Привіт і дякую.
Я перевірив вашу скаргу і маю сказати, що можу зрозуміти, чому ви можете бути незадоволені результатом. Чесно кажучи, я б сказав, що помилки допустили і казино, і ви, боюся, також.
Поділіться реакцією органу ліцензування, будь ласка.
Hello and thank you.
I checked your complaint and I must say that I can understand why you may feel dissatisfied with the result. Honestly, I'd say that mistakes were made by the casino and you as well, I'm afraid.
Share licensing authority reaction, please.
Що ти розставив свій виграш на виграш. Коли ви відчували, що щось не так, ви все одно грали 🙁. Ви писали, що втратили майже все через брехню, затримки і так далі, але ви грали.
Мені шкода – ніхто не зможе цього повернути.
That you gambled your winnings away. When you felt that something was not quite right, you played anyway 🙁. You wrote that you lost nearly all because of the lies and delays and so on, but you were the one who played.
I'm sorry - nobody can take this back.
Ні це не так. Тому шкода, що нам довелося закрити цю скаргу, оскільки всі виграші були втрачені, перш ніж ми змогли відреагувати на затримку виведення. Це все, що я намагався сказати.
No, it's not. Therefore it's a shame that we had to close this complaint because all winnings were lost before we could react to the delayed withdrawal. That's all I tried to say.
Я цілком впевнений, що деякі казино використовують тактику затримки, але інші не роблять цього навмисне. Вони просто повільні, у них є деякі технічні проблеми тощо.
Це не завжди означає, що всякий раз, коли ваше виведення відкладається, це є частиною стратегії казино. Тому краще шукати відгуки від інших користувачів, порівнювати один з одним свої власні часи виведення (можливо, ви розумієте, що коли ви виграєте невелику суму, все йде гладко, але щоразу, коли ви виграєте велику, завжди виникає якась «невизначена проблема» на сторона казино тощо)
I'm quite sure that some casinos use the delaying tactics, but others don't do it on purpose. They're simply slow, they've got some tech issues etc.
It doesn't always mean that whenever your withdrawal is delayed, it's part of the casino's strategy. That's why it's better to look for reviews from other users, compare your own withdrawal times between each other (maybe you realise that when you win a small amount, everything goes smoothly, but whenever you win big, there's always some "unspecified issue" on the casino's side etc.)
Привіт, ви сказали, що у вас там якийсь VIP-менеджер, тож мені цікаво, чи отримували ви коли-небудь від нього/неї якісь спеціальні бонуси, окрім стандартного підвищення?
Hello, you said you have some VIP manager there, so I wonder, have you ever received any special bonus from him/her, besides standard promotion then?
Завдяки цьому гравці відчувають себе VIP-персонами...
Я пам’ятаю, що один гравець (не можу згадати казино зараз) отримав електронного листа, в якому говорилося, що він час від часу виграє, тому не потребує жодних бонусів, тому вони дають ці бонуси комусь іншому, кому не пощастило...
That really makes players feel like VIPs...
I remember that one player (can't recall the casino now) received an email saying that he is the lucky one winning occasionally, so does not need any bonus so they give these bonuses to somebody else not so fortunate...
Відповідно до того світу, в якому ми живемо, я б сказав, що кожна реклама фальшива – більш-менш.
Я б запитав у казино. Для цієї програми можуть бути спеціальні VIP-правила. Я зараз тільки здогадуюсь.
According to the world we live in, I'd say that every advertisement is false - more or less.
I'd ask the casino. There may be some special VIP rules for this program. I'm just guessing now.
Я розумію, що це просто створює зайві клопоти для вас, і це не дуже приємний досвід, але я боюся, що будь-який орган ліцензування (особливо орган Кюрасао) не збирається цим займатися.
I understand it just causes unnecessary hassle for you and it's not really a pleasant experience, but I'm afraid that any licensing authority (especially the Curacao one) is not going to deal with it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.