Ви можете спробувати електронну пошту, але якщо ви заблокували доступ до казино, швидше за все, вони не пройшли перевірку, тому, якщо у вас немає зняття коштів, моя порада – знайти казино, яке прийме ваші документи
You can try email but if you have blocked access to the casino chances are they failed your verification so unless you have a withdrawal pending my advice would be find a casino that will accept your documents
Як я можу знайти те казино, яке приймає мої документи. У мене на рахунку багато грошей, будь ласка, допоможіть
How can i find that casino who accept my documents i have a lot of money in my account please help
Зачекайте і подивіться, що тут скаже команда. Я припускаю, що це ваш перший запит на зняття коштів, і вони хотіли, щоб ви підтвердили свій обліковий запис перед обробкою зняття. Як називаються казино, і я досліджу їх рейтинг безпеки? Як довго ви були заблоковані та чи сповіщали вони вас електронною поштою чи ви просто не могли отримати доступ до казино
Wait and see what the team here say, I assume this is your first withdrawal request and they wanted you to verify your account before processing the withdrawal. What is the casinos name and I will investigate to see how their safety rating is? How long have you been blocked and did they notify you by email or could you just not access the casino
Я заблокований протягом 2 днів, поки я ввійшов у свій ігровий обліковий запис, показує, що ваш обліковий запис заблоковано через невдалу перевірку, будь ласка, зробіть щось
I have blocked from 2 days while I logging my game account shows me your account has been blocked due to failed verification please do something
Вибачте за цю неприємну ситуацію. Можливо, ви отримували електронні листи від казино з додатковими поясненнями щодо цієї проблеми? Завжди перевіряйте папку зі спамом у вашій електронній пошті на наявність таких повідомлень, оскільки інколи вони можуть там закінчитися.
Перевірте це та повідомте нам більше деталей, щоб наша команда могла краще розглянути ситуацію.
Sorry for this unpleasant situation. Did you get any emails from the casino explaining more about this issue, perhaps? You should always check the spam folder in your email for this kind of message because sometimes they can finish there.
Please check that and let us know more details regarding this, so our team will be able to have a better look at the situation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.