ГоловнаФорумОбговорення скаргЗатримка виведення та відсутність зв’язку з Casinostugan

Затримка виведення та відсутність зв’язку з Casinostugan

 від eli1
|
1 439 переглядів 3 відповіді |
|

Привіт, гуру казино,


Я пишу вам із запитанням щодо відкладеного виходу з Casinostugan. На суму 10 411 шведських крон у Casinostugan і подав запит на зняття коштів 27 квітня. Хоча минуло більше п’яти днів після того, як я подав запит на зняття коштів, я досі не отримав жодного підтвердження чи оновлення від Casinostugan.


Я намагався зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів Casinostugan, але вони не змогли надати мені чіткої інформації про те, чому відкладено виведення коштів або коли я можу очікувати його отримання. Хоча я запитував про оновлення, я не отримав відповіді, яка б прояснила ситуацію.


Я розумію, що зняття коштів може зайняти деякий час, але відсутність зв’язку та інформації з боку Casinostugan викликає занепокоєння. Як гравець, я очікую, що мене будуть інформувати про мої транзакції та пояснюватимуть причини затримок.


Я сподіваюся, що ви в Casino Guru допоможете мені роз’яснити цю ситуацію та зможете зв’язатися з Casinostugan для вирішення проблеми. Я буду вдячний за будь-яку допомогу, яку я можу отримати, щоб забезпечити правильну обробку мого зняття коштів і отримання виграшу без зайвої затримки.


Дякую за увагу, і я з нетерпінням чекаю на ваші відгуки щодо цього питання.

Автоматичний переклад.
eli1

Привіт, я бачу, що у вас є проблема з виведенням коштів, яка триває вже кілька днів, і казино не надало вам жодної чіткої причини, чому це так, на жаль, оскільки це, безумовно, було б корисно.

У будь-якому випадку, ви успішно підтвердили свій обліковий запис тут? Також важливо сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, і якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо зв’язатися з казино.

Я також запитаю вас, чи грали ви з бонусом чи ні?

Однак ми подивимося, що станеться, чи зрушиться ситуація з місця або казино не відреагує.

Бажаю вам якомога швидше вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Дякую за повідомлення та за те, що знайшли час, щоб розглянути мою справу.


Насправді зі мною зв’язалися з відділу розгляду скарг Casino Guru і повідомили, що я повинен зачекати 14 днів, перш ніж подавати скаргу. Тому я маю намір почекати, поки цей час мине, перш ніж вживати будь-яких подальших дій. Якщо я все ще не отримаю відповідь від Casinostugan після цього періоду, я знову зв’яжуся з вами для подальшої допомоги.


Щодо вашого запитання щодо перевірки облікового запису, я фактично намагався поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Casinostugan і запитав, чи потрібна їм якась перевірка з мого боку. Однак вони повідомили мені, що наразі перевірка не потрібна.


Щоб відповісти на ваше друге запитання, ні, я не грав з жодними бонусами протягом мого часу в Casinostugan.


Я дуже ціную вашу швидку відповідь і допомогу в цьому питанні. Для мене дуже цінно отримувати підтримку та керівництво в цьому процесі.


Ще раз дякую за все.

Автоматичний переклад.
eli1

Будь ласка, ми намагаємося допомогти кожному гравцеві в його ситуації, якщо можемо.

Також дякую, що відповіли на мої запитання. Що стосується верифікації, вона не завжди потрібна для казино. У більшості випадків це відбувається під час першого вилучення, але це не завжди правило.

У будь-якому разі вони могли б використати причину, чому ви ще не отримали гроші, але оскільки у вас нічого немає, нам просто доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, як розвиватимуться події.

Звичайно, ви можете повідомити мене та групу розгляду скарг про будь-які зміни.

Я тримаю кулаки, щоб усе вирішилося, і ви отримали свої гроші.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого