитися, чи щось зміниться.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Дякую Яро, як я можу подати скаргу? Я працюю за адресою Fox Sports, чи можу я уточнити це в юридичному відділі?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Минуло 8 днів відтоді, як я подав запит на зняття коштів, все було погано, погане обслуговування в чаті, грубі оператори, і тепер вони запитують у мене виписку з рахунку поштою з дати запиту на зняття, коли мій банк і, як і більшість, Вони щомісяця, огидний сайт і огидний сервіс!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Якщо проблема не зникла, ось посилання , за яким ви можете подати скаргу. Повідомте нам, як ви надсилаєте його, і чи потрібна вам допомога.

Просто майте на увазі, що проходження процесу перевірки є головним, що вам потрібно зробити, перш ніж ваше зняття буде прийнято та ваші гроші будуть доставлені вам. Дуже важливо співпрацювати з казино, щоб його пройти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, вони знову це зробили! Я хотів дати їм ще один шанс і продовжив грати та робити депозити в цьому жахливому казино. Я три дні чекав на зняття, яке вже було схвалено казино, і його навіть не можна повернути на мій рахунок у казино, оскільки мені сказали, що це проблема з їхнім постачальником. Зараз я граю на Betano, і перенесення займає не більше 5 хвилин. Я точно перестану користуватися цим місцем!

Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Отже, вам вдалося підтвердити свій обліковий запис, чи не так? Який спосіб оплати ви використали цього разу?

Сподіваюся, незабаром це буде виправлено, і ви зможете отримати свої гроші, як і минулого разу. Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Ромі, мій обліковий запис завжди було перевірено, я VIP-користувач рівня Ruby, що найбільше дратує у всій цій справі. Я все одно зрозумів би це, якби я був новим користувачем, тепер я чекав своїх грошей на 5 днів, по правді кажучи, це казино найгірше з усіх. сітка.



Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Розумію. Можливо, вони дають вам якісь пояснення щодо цієї затримки?

Я сподіваюся, що це незабаром вирішиться, і ви зможете отримати свої гроші. Тримайте нас у курсі, і якщо вам знадобиться наша допомога, ми будемо поруч.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт ще раз, МЕНЕ НАДОСИЛО ЦЕ КАЗИНО!! Я зроблю все, що в моїх силах, щоб люди знали, що їхній сервіс – сміття! Чекаю свої гроші тиждень (знову)!

Автоматичний переклад.
cortaodoble
2 міс. тому

Ви робите це щойно, і за це я вам дякую. Іноді другий шанс закінчується марно, давайте просто сподіватися, що казино надасть гроші швидше, ніж пізніше!


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого