Чи можу я знати, чи казино коли-небудь схвалювало документи раніше? Я намагаюся зрозуміти, чи з якихось невідомих причин ті самі документи сьогодні не в порядку.
Є підказка, що з ними зараз не так?
Ромі висловив добру думку, запропонувавши повернутися до служби підтримки та вимагаючи більш детальних інструкцій, щоб запобігти наступній затримці.
«Ви можете справді спробувати запитати службу підтримки, що відбувається, можливо, документ, який ви надіслали, був у неправильному форматі, і тому вони попросили вас надіслати його ще раз. Вони повинні пояснити вам це, щоб ви знали, що робити робити далі".
Будь ласка, дайте нам знати. 🙏
May I know whether the casino has ever approved the documents before? I'm trying to figure out whether, for some unknown reason, the same documents are not okay today.
Any clue what seems to be wrong with them now?
Romi made a good point by suggesting getting back to support and demanding more detailed instructions to prevent the next delay.
"You could actually try to ask the support what is happening, maybe the document you have sent was in wrong format and that is why they asked you to send it again. They should be able to explain it to you, so you know what to do next. "
Kindly let us know. 🙏
Автоматичний переклад.