ФорумОбговорення скаргЗапит на зняття з Powbet

Запит на зняття з Powbet (Сторінка 2)

2 р. тому від aggelospap90
|
14049 переглядів 58 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

Привіт, сьогодні я подав заявку на виведення грошей з powbet.

Чи хтось взагалі колись вибирає? Я читав божевільні відгуки на trustpilot.

Інакше як там перевірити?

Я ніде не міг знайти, куди завантажити документи та яку інформацію. Дякую за пораду.

Автоматичний переклад.
barborasp
1 рік тому

Привіт.

Я не можу говорити за інших щодо досвіду, але казино обов’язково має порадити вам щодо перевірки. Ви пробували чат?

Документи зазвичай перераховуються в правилах.

Я б надіслав кращу інформацію, але я не можу потрапити в казино.🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я подивився на це, але не можу нікуди завантажити ідентифікатор. Ніхто не відповідає на електронний лист. Підтримка кожен там стверджує щось своє. я цього не розумію

Автоматичний переклад.
barborasp
1 рік тому

Маю сказати, що якщо служба підтримки не може узгодити правильний курс дій, особисто я б обрав варіант, який би зробив це всіма запропонованими способами. В ідеалі надішліть фотографію посвідчення особи на кожну доступну електронну адресу, пояснюючи, що ви робите все можливе, щоб надати посвідчення особи.

Я знаю, що це звучить багато, але треба щось робити.

Чи можете ви згадати, які варіанти насправді запропонувала підтримка? Чи можна було щось із цього використовувати? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Насправді пишуть, що перевірка для відбору не потрібна. Я надіслав фото на їхні електронні адреси. А поки нічого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би запитати, як подати скаргу в це казино щодо виведення коштів. Сьогодні пройшло 3 дні після вагітності і все ще нічого, я трохи в розпачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді пишуть, що перевірка для відбору не потрібна. Я надіслав фото на їхні електронні адреси. А поки нічого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ах, це насправді ще краща ситуація.

Яка фактична сума (якщо ви не проти)? Цілком можливо, що перевірка ще не є абсолютно необхідною. Однак навіть у такому випадку служба підтримки повинна передавати чітку інформацію. Власне, мені ще цікаво, який зараз статус відбору? Бо якщо воно, наприклад, «на розгляді», то саппорт також має пояснити, чому цим ніхто не займається, в чому проблема 🤔.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це 500 євро. В іншому все ще нічого нового. Кожен пише щось своє, а служба підтримки не відповідає на листи.

В іншому випадку я все-таки думав про askgambler.

Я бачив, що вони допомогли кільком людям.

Це одне величезне шахрайство. Рейтинг на сайті зрозумілий.

Вони не надають контакту для фінансового відділу, а інший оператор дав мені нефункціональний електронний лист. Я не розумію.

Мені потрібна будь-яка допомога.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би запитати, як подати скаргу в це казино щодо виведення коштів. Сьогодні пройшло 3 дні після вагітності і все ще нічого, я трохи в розпачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що чекати – це досить складна справа. Є можливість подати безкоштовну скаргу безпосередньо на нашому веб-сайті ( посилання тут - просто перейдіть на чеську мову вгорі праворуч). Але реально кажучи, я боюся, що вам все одно доведеться почекати, оскільки команда, яка розглядає скарги, надає казино повну 14 днів на необхідні процедури. Якщо казино не дотримується цього терміну, вони вживатимуть заходів.

Це не ідеально. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я б хотів, краще, ніж нічого, але я не міг знайти там це чудове казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок! Я вважаю, що вони заплатять, тому що я пройшов через таку саму ситуацію у своєму випадку, коли я завершив 14 днів, вони мені заплатили, це тут, у Бразилії, Pow bet є чудовим домом, але є ці затримки у виведенні та верифікації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я б хотів, краще, ніж нічого, але я не міг знайти там це чудове казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знайшов його в списку скарг. Але якщо це все одно не працює, ви можете скористатися опцією «nezman casino» та ввести веб-адресу. Це спосіб обійти можливу технічну проблему під час подання скарги.

Сподіваюся, те, що написав гравець із Бразилії, збудеться, і це лише питання часу. 🙏🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок! Я вважаю, що вони заплатять, тому що я пройшов через таку саму ситуацію у своєму випадку, коли я завершив 14 днів, вони мені заплатили, це тут, у Бразилії, Pow bet є чудовим домом, але є ці затримки у виведенні та верифікації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Дякуємо за внесок. Я також вважаю, що казино зазвичай платить, але вони повинні приділяти більше уваги своїм послугам. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Повідомляю, що гроші надійшли. Хоча я вклав 400 євро і виграв 500 євро, нарешті він прийшов. Вони просто тисячу разів писали, що коли вони відправлять, прийде лист, а нічого не прийшло.

Казино досить круте, але їм варто краще навчити підтримку та надсилати гроші раніше.

Автоматичний переклад.
barborasp
1 рік тому

Ну, це фантастична новина, тому що, зважаючи на те, як все відбувається, я справді мав відчуття, що це закінчиться затримками та скаргами. Дякую за чудове спостереження, нехай адміністрація казино прийме це близько до серця!🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так. Так. В іншому, скажу, що казино непогане, я б легко поставив йому 4 зірки, але затримки з вибором не такі вже й великі.

Автоматичний переклад.
barborasp
1 рік тому

Ну я цілком розумію😀. Звичайно, добре, якщо казино затишне, є класні ігри, VIP-програма тощо. Але всі ми знаємо, що це все одно нам не принесе користі, якщо ти витратиш тиждень на те, щоб зробити вибір.

Сподіваюся, з часом стане краще!

Зараз я справді думаю, а що далі? Ви шукатимете в іншому місці чи дасте їм ще один шанс? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я дам їм шанс і тоді побачимось.

Автоматичний переклад.
barborasp
1 рік тому

У такому разі я бажаю більшого складу, коли їм вдається перемагати! ✨

І, звичайно, удачі в грі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір,


Я новачок у Powbet, я зробив запит на зняття коштів 31 серпня, і запит на зняття коштів все ще очікує на розгляд. У службі підтримки мені сказали, що є якісь технічні проблеми з платежами, і не хвилюйтеся. У когось ще є подібна проблема?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого