зняття powbet

10 міс. тому від jesustorna01
|
3085 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
10 міс. тому

Привіт, у мене є гроші в PowBet, і вони всі їх скасовують. Я знімаю гроші, а вони всі їх скасовують. Після цього

Я йду на верифікацію, і мені кажуть, що я не верифікований, і я розмовляю з ними, і вони кажуть мені, що їм нічого не потрібно, і вони не дозволяють мені перевірятися. Я хочу зняти гроші, які я вклав. Я не отримав жодного бонусу чи чогось іншого, усе, що я хочу, це повернути свої гроші, і я в розпачі, дякую

Автоматичний переклад.
jesustorna01
10 міс. тому

Привіт!

Пояснили причину? Можливо, ви маєте дублікат облікового запису або використовуєте VPN? Просто закрити рахунок без пояснення причини неможливо

Автоматичний переклад.
becksback
10 міс. тому

Привіт, нічого, мені не кажуть ні причини, ні нічого.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене був досвід, коли мій рахунок було закрито просто "за рішенням адміністрації", я думаю, тому що я виграв більше 15000, але вони закрили рахунок (це було в іншому казино) після виведення моїх грошей

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, я не підтверджений, і вони кажуть мені, що їм не потрібна перевірка чи щось інше, і вони не кажуть мені, чому вони скасовують мої гроші.

Автоматичний переклад.
jesustorna01
10 міс. тому

Оскільки вам вдалося подати скаргу самостійно, я б сказав, що у нас є час, щоб детальніше дослідити вашу проблему, навіть тут, на форумі.

Чи можу я запитати вас, про що ви востаннє розмовляли з кимось із казино? Не соромтеся поділитися знімком екрана розмови або електронним листом. В які ігри ти грав? Сталося щось незвичайне?

Можливо, була якась розгадка цієї таємниці. Мушу визнати, що звучить так, ніби казино просто не хотіло мати з вами справу, але не будемо робити поспішних припущень.

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Останнє, про що я говорив, це через живий чат, який вони пропонують від Powbet, просячи пояснити, чому у мене ще одне погане зняття коштів. З Powbet мені кажуть почекати 1-3 дні, а більше нічого не повідомляють, ані пояснень, ані деталей виведення коштів.

Я зіграв ставку на спорт і виграв, не беручи жодних бонусів чи чогось подібного.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Я надсилаю їм електронний лист, йдуть дні, а я не отримую відповіді.

Автоматичний переклад.
jesustorna01
9 міс. тому

Привіт! Це точно неправильно, якщо казино не спілкується з вами, не відповідає вам і навіть не повідомляє вам причину, чому ви все ще не маєте зняття коштів і воно очікує на розгляд. Я бачу, що ви завантажили свої гроші через спортивні ставки, і, на жаль, ми в CasinoGuru не займаємося цим, тому я думаю, що ваша скарга, ймовірно, не буде прийнята.

Однак я можу спробувати допомогти вам заздалегідь і опублікую посилання, за якими ви також можете спробувати подати скаргу.

Ви можете знайти їх тут:


https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви підете на це, дайте мені знати, як це відбувається і чи отримали ви свої гроші чи ні.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

тобі врешті-решт вдалося отримати свої гроші??

Автоматичний переклад.
Veronica10
8 міс. тому

Будь ласка, використовуйте кнопку відповіді, коли ви хочете написати або поставити запитання, щоб правильна особа могла отримати сповіщення. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене та ж проблема. Я пишу в Live-Chat щодня, і вони не мають відповіді, чому фінансовий відділ не завершив мою перевірку. Я також попросив зв’язатися з гральною комісією, якій вони підпорядковані, і вони не відповіли мені. Вони дали мені свою електронну адресу VIP@powbet.com

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

У мене така ж проблема з POWBET. Вони щотижня відкладають відповідь на мою атестацію. Я відправила всі документи. Кажуть, 3 дні, а на це пішли тижні.

Автоматичний переклад.
lferg49
7 міс. тому

Привіт, казино повідомило вам якусь причину, чому це займає так багато часу, і чому ви ще не завершили перевірку? Чи щось не так із вашими документами, чи їх було відхилено, чи не було жодного прогресу з моменту їх надсилання?

У будь-якому випадку, якщо ви скажете, що це триває вже кілька тижнів, я б рекомендував вамподати скаргу тут, за цим посиланням, і ми побачимо, що можна зробити.

Крім того, якщо ви хочете знати, чого ви можете очікувати від цього процесу, просто перегляньте цей посібник – Центр вирішення скарг .

Сподіваюся, ви зможете перевірити та вивести свої гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Powbet не дотримується своєї сторони угоди. У мене були проблеми зі зняттям коштів протягом місяця, і вони нічого не зробили, поки я не зміг найняти фірму (hyper capital limited), яка чинила на них тиск, доки я не повернув свої гроші.

Автоматичний переклад.
valentinekaren56
7 міс. тому

Я дуже радий, що ви знайшли допомогу в цьому та отримали свої гроші. Наступного разу, якщо вам знадобиться допомога, повідомте нам про це. Будь ласка, прочитайте про наш центр розгляду скарг тут .

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вніс більше 1500 євро і зняв 500 євро. Мої гроші затримані вже 5 днів, а відповіді завжди однакові

Автоматичний переклад.
jesustorna01
2 тиж. тому

Зрештою ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого