Привіт, я бачу, що ви подали скаргу , що чудово і поки що достатньо. Я погоджуюся з Крістіною, добре почекати трохи довше, коли минуло принаймні два тижні після того, як ви подали запит на зняття. Казино Vulkan Vegas має добру репутацію на нашому веб-сайті, як ви можете побачити тут . Якщо з вашого боку все в порядку, то проблем з виплатою грошей бути не повинно. Тут ви також можете побачити, що казино дбає про гравців і справи вирішуються. Сподіваюся, все вирішиться на вашу користь.✨
Hello, I see you submitted a complaint what is great and enough for now. I agree with Kristina , it is good to wait a little longer when it is at least two weeks since you have requested the withdrawal. Vulkan Vegas Casino has a good reputation on our website as you can see here. If everything is in order on your side, then there should be no problem with paying out your money. Here you can also see that casino cares about the players and cases are solved. I hope everything will be resolved in your favor.✨
Чекаю-чекаю, а всі терміни вийшли, що робити знову, чекаю.
I'm waiting and waiting, and all the deadlines have come out, what to do again, I'm waiting.
Жду и жду а все сроки вышли что делать опять жду.
Привіт,
як сказала Магда, просто трохи почекай. Таймер скарги тепер показує 2 дні та 10 годин, якщо казино надішле вам виграш до того часу, проблема вирішена.
Якщо ні, тоді в справу входить група розгляду скарг.
Hello,
as Magda mentioned, just wait a bit. The complaint timer now shows 2 days and 10 hours, if the casino sends you the winnings by then, the problem is solved.
If not, then the complaint team steps in.
Це пристойне казино, тож я припускаю, що вони чесно ставляться до вас і відпустять виведення, якщо ви виконаєте всі умови.
It's a decent casino, so I guess that they will treat you fairly and release the withdrawal if you meet all conditions.
Що означає завершити? Граю за всіма правилами та умовами.
What does it mean to complete? I play by all the rules and conditions.
Что значит выполните?Я играю по всем правилам и условиям.
Це означає, що якщо ви граєте за правилами та виконуєте всі умови, казино має хорошу репутацію, тому виведення коштів має бути виконано.
Гадаю, ми маємо справу з проблемою перекладача. 🙂
It means that if you play by the rules and met all conditions the casino has a good reputation so the withdrawal should be fulfilled.
I guess we're dealing with the translator issue. 🙂
Ну хоч і проблема перекладача, то все одно проблема казино, не треба через це, як то кажуть, страждати і псувати собі нерви.
Well, even if it's a translator's problem, it's still a casino problem, people shouldn't suffer and spoil their nerves because of this, as they say.
Ну даже если это проблема переводчика, то это всё равно проблемма казино люди не должны из-за этого как говориться страдать и портить нервы.
Привіт, я щойно перевірив вашу скаргу. Здається, справді є проблема перекладу. Але з вашими грошима зараз все гаразд, чи не так?
Hi, I just checked your complaint. It seems there is translation issue indeed. But regarding your money is everything alright now, isn't it?
Доброго ранку. Так, отримав першу передачу, чекаю другу.
Good morning. Yes, I received the first transfer, I'm waiting for the second one.
Доброе утро.Да первый перевод получил жду второй.
Привіт,
розумієш? Я казав вам, що в казино з такою гарною репутацією це лише питання часу 🙂.
Зазвичай, чим більше зняттів надсилається одночасно, оскільки загальна сума вища, тим більше часу потрібно для продовження.
Будь ласка, скільки знятих коштів залишилося? Будь ласка, зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для продовження перевірки зняття коштів, тому, якщо це повториться знову, а я сподіваюся, що цього не станеться, будь ласка, будьте трохи терплячіші.
🙏
Hello,
you see? I told you that in a casino with such a good reputation it's just a question of time 🙂.
Usually, the more withdrawals are submitted at once, because the total amount is higher, the longer time it takes to proceed.
How many withdrawals left, please? Kindly note that we allow casinos 14 full days to proceed with the verification withdrawals, so if this happens again and I hope it won't, kindly try o be a little more patient.
🙏
Ну, все одно, я дуже довго чекав і мені це дуже не подобається.
Ще 400 євро винен.
Well, anyway, I've been waiting for a very long time and I really don't like it.
Another 400 euros owe.
Ну всё равно я очень долго ждал и это очень мне не нравится.
Ешё 400 евро должны.
Звичайно, спробуйте інше казино, якщо вам не подобається це. 🙂
Кожне казино має свої плюси та мінуси, тож вам вирішувати вибрати ідеальне.
Я б сказав, що добре, що тепер ви знаєте, що казино лише платить, а решта залежить від вас.
Sure thing, try a different casino if you don't like this one. 🙂
Every casino has its own pros and cons, so it is up to you to find the perfect one.
I'd say that is good that now you know that the casino just pays, the rest is up to you.
Не переживайте, я також граю на цьому сайті і гроші приходять, але дійсно бувають затримки з виведенням, зверніть увагу, що як би виведення коштів відбувається в робочі дні. Хоча все залежить від суми виведення на сайті, є певні умови і все залежить від суми вашого виведення, як на мене, казино чесне і ви можете не турбуватися про виплати
Do not worry, I also play on this site and the money comes, but there are really delays in the withdrawal, please note that, as it were, the withdrawal of funds takes place on working days. Although it all depends on the amount of withdrawal on the site, there are certain terms and everything depends on the amount of your withdrawal, as for me, the casino is honest and you can not worry about the payout
Не переживайте я так же играю на этом сайте и деньги приходят, но бывают действительно задержки по выводу учтите что как бы вывод средств происходит в рабочие дни. Хотя все зависит от суммы вывода на сайте есть определенные сроки и все зависит от суммы вашего вывода, как по мне казино честное и можите не волноваться за выплату
Спробуйте зв'язатися з чатом підтримки і уточнити, з якої причини відбувається затримка, вказати їм пункт правил, для якого може бути максимальний термін перевірки облікового запису і т.д.
Try to contact the support chat and clarify for what reason the delay occurs, indicate to them the paragraph of the rules for which there may be a maximum period for checking an account, etc.
Попробуйте обратиться в чат поддержки и уточнить по какой причине происходит задержка укажите им пункт правил по которым может быть максимальные сроки проверки аккаунта, и.т.д.
Це гарна пропозиція, хоча я вважаю, що казино не затримує всі ці платежі навмисно, деякі технічні проблеми були згадані в обговоренні, пов’язаному з казино. У цьому випадку цитування правил не допоможе 🙁, боюся.
Я впевнений, що зрештою казино заплатить.
That's a good suggestion, though I feel that the casino is not delaying all those payments on purpose, some sort of technical problems were mentioned in a related casino discussion. In this case, quoting the rules would not help 🙁, I'm afraid.
I'm sure that the casino will pay eventually.
Щиро дякую, що поділилися своєю історією виведення коштів, я думаю, що це чудовий спосіб підтримати гравців у такій неприємній ситуації.
Thank you very much for sharing your withdrawal history, I think it's a great way to support players in such an unpleasant situation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.