ФорумОбговорення скаргЗняття Mystake відхилено

Зняття Mystake відхилено (Сторінка 2)

1 рік тому від Lippixx
|
10236 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
9 міс. тому

Привіт! Те ж саме відбувається зі мною як користувачем lippixx! У моєму випадку, як і він, щоразу, коли вони просять мене про одне, а коли ви отримуєте це, вони просять інше, і ми продовжуємо так після більш ніж 20 електронних листів. Вони нічого не вирішують через чат, а через електронну пошту вони щоразу роблять одну річ, тому вони ніколи не підтверджують обліковий запис. Я хотів би знати, чи є спосіб поскаржитися.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Вибачте, що ви опинилися в цій неприємній ситуації. Я правильно розумію, що ви зараз проходите процес перевірки, чи не так? Будь ласка, коли ви подали запит на вилучення? Ми надаємо казино 14 повних днів на процес перевірки, оскільки він може зайняти трохи більше часу, особливо коли запитується перше зняття коштів. Якщо казино не зможе перевірити гравця протягом цього терміну, ми рекомендуємо гравцеві подати скаргу тут. Це безкоштовно, і наша команда завжди робить усе можливе, щоб вирішити проблему. Якщо ви вирішите це зробити, просто клацніть це посилання . Будь ласка, дайте нам знати, яким буде ваш наступний крок.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Я подав кілька запитів на зняття, щоб спробувати! І всі вони відмовили мені, вимагаючи від мене різної документації та кажучи зв’язатися з ними електронною поштою. Я відправляла все кілька разів і кожного разу вони просять більше речей. У мене більше 20 електронних листів і нічого, але з суботи мені знову не відповідають, я не знаю, який буде наступний. Якщо вони скажуть, що дадуть 14 днів, я почекаю, що буде, а якщо ні, я буду подавати скаргу. Спасибі за вашу допомогу!!

Автоматичний переклад.
Josete
9 міс. тому

Привіт. Іноді казино вважають за краще відхиляти всі запити на зняття коштів, якщо повномасштабна перевірка не виконана належним чином. Не дивно, що гравці можуть почуватися збентеженими, я б сказав. Отже, давайте на секунду зосередимося на документах. Дозвольте запитати, чи отримали ви пояснення від служби підтримки щодо того, чому вони вимагають все більше документів? Можливо, причина була в тому, що ви надали їх у неправильному форматі, або, наприклад, у деяких ваших документів минув термін дії? Просто намагаюся зрозуміти, чому казино неодноразово запитує додаткові документи, навіть якщо ви їх уже надали 🤔. Чи знаєте ви, можливо, в чому може бути причина?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я поняття не маю! Спочатку я надіслав його неправильно, оскільки вони не хотіли, щоб його сканували, і вони хотіли, щоб він був нещодавнім, не старше 3 місяців, але я попросив сертифікат картки в своєму банку, який був електронний підпис напередодні, щоб він був на час. Вони попросили у мене депозити, і я також їх їм надіслав.

Автоматичний переклад.
Josete
9 міс. тому

Розумію. Вибачте, але без гідної співпраці з боку казино важко сказати, чи документи зараз у порядку та чи вони повністю затверджені. Без прямої відповіді казино не варто робити висновки; отже, я б сказав, що було б гарною ідеєю дати казино трохи часу, щоб оновити вас належним чином.

Як ви вже знаєте, ми тут для вас, тож повідомляйте нам про прогрес. Скарга ще доступна, тож подивимося, чи знадобиться вона вам. Якщо пощастить, ви цього не зробите. 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нічого не пройшло вчасно і все проблема за несплату. Я вже здався, і вони цього хочуть. Я лише маю попередити вас, щоб ви не використовували Mystake, тому що якщо ви виграєте гроші, ви не отримаєте їх звідти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, Жозет, з власного досвіду я можу вам сказати: наберіться терпіння.

Мій випадок був гіршим, вони зламали мій пароль і вилучили мої кошти. І це було дивно, тому що в той час з мого рахунку не можна було зняти гроші з тієї ж причини, що і з вашого.

Тому я надіслав багато скарг. Серед них: сказати, що я більше не збираюся рекомендувати mystake. Аж раптом мені повернули те, що відібрали. Потім я змінив пароль. А наступного дня я почав все знімати.

Пам’ятайте, що ви повинні поставити певну суму своїх інвестицій, щоб мати можливість зняти гроші. Я думаю, що це було 1.1

Сподіваюся, це було корисно для вас. Я думаю, що в перспективі ви зможете це зняти. Не здавайся.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже дякую, lippixx! Так, так, я теж на це ставив… Не знаю, що їм ще залишилося від мене вимагати! Все одно дуже дякую

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нічого не пройшло вчасно і все проблема за несплату. Я вже здався, і вони цього хочуть. Я лише маю попередити вас, щоб ви не використовували Mystake, тому що якщо ви виграєте гроші, ви не отримаєте їх звідти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думаю, якщо ви нікуди не дійшли протягом такого тривалого часу, ви можете також скористатися нашою безкоштовною функцією - скаргою.

Ви можете налаштувати його тут, за цим посиланням . ⬅️

Якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, ви можете звернутися до цього посібника , щоб отримати всі необхідні відповіді.

Якщо казино не може вам допомогти, і у вас все ще є проблема, ми спробуємо. Не здавайтеся, і я вірю, що якщо ви витримали досить довго, ви протримаєтеся ще деякий час, і ми побачимо, що можна зробити.

Ти підеш на це?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Не хвилюйтесь і дякую! Тепер, коли я поінформований і це не трапляється з більшою кількістю людей, я задоволений. Зрештою я поклав 450 євро зі своїх грошей, і вони не дали мені зняти 5000. На щастя, я можу дозволити собі ці 450 євро, тож я можу попередити людей, які можуть втратити гроші, що вони не можуть собі дозволити... Буду рада!!!

Автоматичний переклад.
Josete
8 міс. тому

Як шкода, тому що я думаю, що це досить хороша сума, і врешті-решт за неї нічого не віддаси.

Тим не менш, я точно не буду змушувати вас робити щось, якщо ви цього не хочете. Я думав, що може бути рішення.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, у вас не буде таких турбот у майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ні, Жозет... тобі потрібно продовжувати надсилати електронні листи щодня. І час від часу міняйте пароль через злом.

Спробуйте надіслати електронний лист із повідомленням про те, що ви будете змушені не рекомендувати казино.

На жаль, вдаватися до правових засобів довго і дорого. Оскільки штаб-квартира казино знаходиться на Кюрасао.

Я б продовжував намагатися.. удачі! 🍀

Автоматичний переклад.
Lippixx
8 міс. тому

Так, я продовжую! І я надсилаю електронні листи щодня! Вчора я спробував ще раз зняти кошти, і вони почали запитувати документи про картку, як і на початку.

Автоматичний переклад.
Josete
8 міс. тому

Якщо у вас усе ще виникають проблеми, не соромтеся подати нам скаргу, як я вже згадував, ви нічого за це не заплатите, і як би це не закінчилося, ви можете сказати, що намагалися зробити все можливе, щоб отримати свої гроші. Я б точно не відпустив це, якби ти не зробив нічого поганого.

Сподіваюся, ти зможеш все розібрати. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Добре, як я можу це поставити?

Автоматичний переклад.
Josete
8 міс. тому

Я радий, що ви нарешті переконалися, і я твердо вірю, що вам можна допомогти, хоча я не поспішаю і обіцяю позитивний кінець.

Відкрити скаргу можна за цим посиланням . ⬅️

Якщо ви хочете прочитати більше інформації про те, чого очікувати від усього процесу, ви можете знайти її в цьому посібнику – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг .

Буду тримати кулаки у вашій ситуації і щоб все вирішилося справедливо. Якщо у вас є якісь додаткові питання, просто задавайте, я буду тут. 🤗

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я бачив, що моя помилка, у казино Mystake було 522 скарги, і Гуру все ще їх схвалює?

8,8 ???????

Безпечний?

Ви жартуєте? Чому ви ставите їм 8,8?

Автоматичний переклад.
brmasucci
7 міс. тому

Що ж, якщо ми говоримо про скарги, то у них є одна невирішена скарга, яка, на мою думку, дуже хороша для багатьох. Я, звичайно, не захищаю казино, але, судячи з кількості людей, які там грають, це хороша статистика.

Звичайно, чому вони мають такий рейтинг, ви можете знайти чітко тут.

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Яро,

Ви самі колись там грали? Я був у захваті від виявлення такої різноманітної лінійки виробників слотів. Зазвичай я тестую низький депозит у незнайомих мені казино. Я хотів би покластися на ваші відгуки, але я не можу.

Я пішов туди, вніс 70 доларів США і, на мій жах, більше половини слотів не завантажилися. Мені подобається Betsoft за стабільність, platypus за веселі ігри, у них навіть є деякі RTG, які я ніколи не бачив, щоб сайти поділилися RTG з іншими брендами, але вони включають деякі. Коротше кажучи, мені пощастило врятувати 55 доларів США, але це була велика боротьба. чому Ні Betsoft не завантажиться, ні повідомлення, і качконіс так само. Не завантажував би. Багато інших не завантажуються. Жахлива новина для мене.

Я в США, і Betsoft і Platypus завжди доступні в моєму регіоні. Нарешті довелося звернутися в службу підтримки. Першою відповіддю було звичайне гальмівне запитання, чи можете ви надіслати знімок екрана. Марно. Я запитав, чи дійсно мені потрібно надіслати знімок екрана чорної порожньої сторінки. Але я зробив. Підтримка відразу сказала, що в моєму регіоні вони не пропонуються. Однак, коли я вибирав слоти, які мені насправді були недоступні, я отримував повідомлення про це. Служба підтримки нічого не знала, щоб мені сказати, крім того, що виробники слотів самі вирішують регіональні пропозиції, і ми нічого не можемо для вас зробити. Вибачте за незручності.......блах. Мені не потрібні вибачення і ненависть, коли казино вдаються до цього.

Не така вже й довга історія, перепрошую. Там T&C нічого не говорив про час зняття коштів, тому це було лайно. Я несподівано отримав своє відкликання наступного дня. Щоб було зрозуміло, їхні FAQ і T&C дуже неповні. Весь досвід був жахливим. Розчарований неможливістю завантажити слоти, які я вважав доступними. Підтримуйте, даючи мені дурні виправдання. Намагаючись врятувати будь-який свій депозит, мені пощастило, тому я знав, що вибратися звідти з будь-чим буде майже неможливим.

Я відповім на будь-які ваші запитання. На мою думку, а я грав у багато-багато онлайн-казино, це казино набагато жахливіше, ніж ви говорите. До речі, незважаючи на те, що мене не просили спробувати різні ОС і браузери, я спробував інший мобільний пристрій із такими ж результатами. Мені сказали очистити кеш і перезапустити браузери. Це твердження теж старіє. Будь-який азартний гравець знає, що потрібно зробити це першим. Моя остаточна остаточна думка про це казино полягає в тому, що вони не відповідають фактам, які ви тут опублікували. Вихвалятися великим казино виявилося недостатньо. Я зрозумів, що навіть найбільшим і найбагатшим онлайн-казино наплювати на брехню та дуже-дуже погану роботу. Ось і маєш Джаро. Кожен має свою думку, і, як дуже обізнаний гравець онлайн-казино, я кажу, що вам навіть не варто тут грати. Дуже погано кероване онлайн-казино стає багатим на своїх клієнтів, використовуючи тактику низького життя.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І ще одна річ. Вони пропонують лише невеликі зразки ігрових автоматів для кожного виробника, якого вони заявляють про доступність.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого