ФорумОбговорення скаргЗапит на зняття з Powbet

Запит на зняття з Powbet (Сторінка 3)

2 р. тому від aggelospap90
|
13559 переглядів 58 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
makisithaki
1 рік тому

Гарного вам дня!

Мені прикро це чути...

Щоб знайти деякі посилання, я перевірив розділ скарг; відкритої скарги насправді немає, тому й натяків немає. Кращі результати можна знайти в розділі відгуків користувачів з точки зору результатів, а не рейтингу. Перевірте це самі: https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-powbet-casino#tab=js-tab-reviews

Я вважаю, що дати казино ще кілька днів не зашкодить; технічно наразі я не маю кращого варіанту.

Чи вирішить проблему інший варіант оплати? Можливо, це питання варто задати казино.

Так чи інакше, я чекаю на ваше оновлення 🤞🤞🤞




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все добре, оплата проведена

Автоматичний переклад.
makisithaki
1 рік тому

Які радісні новини! Отже, скільки часу вам знадобилося, щоб отримати виграш?

Це був тиждень чи близько того, чи не так?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, було близько 6 днів, все було добре! Дякуємо за відповідь!

Автоматичний переклад.
makisithaki
1 рік тому

🙂 Раді підтримати вас!

Сподіваємося, наступного разу, коли ви подасте запит, оплата пройде набагато легше.

До речі, ти залишаєшся? Що таке казино, крім цієї затримки?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки що це дуже добре, в казино є велика різноманітність ігор, і ставки не займають багато часу, щоб обробити квитки. Якщо вони знову не запізняться з вознесінням, їм буде кінець.

Автоматичний переклад.
makisithaki
1 рік тому

напевно! Ви можете пропонувати найкращі або найексклюзивніші ігри та першокласну підтримку, але якщо ви не зможете заплатити гравцям протягом розумного періоду часу, ви незабаром будете приречені. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Те саме тут, я прошу запит на зняття коштів на мою кредитну картку, як вони згадують, через кілька днів я отримую таке повідомлення:


Ваше зняття 00000 євро скасовано.


Якщо ви самі скасували зняття, жодних додаткових дій не потрібно.

Якщо ви не скасували запит на зняття коштів, збій може бути спричинений технічною помилкою з боку постачальника платіжних послуг.


Немає можливості отримати будь-яку документально підтверджену інформацію про невдалу транзакцію! ніхто не знає, чому це не вдалося, хоча це було просто відшкодування1 я не ввів ні дані своєї кредитної картки, ні іншу інформацію. все в файлі на їх веб-сайті


це коли вони просять вас спробувати інший метод виведення коштів 🙂 ніхто не знає, чому1, тоді як у своєму електронному листі вони чітко вказують, що виведення коштів здійснюватиметься лише на той спосіб оплати, який був використаний! вони просять вас надіслати запит на банківський переказ, поки ви вносите кошти за допомогою кредитної картки


після того, як quickwin1.com виглядає як нова техніка, яку ці невеликі казино використовують, щоб змусити вас повернути зняття коштів і втратити все


дуже довгий час виведення коштів, який закінчується скасуванням БЕЗ ПРИЧИНИ.

У мене вже була ця проблема з 3 казино, і 3 не змогли надати мені жодної документації чи доказів того, що мої зняття було оброблено та скасовано або відхилено через технічні помилки


іншими словами


Тримайтеся подалі від цього казино... Індекс оцінки 9,5 для казино, якому потрібен тиждень, щоб скасувати запит на зняття коштів, і має обмеження на зняття 500 доларів США на тиждень! будь ласка, хто переглядає ці казино?


Автоматичний переклад.
jimtheglide
11 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Що стосується альтернативного методу виведення коштів, ви його використовували чи ні? Скільки часу тягнеться ця справа? Якщо єдине, що вам може сказати казино, це те, що це завжди через технічні причини, я розумію, що це може статися, але я не знаю, чи це постійно.

Однак якщо проблема не зникає, і ви не можете зняти свої гроші, я рекомендуюподати скаргу тут . Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться і у вас немає нової інформації, я думаю, було б гарною ідеєю спробувати.

Що стосується того, хто перевіряє ці казино, то під час перевірки наша команда обробки даних враховує низку факторів. Якщо ви хочете дізнатися більше, ось інструкція з процесу

Тоді дайте мені знати, чи розглядали ви скаргу чи ні. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, доброго ранку! Те саме відбувається зі мною! У Powbet я поклав 250 євро, а тепер у мене 270 євро, я хочу їх вивести, але вони мені не дозволяють! Намагаюся вже місяць і нічого, мені скасовують усі зняття коштів.

Він говорить мені, що я не верифікований, і я хочу підтвердити себе, я зв’язуюсь з ними, я кажу їм, і вони кажуть мені, що їм не потрібна верифікація, але, звичайно, без неї я не можу отримати гроші.

Розумієте, я в розпачі, і я хотів би витягти це, тому що мені потрібні гроші.

Автоматичний переклад.
aggelospap90
9 міс. тому

Привіт, у мене така ж проблема, і вони не просили мене нічого для перевірки, вони сказали мені, що якщо їм щось потрібно, вони повинні запитати мене. Як ви себе перевірили?

Автоматичний переклад.
Samuelritzel
7 міс. тому

Брате, як довго ти чекав на зняття коштів, у мене було 3x 500 євро, перший я зробив 31.3.2024, але я все ще нічого не отримав на свій банківський рахунок, кожен прихильник чату розповів мені іншу історію. Мої перевірки все ще не потрібні. Дякую !

Автоматичний переклад.
Samuelritzel
7 міс. тому

Будь ласка, дайте відповідь мені

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, як вам вдалося пройти верифікацію? Я в такій самій ситуації

Автоматичний переклад.
santigarciaaguilar
6 міс. тому

привіт Наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти». Гравець, якому ви хочете написати повідомлення, отримає сповіщення таким чином.😉

Можливо, ви хочете розповісти нам щось більше про проблему, яка у вас виникла під час перевірки? Ми могли б якось допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я подав запит на зняття коштів 10 днів або більше тому, і він досі очікує на розгляд. Я читав тут, що те саме траплялося з людьми, і це тому, що обліковий запис не підтверджено. Якщо я переходжу до розділу перевірки, мені повідомляється, що підтверджувати обліковий запис не потрібно

Автоматичний переклад.
santigarciaaguilar
6 міс. тому

привіт

Ви пробували запитувати про це службу підтримки казино? Зазвичай перевірка KYC (Знай свого клієнта) є обов’язковою, з іншого боку, завжди є деякі винятки.

10 днів звучить як достатньо часу для того, щоб казино задовольнило ваш запит.

Я б обов’язково зв’язався з ними, щоб дізнатися, чи з вашого боку щось не так. Чи не могли б ви повідомити нам, коли отримаєте пояснення?

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Чат не працює, я звернувся до них, але не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
santigarciaaguilar
6 міс. тому

О, це дуже погано. Отже, ви надсилали їм електронні листи? Коли чат не працює, ви маєте на увазі, що він взагалі не працює?

У мене є відчуття, що ми все ближче й ближче до скарги, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів або KYC.

Я був би радий, якби в цьому не було необхідності, але якщо ви не отримаєте жодної відповіді, я не вважаю це райдужним.

Дайте мені знати, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого