ФорумОбговорення скаргЗатримка виведення та відсутність зв’язку з Casinostugan

Затримка виведення та відсутність зв’язку з Casinostugan

2 тиж. тому від eli1
|
460 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 тиж. тому

Привіт, гуру казино,


Я пишу вам із запитанням щодо відкладеного виходу з Casinostugan. На суму 10 411 шведських крон у Casinostugan і подав запит на зняття коштів 27 квітня. Хоча минуло більше п’яти днів після того, як я подав запит на зняття коштів, я досі не отримав жодного підтвердження чи оновлення від Casinostugan.


Я намагався зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів Casinostugan, але вони не змогли надати мені чіткої інформації про те, чому відкладено виведення коштів або коли я можу очікувати його отримання. Хоча я запитував про оновлення, я не отримав відповіді, яка б прояснила ситуацію.


Я розумію, що зняття коштів може зайняти деякий час, але відсутність зв’язку та інформації з боку Casinostugan викликає занепокоєння. Як гравець, я очікую, що мене будуть інформувати про мої транзакції та пояснюватимуть причини затримок.


Я сподіваюся, що ви в Casino Guru допоможете мені роз’яснити цю ситуацію та зможете зв’язатися з Casinostugan для вирішення проблеми. Я буду вдячний за будь-яку допомогу, яку я можу отримати, щоб забезпечити правильну обробку мого зняття коштів і отримання виграшу без зайвої затримки.


Дякую за увагу, і я з нетерпінням чекаю на ваші відгуки щодо цього питання.

Автоматичний переклад.
eli1
2 тиж. тому

Привіт, я бачу, що у вас є проблема з виведенням коштів, яка триває вже кілька днів, і казино не надало вам жодної чіткої причини, чому це так, на жаль, оскільки це, безумовно, було б корисно.

У будь-якому випадку, ви успішно підтвердили свій обліковий запис тут? Також важливо сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, і якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо зв’язатися з казино.

Я також запитаю вас, чи грали ви з бонусом чи ні?

Однак ми подивимося, що станеться, чи зрушиться ситуація з місця або казино не відреагує.

Бажаю вам якомога швидше вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт,


Дякую за повідомлення та за те, що знайшли час, щоб розглянути мою справу.


Насправді зі мною зв’язалися з відділу розгляду скарг Casino Guru і повідомили, що я повинен зачекати 14 днів, перш ніж подавати скаргу. Тому я маю намір почекати, поки цей час мине, перш ніж вживати будь-яких подальших дій. Якщо я все ще не отримаю відповідь від Casinostugan після цього періоду, я знову зв’яжуся з вами для подальшої допомоги.


Щодо вашого запитання щодо перевірки облікового запису, я фактично намагався поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Casinostugan і запитав, чи потрібна їм якась перевірка з мого боку. Однак вони повідомили мені, що наразі перевірка не потрібна.


Щоб відповісти на ваше друге запитання, ні, я не грав з жодними бонусами протягом мого часу в Casinostugan.


Я дуже ціную вашу швидку відповідь і допомогу в цьому питанні. Для мене дуже цінно отримувати підтримку та керівництво в цьому процесі.


Ще раз дякую за все.

Автоматичний переклад.
eli1
2 тиж. тому

Будь ласка, ми намагаємося допомогти кожному гравцеві в його ситуації, якщо можемо.

Також дякую, що відповіли на мої запитання. Що стосується верифікації, вона не завжди потрібна для казино. У більшості випадків це відбувається під час першого вилучення, але це не завжди правило.

У будь-якому разі вони могли б використати причину, чому ви ще не отримали гроші, але оскільки у вас нічого немає, нам просто доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, як розвиватимуться події.

Звичайно, ви можете повідомити мене та групу розгляду скарг про будь-які зміни.

Я тримаю кулаки, щоб усе вирішилося, і ви отримали свої гроші.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого