ФорумОбговорення скаргзатримка платежу, збій блокування рахунку

затримка платежу, збій блокування рахунку

2 р. тому від Anonymized167
|
4515 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
Anonymized167
2 р. тому

Здравствуйте,

в якому казино це сталося, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Anonymized167
2 р. тому

Привіт і дякую.

Я перевірив вашу скаргу і маю сказати, що можу зрозуміти, чому ви можете бути незадоволені результатом. Чесно кажучи, я б сказав, що помилки допустили і казино, і ви, боюся, також.

Поділіться реакцією органу ліцензування, будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Ви маєте на увазі "Ласкаво просимо до MyStake!" частина? Ну що я можу сказати? Можливо, спільні послуги?

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Що ти розставив свій виграш на виграш. Коли ви відчували, що щось не так, ви все одно грали 🙁. Ви писали, що втратили майже все через брехню, затримки і так далі, але ви грали.

Мені шкода – ніхто не зможе цього повернути.

Автоматичний переклад.
Anonymized167
2 р. тому

Я знаю. Але ви вирішили грати знову, незважаючи на те, що вони не заблокували ваш баланс.

Соромно і мені дуже шкода.


Автоматичний переклад.
Anonymized167
2 р. тому

Ні це не так. Тому шкода, що нам довелося закрити цю скаргу, оскільки всі виграші були втрачені, перш ніж ми змогли відреагувати на затримку виведення. Це все, що я намагався сказати.


Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Я цілком впевнений, що деякі казино використовують тактику затримки, але інші не роблять цього навмисне. Вони просто повільні, у них є деякі технічні проблеми тощо.

Це не завжди означає, що всякий раз, коли ваше виведення відкладається, це є частиною стратегії казино. Тому краще шукати відгуки від інших користувачів, порівнювати один з одним свої власні часи виведення (можливо, ви розумієте, що коли ви виграєте невелику суму, все йде гладко, але щоразу, коли ви виграєте велику, завжди виникає якась «невизначена проблема» на сторона казино тощо)

Автоматичний переклад.
Anonymized167
2 р. тому

Привіт, ви сказали, що у вас там якийсь VIP-менеджер, тож мені цікаво, чи отримували ви коли-небудь від нього/неї якісь спеціальні бонуси, окрім стандартного підвищення?

Автоматичний переклад.
Anonymized167
2 р. тому

Завдяки цьому гравці відчувають себе VIP-персонами...

Я пам’ятаю, що один гравець (не можу згадати казино зараз) отримав електронного листа, в якому говорилося, що він час від часу виграє, тому не потребує жодних бонусів, тому вони дають ці бонуси комусь іншому, кому не пощастило...


Автоматичний переклад.
Anonymized167
2 р. тому

Відповідно до того світу, в якому ми живемо, я б сказав, що кожна реклама фальшива – більш-менш.

Я б запитав у казино. Для цієї програми можуть бути спеціальні VIP-правила. Я зараз тільки здогадуюсь.

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Я розумію, що це просто створює зайві клопоти для вас, і це не дуже приємний досвід, але я боюся, що будь-який орган ліцензування (особливо орган Кюрасао) не збирається цим займатися.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого