ФорумОбговорення скаргWintopia не дозволяє мені відмовитися, незважаючи на численні скарги в сервісний центр.

Wintopia не дозволяє мені відмовитися, незважаючи на численні скарги в сервісний центр.

8 міс. тому від Utente
|
1541 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

Збір ще в очікуванні, пройшло вже 10 днів і нажаль сервіс не дає мені відповіді чому не дають забрати. Як це можливо, що букмекерська контора не дозволяє вивести ваш виграш??? Вперше це сталося зі мною в житті, і ніхто не дає мені відповіді!

Автоматичний переклад.
Utente
8 міс. тому

привіт Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено в цьому казино, чи ви робили там якісь кошти раніше? Насправді мені спадає на думку те, що ви ще не пройшли процес перевірки. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на перевірку. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення щодо цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Так, я вже перевірив документи, насправді, коли я вперше грав, це змусило мене відмовитися. У мене є сумніви, оскільки в обох випадках я виграв набагато більше, ніж те, що я вніс, тепер вони виявляють відповідальність переді мною. А тепер тягнуть, скоріш за все просто тому, що сподіваються, що я їх знову зіграю і програю!!!

Автоматичний переклад.
Utente
8 міс. тому

Тому в цьому випадку я б однозначно рекомендував нічого не робити з грошима і залишити їх на рахунку гравця, поки все не розбереться.

Ви перевірені відповідно до того, що ви говорите, але в мене є ще одне запитання, коли ви говорили про букмекерську контору, ваші виграші від спортивних ставок чи ви також грали в деякі ігри в казино?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я мав на увазі ставки на спорт, а не ставки в казино. Тільки в мережі я не знайшов жодного форуму про це, ось єдиний, де я бачив, щоб люди писали скарги і є відповіді. Так, у мене немає іншого вибору, як залишити їх там і сподіватися, що вони не залишаться з ними назавжди!

Автоматичний переклад.
Utente
8 міс. тому

На жаль, мені доведеться вас розчарувати, тому що ми в Casino Guru не займаємося ставками на спорт, тому я точно не рекомендую вам звертатися до нас зі скаргами. У нас немає ні розуму, ні експертів, щоб об’єктивно вирішити ситуацію.

Тому моя рекомендація буде спрямована на ці сторінки, які я вам надам, і я сподіваюся, що вони зможуть вам допомогти:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви можете подати скаргу, обов’язково повідомте мені, який був результат.

Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого