ГоловнаФорумОбговорення скаргЗанепокоєння NationalBet KYC

Занепокоєння NationalBet KYC

2 тиж. тому від jake97
|
379 переглядів 9 відповідей |
|
2 тиж. тому

Привіт,


Мені просто потрібні деякі думки та всі, хто має досвід роботи з NationalBet.


Я вніс 200 фунтів стерлінгів і очікую на зняття 1000 фунтів стерлінгів, однак я дуже розчарований їхнім процесом KYC.


Спочатку вони попросили копію мого посвідчення особи та підтвердження адреси, які я надіслав електронною поштою 22 листопада. Вони повернулися 25 листопада, повідомивши, що документи прийняті, і тепер їм потрібна була фотографія передньої та задньої сторін моєї дебетової картки, яку я потім надіслав. 27 листопада вони попросили зробити селфі, на якому я тримаю своє посвідчення особи перед екраном комп’ютера, на якому було видно, що я ввійшов у свій обліковий запис NationalBet, і я надіслав його.


2 грудня (тут стає смішно…) вони надіслали мені електронний лист : «Відповідний відділ вимагає апостильованої податкової декларації. Тобто, бути завіреним і мати печатку як офіційний документ компетентним органом країни, де документ був виданий».


Я користувався великою кількістю міжнародних казино, і жодного разу мене не просили надіслати щось «апостильоване». Поставлення апостилю може коштувати від 30 до 100 фунтів стерлінгів, і це здається смішним. Хто може сказати, що якщо я надішлю цей документ, вони не повернуться з проханням надіслати щось інше?


Єдиний спосіб зв’язатися з командою KYC – електронною поштою, оскільки їхній чат не обговорює запити KYC/виплати. Команда KYC працює лише з пн по пт і зазвичай відповідає мені раз на день, якщо мені пощастить.


Хтось ще відчував щось подібне, чи мене просто сприймають як повного ідіота?


Будь-які поради/думки будуть вдячні, дякую.

Автоматичний переклад.
jake97
2 тиж. тому

Привіт, відповідно до того, що я прочитав, я спробую дати вам кілька порад. Ймовірно, це не буде новаторським, і незважаючи на те, що казино просить від вас, я б сказав, що спробую отримати цей документ і надіслати його їм. Це не зовсім стандартний документ, який вимагають казино, але насправді він нічим не заборонений. Мені радше цікаво, що вони хочуть дізнатися.

Однак, щоб вивести свої виграші, вам доведеться успішно підтвердити себе, тому, якщо ви цього не зробите, це, ймовірно, буде неможливим.

Однак, якщо після цього казино попросить інший нестандартний документ, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти, якщо зможемо.

Думаєте, ви це зробите?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Я ніколи не чув, щоб казино просили це. Якщо альтернативи немає, мені доведеться це зробити, однак мене хвилює те, що вони просто продовжуватимуть вимагати додаткові документи, знову ж таки, це може коштувати мені грошей.


Я буду тримати вас в курсі подій👍🏻

Автоматичний переклад.
jake97
2 тиж. тому

Якщо вас запитають про подібні документи, дайте мені знати, я спробую дізнатися, що можна зробити.

Ми побачимо, як воно піде, коли ви надішлете їм це.

Буду чекати відповіді. 😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт! Скажіть, у вас верифікація вже спрацювала?

Автоматичний переклад.
Ruub123
2 тиж. тому

Привіт!


Ще ні.. у вас така ж проблема?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Ruub123 видалено
Опубліковано Ruub123 видалено
Ruub123
2 тиж. тому

Гей, лише маленька порада, якщо можна.

Наступного разу, коли ви захочете комусь відповісти, скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб користувач міг отримати сповіщення про вашу публікацію.

Автоматичний переклад.
jake97
2 тиж. тому

так Я маю зараз подати податкову декларацію. Я верифікую свій обліковий запис уже два тижні. Чи запитуватимуть у вас ще якісь документи?

Автоматичний переклад.
Ruub123
2 тиж. тому

Мене попросили надіслати платіжну відомість, оскільки я не маю податкових документів. Я надішлю це в понеділок, щоб тримати вас у курсі👍🏻

Автоматичний переклад.
jake97
1 тиждень тому

Вибач, Джейк. Ви не отримаєте свої гроші, це шахрайське казино. Ви маєте більше шансів звернутися до свого банку та стягнути початкові депозити. Nationalbet не виплатить. Я закрив свій обліковий запис, вони «ініціювали» зняття коштів від мого імені 15 жовтня, але я досі не отримав його і зараз не отримую відповіді на жодні електронні листи.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого