ФорумОбговорення скаргЗняття 2000 євро не завершено

Зняття 2000 євро не завершено

8 міс. тому від sandy53nja
|
1820 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

Привіт, я живу в Німеччині, вчора я зняв 2000 євро, і там написано, що мій рахунок не повністю верифікований. Іноді, коли я знаю, як грати у вихідні, і я виграю, гроші можуть бути на моєму рахунку через півгодини. Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
sandy53nja
8 міс. тому

Що таке казино? Іноді, коли ви отримуєте великий виграш, вам потрібно знову підтвердити свій спосіб оплати. Якщо у них є чат у прямому ефірі, попросіть їх уточнити або надіслати в службу підтримки електронний лист і запитати, що їм потрібно від вас для обробки виведення коштів.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Служба підтримки надіслала, що бракує деяких документів для перевірки, я їх зараз відправив, чекаю і знову відправив платіжний запит

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони просто відмовляють в оплаті, а служба обслуговування надсилає запит на той самий документ, я не розумію, чому верифікація оновлюється зараз

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я живу в Німеччині, вчора я зняв 2000 євро, і там написано, що мій рахунок не повністю верифікований. Іноді, коли я знаю, як грати у вихідні, і я виграю, гроші можуть бути на моєму рахунку через півгодини. Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Щоб допомогти вам, нам потрібно знати, яке казино ви маєте на увазі. Це була ваша перша спроба знятися? Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Казино Vulkan Vegas

Це вже не перша спроба вийти

Автоматичний переклад.
sandy53nja
8 міс. тому

Привіт і дякую за інформацію. Тож чи було у вас успішне відкликання раніше, чи не так? Після надсилання останнього документа, як ви написали у своїй публікації вище, ваш обліковий запис оновлено. Це означає перевірено? Розумієте, я трохи збентежений, намагаючись прояснити речі та краще зрозуміти, у чому проблема 🤔. Ви можете спробувати запитати службу підтримки, що відбувається, можливо, документ, який ви надіслали, був у неправильному форматі, і тому вони попросили вас надіслати його ще раз. Вони повинні пояснити вам це, щоб ви знали, що робити далі. Повідомте мене, будь ласка, якщо ви продовжите перевірку.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Раніше у мене не було проблем з виведенням коштів, останній документ, який я відправив, перевірили ще раз і тепер все добре, я написав в службу підтримки, але вони мене відправили знову відправити той самий документ, я вже не розумію, якщо раніше платіж проходив, то зараз раптом більше не йде

Автоматичний переклад.
sandy53nja
8 міс. тому

Я б надіслав усі ваші документи знову, щоб бути в безпеці. Підтвердження адреси Підтвердження способу оплати та посвідчення особи, тож більше не може бути виправдань для відмови у виплаті.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Раніше у мене не було проблем з виведенням коштів, останній документ, який я відправив, перевірили ще раз і тепер все добре, я написав в службу підтримки, але вони мене відправили знову відправити той самий документ, я вже не розумію, якщо раніше платіж проходив, то зараз раптом більше не йде

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чи можу я знати, чи казино коли-небудь схвалювало документи раніше? Я намагаюся зрозуміти, чи з якихось невідомих причин ті самі документи сьогодні не в порядку.

Є підказка, що з ними зараз не так?

Ромі висловив добру думку, запропонувавши повернутися до служби підтримки та вимагаючи більш детальних інструкцій, щоб запобігти наступній затримці.

«Ви можете справді спробувати запитати службу підтримки, що відбувається, можливо, документ, який ви надіслали, був у неправильному форматі, і тому вони попросили вас надіслати його ще раз. Вони повинні пояснити вам це, щоб ви знали, що робити робити далі".

Будь ласка, дайте нам знати. 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

дякую всім за допомогу, платіж завершено

Автоматичний переклад.
sandy53nja
8 міс. тому

привіт Це дійсно чудова новина. На щастя, це зайняло не так багато часу, незважаючи на всі клопоти, чи не так?

Якщо ви хочете поділитися своїм досвідом з іншими, зробіть це, написавши відгук користувачатут 👈😉.

Дякую, що поділились.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Всем привет я тоже хочуть участвовать

8 міс. тому

да это реально работаеть

zmyrzadairova
8 міс. тому

Привіт, не соромтеся підключатися, якщо у вас є що сказати про цю ситуацію та казино.

Якщо можна запитати, що конкретно працює? Чи є у вас досвід роботи з цим казино?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого