Привіт,
Мені просто потрібні деякі думки та всі, хто має досвід роботи з NationalBet.
Я вніс 200 фунтів стерлінгів і очікую на зняття 1000 фунтів стерлінгів, однак я дуже розчарований їхнім процесом KYC.
Спочатку вони попросили копію мого посвідчення особи та підтвердження адреси, які я надіслав електронною поштою 22 листопада. Вони повернулися 25 листопада, повідомивши, що документи прийняті, і тепер їм потрібна була фотографія передньої та задньої сторін моєї дебетової картки, яку я потім надіслав. 27 листопада вони попросили зробити селфі, на якому я тримаю своє посвідчення особи перед екраном комп’ютера, на якому було видно, що я ввійшов у свій обліковий запис NationalBet, і я надіслав його.
2 грудня (тут стає смішно…) вони надіслали мені електронний лист : «Відповідний відділ вимагає апостильованої податкової декларації. Тобто, бути завіреним і мати печатку як офіційний документ компетентним органом країни, де документ був виданий».
Я користувався великою кількістю міжнародних казино, і жодного разу мене не просили надіслати щось «апостильоване». Поставлення апостилю може коштувати від 30 до 100 фунтів стерлінгів, і це здається смішним. Хто може сказати, що якщо я надішлю цей документ, вони не повернуться з проханням надіслати щось інше?
Єдиний спосіб зв’язатися з командою KYC – електронною поштою, оскільки їхній чат не обговорює запити KYC/виплати. Команда KYC працює лише з пн по пт і зазвичай відповідає мені раз на день, якщо мені пощастить.
Хтось ще відчував щось подібне, чи мене просто сприймають як повного ідіота?
Будь-які поради/думки будуть вдячні, дякую.
Hello,
I’m just after some thoughts and anyone with experience dealing with NationalBet.
I have deposited £200, and have a pending withdrawal for £1000 however am growing extremely frustrated with their KYC process.
They first requested a copy of my ID and proof of adress which I emailed through on the 22nd November. They came back on the 25th November advising the documents had been accepted, and now needed a photo of the front and back of my debit card which I then sent. On the 27th November, they then requested a selfie of me holding my ID infront of a computer screen which showed me logged into my NationalBet account which I sent.
On the 2nd December (this is where it gets ridiculous…), they emailed me ‘The relevant department requests a tax return apostilled. That is, to be certified and stamped as an official document by the competent authority of the country where the document was issued.’
I have used a large number of international casinos, and have never once been asked to send in anything ‘apostilled’. To get something apostilled can cost anything from £30 upto £100, and this just seems ridiculous. Who’s to say if I send this document, they won’t come back asking for something else to be sent?
The only way to contact the KYC team is via email as their Live Chat don’t deal with KYC/payout queries. The KYC team only work Mon-Fri and typically respond to me once a day if I’m lucky.
Has anyone else experienced anything similar, or am I just being taken for a complete idiot?
Any advice/opinions would be appreciated, thank you.