ФорумОбговорення скаргЗатримка виведення коштів у казино 7slots

Затримка виведення коштів у казино 7slots

6 міс. тому від jlabbecano
|
1166 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому

Минуло більше двох тижнів відтоді, як я подав запит на зняття коштів, я вже двічі знімав свої гроші, але тепер це 450 000 чилійських песо, і вони зайняли занадто багато часу на передбачувану перевірку. Я вже верифікував свій рахунок своїми документами і все в порядку, але про виведення ще нічого. З бонусами я навіть не грав, не знаю, який огляд їм потрібен. 7slot було одним із казино, яке платило мені найбільше, але було найбільш проблематичним, коли справа доходила до виплат 🙁. мені потрібна допомога!

Автоматичний переклад.
jlabbecano
6 міс. тому

Що ж, ви зробили все, що могли, подавши скаргу . Тепер, я б сказав, потрібно лише трохи терпіння.

Ще кілька днів до наступного кроку, спробуйте почекати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Все вирішив друзі!!! Я отримав депозит одним платежем, велике спасибі 7slot і гуру казино, де я можу знайти найкраще казино в Чилі

Автоматичний переклад.
jlabbecano
6 міс. тому

Очікування оплачено, бачу! Це чудово!

Говорячи про найкращі казино в Чилі, це посилання допоможе вам знайти деякі з них. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, шановний гуру казино! Я хотів би, щоб ви могли мені допомогти, тому що я не знаю, що робити.

Я справді великий гравець у казино, я витрачаю величезну суму грошей щомісяця, і цього разу боги удачі мені посміхнулися.


Я виграв 223 000 реалів (близько 45 000 $) під час гри на 7slots. Це був початок лютого. Але до цього дня вони проводять перевірку. Але яка перевірка? Я знімав стільки разів, що маю максимальний vip-статус.

Я знаю про ліміти, але зараз я намагаюся зняти лише 5000 реалів, і вони не хочуть мені з цим допомогти. Перевірка, перевірка перевірка, я їм багато разів на день пишу, ніякими бонусами не користувався.


У мене є всі скріншоти виграшів під час гри, я багато ризикував.


дорогий гуру казино, ти мій останній шанс отримати мій чесний виграш.


filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
RobertMota
2 міс. тому

Перевірка, як правило, полягає в оплаті банківської картки/банківського рахунку. Документ, що посвідчує особу, як правило, паспорт, національне посвідчення особи або водійські права та підтвердження місця проживання, рахунок за комунальні послуги або виписка з банківського рахунку. Ви можете електронною поштою або в чаті запитати їх, що їм потрібно. Сподіваюся, це допоможе. Вітаю з великою перемогою, сподіваюся, що ти скоро її отримаєш

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Але вони отримали все, що їм потрібно) Я вирішила всі їхні питання, а вони все ще тягнуть час

Автоматичний переклад.
RobertMota
2 міс. тому

Зачекайте та подивіться, що команда Casino Guru запропонує як план дій, щоб отримати ваші гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, шановний гуру казино! Я хотів би, щоб ви могли мені допомогти, тому що я не знаю, що робити.

Я справді великий гравець у казино, я витрачаю величезну суму грошей щомісяця, і цього разу боги удачі мені посміхнулися.


Я виграв 223 000 реалів (близько 45 000 $) під час гри на 7slots. Це був початок лютого. Але до цього дня вони проводять перевірку. Але яка перевірка? Я знімав стільки разів, що маю максимальний vip-статус.

Я знаю про ліміти, але зараз я намагаюся зняти лише 5000 реалів, і вони не хочуть мені з цим допомогти. Перевірка, перевірка перевірка, я їм багато разів на день пишу, ніякими бонусами не користувався.


У мене є всі скріншоти виграшів під час гри, я багато ризикував.


дорогий гуру казино, ти мій останній шанс отримати мій чесний виграш.


filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт і вітаємо з великою перемогою. Отже, ви справді успішно зняли кошти раніше тут, у цьому казино, чи не так? Можливо, це була менша сума? Незвично, що казино проводять додаткову перевірку, коли йдеться про більшу суму. Їм часто потрібно перевірити повну історію ігор або навіть потрібне підтвердження від постачальника ігор. Ви випадково виграли тут якийсь джекпот? Коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи надали вам у казино певні часові рамки, необхідні для цього? Якщо ви бачите, що вам потрібна наша допомога з цією проблемою, будь ласка, повідомте нас, і наша команда з розгляду скарг спробує вам у цьому допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, шановна команда Guru Casino! Перепрошую за довгу відповідь, мій інтернет відключили через несплату. У мене була величезна кількість виведень, прикріплю скріни. без джекпотів і без бонусів від казино, я все виграв вручну на високих ставках. Я призначив дату виведення на 7 лютого, термінів не вказують, лише кажуть, що я проходжу верифікацію і вона скоро завершиться. Будь ласка, допоможіть мені, якщо можете, я просто здаюся.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я чув багато подібних історій, коли казино грає на час у надії, що гравець програє. але я знаю, що Бог дає мені другий шанс у житті, і я хочу кинути гру після цього вилучення, але без вас я думаю, що я його не отримаю.

Автоматичний переклад.
RobertMota
2 міс. тому

Привіт,

Чи можете ви також відповісти на ці запитання?

" Тож ви справді мали успішне зняття коштів раніше тут, у цьому казино, чи не так? Можливо, це була менша сума? Незвично, що казино проводять додаткову перевірку, коли йдеться про більшу суму. Їм часто потрібно перевірити повну історію ігор , або навіть потрібне підтвердження від постачальника ігор. Чи випадково ви виграли тут якийсь джекпот? Коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи надали вам у казино якийсь час, потрібний для цього ? Якщо ви бачите, що вам потрібна наша допомога з цією проблемою, будь ласка, повідомте нам, і наша команда з розгляду скарг спробує допомогти вам із цим».

Ми будемо тут, дякую!

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому
  1. Так, у мене величезна кількість успішних вилучень. Усі вони набагато менші.
  2. Я подав запит на зняття 7 лютого, запитую в чаті кожен день і кожен день відповідають, що перевірка ще триває, скоро закінчиться.
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Раптом написали, що готові вислати виграш, сказали спочатку поставити 100 доларів на виведення...

Автоматичний переклад.
RobertMota
2 міс. тому

Це звучить як хороший прогрес!

Можливо, є приблизний час для першого зняття?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.