ФорумОбговорення скаргЗняття Mystake відхилено

Зняття Mystake відхилено

1 рік тому від Lippixx
|
5531 переглядів 44 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому

Я вже надіслав їм всю необхідну інформацію, а вони все ще крутяться. Знову питають те саме. Минулого року у мене не було проблем зі зняттям.

Мені часто повторюють, що я надсилаю виписку з банківського рахунку. Але я вже кілька разів їх надсилав. Я вже думаю про подання до суду.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дай мені знати, чим все закінчиться!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже надіслав вам таку інформацію:

- відеоролики з папером в руках, на якому має стояти дата, назва сторінки, ім'я та прізвище.

- дані про всі депозити, які я зробив на сторінці. (Вони запитують мене знову в останніх двох відмовах) щось повторюване без сенсу з їхнього боку.

- виписка з банківського рахунку. Який я вже відправив. А мені кажуть, що це не та інформація, яка їм потрібна. Зверніться до мого банку.

Банківська виписка складається з щомісячних виписок, які мені надає мій банк. (Я вже надіслав їх їм, але вони це ігнорують)

Я надіслав їм електронні листи з проханням детально пояснити, які дані їм потрібні, але вони мені не відповідають. Схоже на жарт.

У мене є майже 4500 доларів для зняття.

Справжнє розчарування.

Я відчуваю себе обдуреним.

Автоматичний переклад.
Lippixx
1 рік тому

Якщо вам не вдається підтвердити свій обліковий запис протягом прийнятного часу, ви завжди можете подати скаргу на нашому веб-сайті. Ви впевнені, що надали їм саме ту виписку з банківського рахунку, яку вони потребували?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так Надайте їм усі банківські реквізити. До Куїла.

Тепер вони кажуть мені, що я повинен поставити 1200 доларів, щоб мати можливість зняти весь свій баланс.

Вони щодня розповідають мені різні речі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ahora me mandan lo siguiente:

Привіт,


Сподіваюся, цей електронний лист знайшов вас добре.

Ми зв’язуємося з вами щодо можливої проблеми зі зняттям коштів, з якою ви могли зіткнутися.

Будь ласка, зверніть увагу, що перед тим, як подати запит на виведення, вам необхідно повністю відіграти внесені кошти з коефіцієнтом мінімум 1,3.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже грав і зробив ставки на загальну суму приблизно 1500 доларів США.

Інший консультант сказав мені в чаті, що мені потрібно поставити 1200 доларів США.

Нібито я б уже зміг зняти свій баланс.

Я додав зображення чату.

Зверніть увагу, чи дозволять мені знятися. file

Автоматичний переклад.
Lippixx
1 рік тому

Це звучить досить складно, і я, чесно кажучи, гублюся в цій справі. Коли вони згадали, що вам потрібно поставити 1200 доларів США, перше, що спало мені на думку, це питання, чи отримали ви бонус, який потрібно відіграти х разів. Але потім вони сказали, що потрібно відіграти свій депозит з мінімальним коефіцієнтом або 1,3.

Чи правильно я розумію, що ви робите ставки на спорт? Звучить так, ніби ви зробили депозит, потім зробили ставки (але не на всю суму депозиту), ви виграли і тепер намагаєтеся його зняти. Казино вимагає, щоб ви зробили депозит (усю суму), і вони просять вас зробити ставку на ставку з мінімальним коефіцієнтом 1,3. Це правильно?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт так. Я вже поставив те, що від мене вимагали. Я досяг мети.

Але тепер мені кажуть, що я не пройшов процес перевірки облікового запису.

Вони знову запитують у мене підтвердження депозитів, які я зробив через astropay.

Я вже відправляв їх 3 рази.

Я вже надіслав електронний лист до служби підтримки astropay, щоб вони надіслали мені більш детальну інформацію про мої депозити в mystake. Тому що здається, що те, що я їм надсилаю, не працює, або вони мене ігнорують.

Це вже відчай. Цей конфлікт у мене триває майже два тижні.

Більше того, я навіть сказав їм, що мене більше не цікавить прибуток, що мені потрібно забрати свої інвестиції, навіть якщо вони є.

Це вже відчай.

Я дійсно не розумію.

Минулого року я вже верифікував свій обліковий запис і зміг зняти без проблем. Я не знаю, чому вони зараз ставлять стільки перешкод.

Автоматичний переклад.
Lippixx
1 рік тому

Я можу лише порекомендувати вам подати скаргу через наш веб-сайт, оскільки ви згадали так багато проблем. Я сподіваюся, що це допоможе пришвидшити процес.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як подати скаргу через сайт?

Автоматичний переклад.
Lippixx
1 рік тому

Привіт, Lippixx,

просто клацніть або торкніться цього посилання та створіть його одразу.

Успіхів зі скаргою!🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, після багатьох претензій. Вони повернули мені гроші.

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Lippixx
1 рік тому

Привіт Lippixx!

Приємно, що ви повернулися, щоб поділитися з нами – дякую.

Повернули лише ваші депозити? Я пам'ятаю, ви писали, що вас більше не цікавлять виграші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони дозволили мені все прибрати. Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Lippixx
1 рік тому

Я така рада за вас! ✨🙌

Чи означає це, що проблема виникла в основному через затримку під час проходження KYC? Досить поширений у деяких казино, якщо можна додати. 🙁

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, як мені змінити число, яке я поклав на депозит з ринковою оплатою?

Автоматичний переклад.
lokillolarretaa
3 міс. тому

Не знаю, який номер ви маєте на увазі, але в будь-якому випадку вам може допомогти звернутися до служби підтримки або до агента чату.

Сподіваюся, ви готові спробувати. Будьте тут, щоб отримати оновлення!


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Те ж саме відбувається зі мною як користувачем lippixx! У моєму випадку, як і він, щоразу, коли вони просять мене про одне, а коли ви отримуєте це, вони просять інше, і ми продовжуємо так після більш ніж 20 електронних листів. Вони нічого не вирішують через чат, а через електронну пошту вони щоразу роблять одну річ, тому вони ніколи не підтверджують обліковий запис. Я хотів би знати, чи є спосіб поскаржитися.

Автоматичний переклад.
Lippixx
3 міс. тому

Куди ви претендували? Те ж саме відбувається зі мною, і я маю більше 20 електронних листів

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого