зняття powbet

3 міс. тому від jesustorna01
|
1457 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

Привіт, у мене є гроші в PowBet, і вони всі їх скасовують. Я знімаю гроші, а вони всі їх скасовують. Після цього

Я йду на верифікацію, і мені кажуть, що я не верифікований, і я розмовляю з ними, і вони кажуть мені, що їм нічого не потрібно, і вони не дозволяють мені перевірятися. Я хочу зняти гроші, які я вклав. Я не отримав жодного бонусу чи чогось іншого, усе, що я хочу, це повернути свої гроші, і я в розпачі, дякую

Автоматичний переклад.
jesustorna01
3 міс. тому

Привіт!

Пояснили причину? Можливо, ви маєте дублікат облікового запису або використовуєте VPN? Просто закрити рахунок без пояснення причини неможливо

Автоматичний переклад.
becksback
3 міс. тому

Привіт, нічого, мені не кажуть ні причини, ні нічого.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене був досвід, коли мій рахунок було закрито просто "за рішенням адміністрації", я думаю, тому що я виграв більше 15000, але вони закрили рахунок (це було в іншому казино) після виведення моїх грошей

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, я не підтверджений, і вони кажуть мені, що їм не потрібна перевірка чи щось інше, і вони не кажуть мені, чому вони скасовують мої гроші.

Автоматичний переклад.
jesustorna01
3 міс. тому

Оскільки вам вдалося подати скаргу самостійно, я б сказав, що у нас є час, щоб детальніше дослідити вашу проблему, навіть тут, на форумі.

Чи можу я запитати вас, про що ви востаннє розмовляли з кимось із казино? Не соромтеся поділитися знімком екрана розмови або електронним листом. В які ігри ти грав? Сталося щось незвичайне?

Можливо, була якась розгадка цієї таємниці. Мушу визнати, що звучить так, ніби казино просто не хотіло мати з вами справу, але не будемо робити поспішних припущень.

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Останнє, про що я говорив, це через живий чат, який вони пропонують від Powbet, просячи пояснити, чому у мене ще одне погане зняття коштів. З Powbet мені кажуть почекати 1-3 дні, а більше нічого не повідомляють, ані пояснень, ані деталей виведення коштів.

Я зіграв ставку на спорт і виграв, не беручи жодних бонусів чи чогось подібного.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Я надсилаю їм електронний лист, йдуть дні, а я не отримую відповіді.

Автоматичний переклад.
jesustorna01
3 міс. тому

Привіт! Це точно неправильно, якщо казино не спілкується з вами, не відповідає вам і навіть не повідомляє вам причину, чому ви все ще не маєте зняття коштів і воно очікує на розгляд. Я бачу, що ви завантажили свої гроші через спортивні ставки, і, на жаль, ми в CasinoGuru не займаємося цим, тому я думаю, що ваша скарга, ймовірно, не буде прийнята.

Однак я можу спробувати допомогти вам заздалегідь і опублікую посилання, за якими ви також можете спробувати подати скаргу.

Ви можете знайти їх тут:


https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви підете на це, дайте мені знати, як це відбувається і чи отримали ви свої гроші чи ні.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

тобі врешті-решт вдалося отримати свої гроші??

Автоматичний переклад.
Veronica10
1 місяць тому

Будь ласка, використовуйте кнопку відповіді, коли ви хочете написати або поставити запитання, щоб правильна особа могла отримати сповіщення. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У мене та ж проблема. Я пишу в Live-Chat щодня, і вони не мають відповіді, чому фінансовий відділ не завершив мою перевірку. Я також попросив зв’язатися з гральною комісією, якій вони підпорядковані, і вони не відповіли мені. Вони дали мені свою електронну адресу VIP@powbet.com

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

У мене така ж проблема з POWBET. Вони щотижня відкладають відповідь на мою атестацію. Я відправила всі документи. Кажуть, 3 дні, а на це пішли тижні.

Автоматичний переклад.
lferg49
1 тиждень тому

Привіт, казино повідомило вам якусь причину, чому це займає так багато часу, і чому ви ще не завершили перевірку? Чи щось не так із вашими документами, чи їх було відхилено, чи не було жодного прогресу з моменту їх надсилання?

У будь-якому випадку, якщо ви скажете, що це триває вже кілька тижнів, я б рекомендував вамподати скаргу тут, за цим посиланням, і ми побачимо, що можна зробити.

Крім того, якщо ви хочете знати, чого ви можете очікувати від цього процесу, просто перегляньте цей посібник – Центр вирішення скарг .

Сподіваюся, ви зможете перевірити та вивести свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Powbet не дотримується своєї сторони угоди. У мене були проблеми зі зняттям коштів протягом місяця, і вони нічого не зробили, поки я не зміг найняти фірму (hyper capital limited), яка чинила на них тиск, доки я не повернув свої гроші.

Автоматичний переклад.
valentinekaren56
1 тиждень тому

Я дуже радий, що ви знайшли допомогу в цьому та отримали свої гроші. Наступного разу, якщо вам знадобиться допомога, повідомте нам про це. Будь ласка, прочитайте про наш центр розгляду скарг тут .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого