Я вніс більше 1500 євро і зняв 500 євро. Мої гроші затримані вже 5 днів, а відповіді завжди однакові
I have deposited over 1500€ and have withdrawn 500€. My money has been on hold for 5 days and the answers are always the same
Ich habe über 1500€ eingezahlt und habe 500€ auszahlen lassen seit 5 Tagen ist mein Geld in Warteschleife und die Antworten sind immer das gleiche
Привіт, це не перевірено, я хотів перевірити, але це не працює, тому що написано, що це не потрібно перевіряти на даний момент. Я також запитав, і вони сказали, що вам не потрібно зараз, вони думають, що через те, що потрібно зробити занадто багато, це буде відкладено
Hello, it is not verified, I wanted to verify it but it doesn't work because it says that it doesn't have to be verified at the moment. I also asked and they said that you don't have to at the moment, they think that because there is too much to do it will be delayed
Hallo ist nicht verfiziert ich wollte es verifizieren aber geht nicht da steht das momentan nicht verifizieren mus habe auc nachgefragt die meinten auch muss du momentan nicht die meinen weil es zu viel zu tun ist wird es verzögert
Тож ви, ймовірно, включені до певного порядку вилучення, я припускаю. Вони сказали вам лише те, що ви описуєте? Якщо їм ще не потрібна ваша перевірка, це нормально. Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо нічого не станеться, ви можете подати нам скаргу, якщо вам потрібна наша допомога.
Але я сподіваюся, що це не знадобиться, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше.
So you're probably included in some sort of order of withdrawal I suppose. Did they tell you only what you are describing? If they don't need verification from you yet, that's fine. We give casinos 14 days to pay the player and if nothing happens then you can file a complaint with us if you want our help.
But I hope it won't be necessary and you will get your money as soon as possible.
Добре, тоді я почекаю 14 днів, і якщо нічого не трапиться, я поскаржусь тобі та зв’яжуся з тобою
OK, then I'll wait 14 days and if nothing happens I'll complain to you and I'll get back to you
Okey dan warte ich 14 Tage wenn nixs passiert werde ich mich beschweren bei ihnen ich werde mich melden
Я бачу, що це лише класична відповідь, але все ж краще, ніж нічого. Тому мені буде цікаво подивитися, як це розвиватиметься. Я також хотів би додати, що 14 днів відраховуються з моменту, коли ви ввели свій рахунок для виведення коштів, тож ось.
Я буду чекати.
I see that only a classic answer but still better than nothing. So I'll be curious to see how this develops. I'd also like to add that 14 days count from when you entered your withdrawal, so there you go.
I'll be waiting.
Ідеально, тож я вірю, що буде ще більше. Не соромтеся повідомити мені, чи все піде як слід.
Який спосіб оплати ви використовуєте для виведення? 🙂
Perfect, so I believe there will be more to come. Feel free to let me know if it goes as it should.
What payment method are you using for withdrawing? 🙂
Я теж так думав, тож через банківський переказ іноді може знадобитися час. Але оскільки казино вже заплатило вам частину з них, я вважаю, що надходження додаткових грошей буде лише питанням часу.
Я буду тут, якщо що. 😉
I thought so too, so then via bank transfer it can sometimes take time. But since the casino has already paid you some of it, I believe it will only be a matter of time before more money comes in.
I'll be here if anything. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.