Яро,
Ви самі колись там грали? Я був у захваті від виявлення такої різноманітної лінійки виробників слотів. Зазвичай я тестую низький депозит у незнайомих мені казино. Я хотів би покластися на ваші відгуки, але я не можу.
Я пішов туди, вніс 70 доларів США і, на мій жах, більше половини слотів не завантажилися. Мені подобається Betsoft за стабільність, platypus за веселі ігри, у них навіть є деякі RTG, які я ніколи не бачив, щоб сайти поділилися RTG з іншими брендами, але вони включають деякі. Коротше кажучи, мені пощастило врятувати 55 доларів США, але це була велика боротьба. чому Ні Betsoft не завантажиться, ні повідомлення, і качконіс так само. Не завантажував би. Багато інших не завантажуються. Жахлива новина для мене.
Я в США, і Betsoft і Platypus завжди доступні в моєму регіоні. Нарешті довелося звернутися в службу підтримки. Першою відповіддю було звичайне гальмівне запитання, чи можете ви надіслати знімок екрана. Марно. Я запитав, чи дійсно мені потрібно надіслати знімок екрана чорної порожньої сторінки. Але я зробив. Підтримка відразу сказала, що в моєму регіоні вони не пропонуються. Однак, коли я вибирав слоти, які мені насправді були недоступні, я отримував повідомлення про це. Служба підтримки нічого не знала, щоб мені сказати, крім того, що виробники слотів самі вирішують регіональні пропозиції, і ми нічого не можемо для вас зробити. Вибачте за незручності.......блах. Мені не потрібні вибачення і ненависть, коли казино вдаються до цього.
Не така вже й довга історія, перепрошую. Там T&C нічого не говорив про час зняття коштів, тому це було лайно. Я несподівано отримав своє відкликання наступного дня. Щоб було зрозуміло, їхні FAQ і T&C дуже неповні. Весь досвід був жахливим. Розчарований неможливістю завантажити слоти, які я вважав доступними. Підтримуйте, даючи мені дурні виправдання. Намагаючись врятувати будь-який свій депозит, мені пощастило, тому я знав, що вибратися звідти з будь-чим буде майже неможливим.
Я відповім на будь-які ваші запитання. На мою думку, а я грав у багато-багато онлайн-казино, це казино набагато жахливіше, ніж ви говорите. До речі, незважаючи на те, що мене не просили спробувати різні ОС і браузери, я спробував інший мобільний пристрій із такими ж результатами. Мені сказали очистити кеш і перезапустити браузери. Це твердження теж старіє. Будь-який азартний гравець знає, що потрібно зробити це першим. Моя остаточна остаточна думка про це казино полягає в тому, що вони не відповідають фактам, які ви тут опублікували. Вихвалятися великим казино виявилося недостатньо. Я зрозумів, що навіть найбільшим і найбагатшим онлайн-казино наплювати на брехню та дуже-дуже погану роботу. Ось і маєш Джаро. Кожен має свою думку, і, як дуже обізнаний гравець онлайн-казино, я кажу, що вам навіть не варто тут грати. Дуже погано кероване онлайн-казино стає багатим на своїх клієнтів, використовуючи тактику низького життя.
Jaro,
Have you yourself ever played there? I was excited to find such a diversified lineup of slot manufacturers available. I usually test out a low deposit on casinos I don't know. I wish I could rely on your reviews, but I can't.
I went there, deposited 70USD and to my dismay, more than half the slots failed to load. I like Betsoft for stability, platypus for some fun games, they even have some RTG that I've never seen a site share RTG with any other brands, but they do include some. Another long story short, I'm lucky to salvage 55USD but that was a major struggle. Why? No Betsoft would load, no message and platypus the same way. Would not load. Many others would not load. Terrible news for me.
I am in the U.S. and Betsoft and Platypus are always available in my region. I finally had to contact support. First reply was the usual stalling question can you send a screenshot. Useless. I asked do I really have to send a screenshot of a black, blank page. But I did. Support immediately said that they are not offered in my region. However, when I selected slots that weren't available to me for real, I'd get a message saying so. Support knew nothing else to say to me other than the slot manufacturers decide regional offers themselves and we can't do anything for you. Sorry for the inconvenience.......blah. I don't need an apology and hate when casinos resort to doing that.
Not such a long story short, I apologize. There T&C said nothing about timing of withdrawals so that was a crap shoot. I surprisingly received my withdrawal the next day. To be clear, their FAQ and T&C are very incomplete. The entire experience was awful. Disappointed about the inability to be able to load slots I thought were available. Support giving me bullshit excuses. Trying to salvage any of my deposit, I got lucky, so I knew getting out of there with anything would be almost impossible.
I'll answer any questions you have. In my opinion, and I've played many, many online casinos, is that this casino is far more terrible than you guys say. Incidentally even though I was not asked to try different OS and browsers, I did try another mobile device with the same results. I was told to clear cache and restart browsers. That statement is getting old too. Any gambler knows to do that first. My final conclusive opinion of this casino is they do not live up to the facts you publish here. The bragging of being a large casino proved to be insufficient. I have learned that even the largest and wealthiest online casinos could give a shit about lying and performing very, very poorly. There you have it Jaro. Everyone has an opinion and as a very knowledgeable online casino player, I say you shouldn't even play here. It's a hassle and a very poorly run online casino getting wealthy off of their customers by using low life tactics.
Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.