ФорумОбговорення скаргВУЛКАН ВЕГАС БЛОКУВАЮЧИЙ КОРИСТУВАЧ, КОЛИ БАЧЕ ВИХІДИТИСЯ

ВУЛКАН ВЕГАС БЛОКУВАЮЧИЙ КОРИСТУВАЧ, КОЛИ БАЧЕ ВИХІДИТИСЯ

2 р. тому від Zimam
|
3604 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, будь ласка, допоможіть мені з моєю проблемою? Я хочу пограти на перший час на vulkan Vegas, потім внести депозит і виграти 360 євро, після того, як я хочу зняти, я підтверджу мій KYC та інше, що все зроблено, мені просто потрібно почекати. Але сьогодні 14/12 вони забанили мій обліковий запис, вони кажуть, що у мене є дублікат облікового запису, мені здається дивним, як я створю дублікат облікового запису, якщо я граю один раз на цьому сайті, Або, можливо, сайт Vulkan Vegas вилив мої особисті дані, тому є кілька облікових записів? Я готовий надати всі докази з виписок з банківських вкладів та інших. Дякую. Мені справді потрібна допомога

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Кажуть, що можна розблокувати мій рахунок, але весь мій баланс розривається, я думаю, що це несправедливо, якщо ви вже граєте важко, намагаєтеся зняти виграшні гроші, але вас забанять, скажімо, за допомогою кількох акаунтів. І ваші гроші розірвані file

Автоматичний переклад.
Zimam
2 р. тому

Вибачте, але ви бачите, що навіть інші гравці стикаються з такою ж проблемою зараз: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/vulkanvegas-full-scam

Ви також можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за відповіді, у мене та ж проблема, але це справді смішно, коли ви граєте та депо на сайті, і кажуть, що ви заблокували, тому що маєте кілька облікових записів, то що не так.

Автоматичний переклад.
Zimam
2 р. тому

На жаль, це досить поширений підхід, коли 2 гравці входять в систему з однаковою IP-адресою, несправедливі казино можуть застосовувати правило кількох облікових записів. Це означає, що якщо хтось використовує загальнодоступний Wi-Fi (або того ж постачальника VPN), особливо в дуже густонаселених районах, це може статися досить легко 🙁. Я вважаю, що це фрагмент минулого, і його не слід використовувати в загальних рисах.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я також згоден з цією відповіддю, оскільки багато клієнтів скаржилися на те саме. Я вважаю, що онлайн-казино мають приділяти більше уваги впровадженню стандартизації кількох облікових записів, наприклад, якщо вони використовують той самий обліковий запис або ідентифікатор, вони класифікуються як мульти-аккаунти. як місцеві онлайн-казино в Індонезії, вони просять клієнта ввести номер банківського рахунку на початку, і номер банківського рахунку не можна використовувати для реєстрації в іншому рахунку, щоб запобігти створенню кількох рахунків. і мені цікаво, як інші люди можуть використовувати мої дані, навіть якщо я ніколи їх не поширю. це системна помилка чи просто збіг. тому що, чесно кажучи, це змушує мене нервувати, як інші люди можуть використовувати мої дані, щоб у моїй грі, над якою я так багато працював, виникли проблеми

Автоматичний переклад.
Zimam
2 р. тому

І я жертва цього казино. На інших форумах я бачив, що є й інші постраждалі. Пропоную вам подати скаргу і докласти всі докази, як я.

Зі мною все було гаразд. Я отримав повідомлення, що скасування платежу триває 2 дні. На четвертий день вирішив увійти і обліковий запис заблокували. Якби я не написав для уточнення, я б ще не знав.

Тому лише скарги на цих шахраїв.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Я бачу, що ти скаржишся, брате, я думаю, що у мене така ж проблема, як і у тебе. Я просто сподіваюся, що цю проблему можна вирішити, хоча для мене 360 євро – це велика сума. тому я неспокійний і вважаю, що це несправедливо, тому що я наполегливо працював, щоб виграти, і мене просто заблокували, хоча я відчуваю, що не зробив нічого поганого чи шкідливого порушення

Автоматичний переклад.
2 р. тому

як лол, мою справу закрили без будь-яких чітких доказів, чи належить імовірний рахунок мені в тому самому банку/картці/іншому рахунку, що й той, який я використовував? чи нібито мій обліковий запис завантажив мої особисті документи? адже це перший раз, коли я вніс і використовував свої особисті дані на сайті, я справді вважаю, що це несправедливо, тому що те, над чим я так важко працював, забирається, і для казино, якщо дійсно є підозра, я поясню, чому кілька облікових записів не заблоковано чи проблемно з самого початку? чому у вас виникають проблеми після того, як я вношу нові гроші, ви просто збираєтеся забрати мої гроші з такими недоказаними звинуваченнями?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

а для пана Віліама, ви просто приймаєте справу з боку казино, не бачачи реальності з обох сторін? Я надіслав свої особисті дані на вашу електронну пошту. щоб допомогти вам визначити, чи дані, які я використовую, точно збігаються з тими, які надіслало казино, чи ні, і якщо це те саме, я хотів би отримати пояснення від казино, чи казино витік моїх даних чи просто маніпулювало ними тому що воно не хотіло мені платити. тому що було зрозуміло, що це був мій перший раз, коли я вводила свої особисті дані, депонувала та грала на їхньому сайті.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сподіваюся на вашу допомогу знайти рішення, я також прошу казино більше думати про своїх клієнтів, до яких ставляться несправедливо, тому що я вважаю, що це несправедливо до мене. можливо для вас 360€ це мало, але для мене 360€ це багато. бо я бідний і живу самостійно. Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я буду продовжувати боротися за свої права через цю несправедливість, я готовий надіслати будь-які докази, тому що я правий


Автоматичний переклад.
2 р. тому

будь ласка, допоможіть мені підтримати

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я кілька разів надсилав скаргу в казино електронною поштою, але відповіді не отримав. Я також кілька разів намагався зателефонувати, але чіткого рішення немає.

Автоматичний переклад.
Zimam
2 р. тому

Привіт, мені шкода, що ви так відчуваєте, але ми виконали свій внесок, уважніше розглянули вашу справу та спробували вам допомогти. Чесно кажучи, ви думаєте, що 6 дописів на день змінять ситуацію?

Я розмовляв з Вільямом, згідно з інформацією, наданою казино, справа закрита як є. Однак ви можете спробувати звернутися до влади.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Можливо, ви можете допомогти мені отримати контакт з ліцензією Кюрасао, вулкан Вегас (invicta networks nv) я вже намагаюся шукати, але ніколи не маю контакту, містер Вільям радить подати скаргу в ліцензію Кюрасао, але я не можу отримати контакт, щоб надіслати свою скаргу?

Автоматичний переклад.
Zimam
2 р. тому

Привіт, це посилання на розділ скарг ігрового органу: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint . Повідомте нам, як це спрацювало для вас.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого