ФорумОбговорення скаргзатримка платежу, збій блокування рахунку

затримка платежу, збій блокування рахунку

2 р. тому від Anonymized167
|
4296 переглядів 10 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Опубліковано Anonymized167 видалено
Anonymized167
2 р. тому

Здравствуйте,

в якому казино це сталося, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
Опубліковано Anonymized167 видалено
Опубліковано Anonymized167 видалено
Anonymized167
2 р. тому

Привіт і дякую.

Я перевірив вашу скаргу і маю сказати, що можу зрозуміти, чому ви можете бути незадоволені результатом. Чесно кажучи, я б сказав, що помилки допустили і казино, і ви, боюся, також.

Поділіться реакцією органу ліцензування, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Ви маєте на увазі "Ласкаво просимо до MyStake!" частина? Ну що я можу сказати? Можливо, спільні послуги?

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Що ти розставив свій виграш на виграш. Коли ви відчували, що щось не так, ви все одно грали 🙁. Ви писали, що втратили майже все через брехню, затримки і так далі, але ви грали.

Мені шкода – ніхто не зможе цього повернути.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
Опубліковано Anonymized167 видалено
Anonymized167
2 р. тому

Я знаю. Але ви вирішили грати знову, незважаючи на те, що вони не заблокували ваш баланс.

Соромно і мені дуже шкода.


Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
Anonymized167
2 р. тому

Ні це не так. Тому шкода, що нам довелося закрити цю скаргу, оскільки всі виграші були втрачені, перш ніж ми змогли відреагувати на затримку виведення. Це все, що я намагався сказати.


Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому
Опубліковано Anonymized167 видалено
2 р. тому

Я цілком впевнений, що деякі казино використовують тактику затримки, але інші не роблять цього навмисне. Вони просто повільні, у них є деякі технічні проблеми тощо.

Це не завжди означає, що всякий раз, коли ваше виведення відкладається, це є частиною стратегії казино. Тому краще шукати відгуки від інших користувачів, порівнювати один з одним свої власні часи виведення (можливо, ви розумієте, що коли ви виграєте невелику суму, все йде гладко, але щоразу, коли ви виграєте велику, завжди виникає якась «невизначена проблема» на сторона казино тощо)

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
Anonymized167
2 р. тому

Привіт, ви сказали, що у вас там якийсь VIP-менеджер, тож мені цікаво, чи отримували ви коли-небудь від нього/неї якісь спеціальні бонуси, окрім стандартного підвищення?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized167 видалено
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого