Схоже, ви дуже засмучені затримкою; На жаль, у нас є невелика перспектива щодо того, як довго ви чекали, оскільки часові рамки не згадуються. Хочете оновити свою стурбованість кількома датами, будь ласка? Було б дуже добре знати, наприклад, коли ви подали запит на зняття коштів. Як щодо вибраного вами способу оплати?
Ще одна хороша деталь, про яку ми хочемо дізнатися, це перевірка облікового запису; отже, будь ласка, ваш обліковий запис повністю перевірено?
Допоможіть нам зібрати воєдино, тому що ми навіть зможемо надати підтримку. Я намагався знайти деякі підказки про якості казино, але мені здається, що є орфографічна помилка. чи не так?
На мою думку, ви думаєте про 1xBet Casino. Будь ласка, перегляньте це посилання 👈 і дайте мені знати. Я просто хочу бути впевненим, що ми обоє говоримо про той самий сайт.
It looks like you are quite frustrated with the delay; sadly, we have a little perspective on how long you have been waiting since no time frame was mentioned. Care to update your concern with a few dates, please? It would be really good to know when you submitted the withdrawal request, for instance. What about the payment option you chose?
Another good detail we prefer to learn about is account verification; hence, has your account been fully verified, please?
Help us put the pieces together, because we may even be able to provide support. I tried to find some clues about the casino's qualities, but I have a feeling there is a spelling error. Isn't it?
In my opinion, you have 1xBet Casino on your mind. Please inspect this link👈 , and let me know. I just want to be sure we both talk about the same site.
Автоматичний переклад.