ФорумОбговорення скаргЗняття готівки скасовано

Зняття готівки скасовано

2 р. тому від Avela
|
3360 переглядів 15 відповідей |
|
2 р. тому

Я отримав бездепозитний бонус, коли приєднався до онлайн-казино.

На щастя, завдяки бонусам у 10 євро мені вдалося заробити значний виграш за дуже короткий час.

Як тільки я отримав цю суму для їх підтримки, я запитав, чи зібрана сума реальні гроші, і я можу їх зняти. Тому я хотів встати. У мене попросили документи. Це було ними підтверджено. Я отримав електронні листи, що підтверджують обробку відкликання, яка має бути здійснена протягом до п’яти робочих днів.

На мій подив, того ж дня, +/- 3 години після отримання підтвердження обробки платежу, я отримав електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів скасовано.

Я кілька разів говорив зі службою підтримки, щоб спробувати розблокувати ситуацію, відповідь була завжди однаковою, різними агентами підтримки (здавалося, що у них є сценарій, сценарій копіювання/вставлення, і я запевняв себе, що отримаю швидку відповідь. Я не отримав жодної відповіді.

Я хочу підняти те, що моє, а вони відмовляються і повністю ігнорують мене

Це був мій перший досвід роботи в онлайн-казино.

Я намагаюся вирішити ситуацію у відповідних та спроможних інстанціях.

Я відчуваю, що мене буквально зірвали, а казино діяло недобросовісно, оскільки я виконав усі вимоги для зняття грошей.

З цим досвідом я втратив будь-яку довіру до онлайн-казино.


Я зроблю все необхідне зі своїми власними організаціями, і навіть у суді, щоб мати доступ до того, що по праву належить мені.



Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Привіт, було б дуже корисно знати, в якому казино ви грали.

Бонуси можуть бути досить складними в певний момент, оскільки ви згадали, що це був ваш перший досвід, я хотів би задати кілька запитань: Ви перевірили умови бонусів, будь ласка? Ви виконали вимогу щодо ставок? Казино підтвердило, що ви можете зняти? Що найважливіше, що вам відповідає казино?

Ви завжди можете подати скаргу тут, коли виникне така потреба.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Так, я виконав вимоги щодо ставок (це було на PokerStars), я повинен був отримати 50 балів (правила тут: https://www.pokerstars.pt/casino/sites/ppc/ppc/10-offer/1/?adp = & допомогу = 80651136621 & чід = 8118357560 & Cr = 499291881243 & DV = м & GCLID = Cj0KCQiAq7COBhC2ARIsANsPATGPiUkWokuLIRu2Y93AgPqsjt2pB9EWnn-5xQvKjWjLHxiEeWJHOaQaAprZEALw_wcB & KWD = PokerStars% 20casino & kwid = KWD-11816614073 & mkwid = sdjGyh3IU_dm% 7Cpcrid% 7C499291881243% 7Cpkw% 7Cpokerstars% 20casino% 7Cpmt % 7Ce% 7Cslid% 7C% 7Cpgrid% 7C80651136621% 7Cptaid% 7Ckwd-11816614073 & mt =e&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_source=гуглі, я поговорив, як тільки вони сказали, що я поговорив, і я набрав їх. Я міг вивести кошти настільки, що пізніше я знову поговорив з ними, щоб допомогти мені зі зняттям коштів. Я підтвердив, що це було зроблено успішно, і що тепер мені доведеться просто дочекатися обробки для мого облікового запису (у мене є електронні листи щоб підтвердити). Через кілька годин я отримав електронний лист, цього разу англійською та не португальською (мураха вище), з таким змістом:

"" Після звичайного перегляду вашого останнього зняття коштів ми з'ясували, що всі кошти надійшли безпосередньо з бонусного кредиту на ваш рахунок.



Усі бонусні кредити, зараховані на ваш рахунок, призначені для гри, і їх не дозволяється знімати без значної гри.



У цьому випадку ваше виведення було скасовано, а кошти повернуто на ваш рахунок.



Якщо у вас є додаткові запитання чи сумніви, відвідайте нашу сторінку довідки: Довідковий центр



Дякуємо за співпрацю та розуміння».


Дякую за твою допомогу




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доказ того, як його було прийнято до зняття, додається. file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,


Я щойно отримав електронний лист (нижче).

Якщо так, то бонуси не мають жодного сенсу, для цього ми зайшли в казино і пограли з демонстраційними файлами.

Примітка: вони запропонували мені вітання в розмірі 10 євро, і на цю суму я отримав 683 євро



""Дякуємо за ваш зв'язок.


Будь ласка, зверніть увагу, що бонус повинен використовуватися для цілей нашої платформи, яка полягає в іграх, і ви не зможете вимагати виведення з неї.


Дякуємо за розуміння і бажаємо успіхів за нашими столами.


З найкращими побажаннями,""

Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Що? Отже, ви отримали бонус, але казино повідомляє вам, що вам заборонено вилучати виграш? Вони серйозно?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так!!!!!


Якщо ви прочитали все, що я вам надіслав, ви побачите, що вони діють недобросовісно


За законом це вважається злочином.


Я не знаю що робити.


Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Привіт, ви повинні розглянути можливість подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints У нас є спеціальна команда по розгляду скарг, вони розглянуть її та зроблять все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добрий ранок,


Чи маєте ви юридичні повноваження вимагати з ними цю ситуацію?


Вдячний

Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Ні, ми не маємо законних повноважень, але ми можемо зв’язатися з представниками казино щодо вашої справи. Таким чином за останні 2 роки нам вдалося вирішити тисячі справ.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

З огляду на те, що я досліджував саме в цьому казино, дуже важко чогось досягти.


Існують сотні гравців із скаргами і грають на реальні гроші (вони зробили попередні депозити). Крім того, я зв’язався з офіційним органом, який підтвердив, що було багато скарг і з малими шансами на успіх

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Однак якщо вони це роблять, що їм потрібно? Ви проаналізували мою справу, з тим, що я вам надіслав? Чи правий я в тому, що кажу?

Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Подайте скаргу, будь ласка. Якщо ви не подасте його, ми не зможемо зв’язатися з казино від вашого імені. Будь ласка, зробіть це тут .

Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Буває багато, оскільки я дізнаюся, що навіть якщо ви вносите депозит, вони все ще відкривають ваші рахунки, як вони хочуть, щоб я отримав 2 Я вніс у 18 разів понад 1100 доларів США, які вимагали мені, вони закрили як 6 моїх рахунків із $$ всередині (ці онлайн-казино потребують керуватися та дотримуватися умов, які також вигідні нам, гравцям!! Я сподіваюся, що вони платять вам, я зроблю все, щоб зв'язатися з ігровими комісіями, але проблема в тому, що вони знаходяться в інших місцях 35 днів, вони не відповідають на чати та електронну пошту

Автоматичний переклад.
Avela
2 р. тому

Проблема в тому, що це підпадає під кіберзлочинність, але поза нашим доступом і не регулюється США

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,


Є новини?


Уже маєте відповідь?

Дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого