ФорумОбговорення скаргВони не обробляють моє зняття.

Вони не обробляють моє зняття.

3 міс. тому від chikysan16
|
814 переглядів 9 відповідей |
|
3 міс. тому

Привіт, я власник дуже популярної сторінки у Facebook у Латинській Америці. 1 Win написав нам про співпрацю. Ми зустрілися, і перед тим, як нам присвоїли код партнера, я сказав їм, що збираюся спробувати платформу, тому що я ніколи не ставлю під загрозу свою спільноту.


Я зробив свій перший депозит без проблем. Щоб дізнатися, чи справжні бонуси на депозит, я зробив другий депозит, і він не був зарахований відразу. Я надіслав підтверджуючі документи, і баланс був доданий. Зробив третій депозит карткою і те ж саме, не зарахували, написав у службу підтримки, надіслав документацію транзакції і залишок зараховано. Я вирішив зробити 4-й депозит банківським переказом, і він був зарахований через 17 годин.


Загалом я вклав 400 000 ар. Приблизно 265 доларів США.


Я вирішив спробувати сайт і пограв у кілька слотів від різних провайдерів, після 3 годин гри я отримав позитивний баланс 1Millom ARS, приблизно 660USD.


Я продовжив знімати.


Я вибрав банківський переказ, вони попросили мене почекати 48 годин, я чекав 72, зняття не було оброблено. Я написав у службу підтримки, і вони сказали мені звернутися до служби безпеки. Я написав їм, і вони попросили мене підтвердити своє посвідчення особи, і вони попросили мене зачекати 14 днів з можливістю 30, як я перевірив, це дуже часто зустрічається у скаргах на цьому форумі.


Люди, які зв’язувалися зі мною і навіть призначили мені мій партнерський код, який не використовувався, тому що я зареєструвався на 1 виграш без коду, я зазначаю, що оскільки я як юрист, я не хочу, щоб букмекерська контора мене чимось здивувала . Повертаючись до теми, люди в групі WhatsApp перестали мені відповідати, служба підтримки не відповідає і виведення коштів не обробляється. Оскільки я працюю в індустрії азартних ігор кілька років, я знаю, що не зробив жодної провини, я без проблем співпрацював з казино та пов’язаними компаніями.


Я залишаю цю скаргу, щоб вирішити мою проблему або запобігти більшій кількості людей, які долучаються до цієї неетичної практики.



Автоматичний переклад.
chikysan16
2 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис все ще перевіряється? Ви успішно подали всі запитані документи?

Відомо, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та виведення коштів. Отже, якщо після закінчення цього періоду у вас не вийде, будь ласка, не зволікайте, надішліть скаргу тут, і наша команда спробує допомогти.

Ось посилання , куди ви можете його подати, про всяк випадок.

Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Правда, я дуже хвилююся, сьогодні мені відповіли і попросили фото, повторюю, вони попросили фото моєї кредитної картки, вони тонко сказали мені, що я можу надіслати виписку з рахунку, якщо я не хочу щоб надіслати свою інформацію, я надіслав виписку з рахунку, оскільки вони не надсилають номери безпеки чи щось, що могло б зробити мене жертвою шахраїв, але вони наполягли на тому, щоб я надіслав фотографії своєї картки. Я надіслав фотографію, на якій ховаються коди безпеки та номери моєї картки для безпеки, але вони більше не відповідають. Я не міг зняти 15 днів. file


Я юрист, і жодна фінансова установа чи навіть компанія не може попросити у вас фотографії вашої кредитної картки.

Автоматичний переклад.
chikysan16
2 міс. тому

Ви вчинили правильно, приховавши номер безпеки та інші номери вашої картки. Саме так ви повинні завжди робити. Вони можуть попросити у вас зображення вашої картки, але завжди знайте, як її надіслати.

Я бачив, що ви успішно подали скаргу , і незабаром наша команда почне над нею працювати. Ми завжди даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, перш ніж ми втрутимося.

Але можна запитати, чи ваш обліковий запис зараз підтверджено? Ви отримували повідомлення про це?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я вже завершив увесь процес, зокрема надіслав фотографію своєї картки, яка захищає мої номери безпеки. file

Автоматичний переклад.
chikysan16
2 міс. тому

Я щойно переглянув вашу скаргу , яку, на жаль, нашій команді довелося відхилити.

Вибачте, я не можу добре зрозуміти, що ви насправді співпрацюєте з цим казино як афілійована особа. Я думав, що ти гравець.🤷‍♀️

У всякому разі, я сподіваюся, що там скоро все вирішиться. Будь ласка, повідомте нам про це, ми будемо раді почути результати.🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я ніколи не починав співпрацю, вони хотіли, щоб я працював у них, я реєструвався без партнерського коду. Вони завдали мені шкоди на особистому рівні, я перевірив казино, перш ніж рекламувати його.

Автоматичний переклад.
chikysan16
2 міс. тому

Тоді це, мабуть, важка ситуація для вас, але чи правильно я розумію, що проблема, з якою ви зіткнулися, полягає лише в тому, що ви граєте в цьому казино як звичайний гравець?🤔

Якщо це так, я вважаю, що ви обов’язково повинні пояснити це нашій групі розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Правильно, 1 win Casino більше не відповідає на мої повідомлення, і минуло 20 днів без обробки мого зняття. Збираюся знову подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
chikysan16
2 міс. тому

Ви можете попросити повторно відкрити скаргу, якщо добре поясните ситуацію.

Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається. Мені дуже подобається бачити результат цього.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого