ФорумОбговорення скаргВнесено за допомогою банківського переказу, і тепер для зняття потрібне підтвердження від Paysafe

Внесено за допомогою банківського переказу, і тепер для зняття потрібне підтвердження від Paysafe

2 р. тому від Highroller
|
4341 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт разом,


У мене проблема з тим, що 26 серпня 2022 року я зробив депозит на свій давній рахунок Platin Casino.

Після того як я виграв 300 євро і хотів їх виплатити, наступного дня я отримав електронний лист про те, що мені не вистачає підтвердження особи (підтвердження платежу від Paysafecard), хоча я грав роками і завжди міг виплатити без проблем .


ps: Я не платив через Paysafe принаймні 10 місяців.


Що мене дратує, так це те, що я навіть не зробив депозит через Paysafe і чому це не запитується під час внесення депозиту, а лише тоді, коли ви щось виграєте.

Я написав у чаті, він дав мені період, протягом якого я вносив депозит у Paysafe протягом 10 місяців, і що я повинен викликати цей період для транзакцій у своєму обліковому записі Paysafe та надіслати знімок екрана з електронною адресою, депозитом redlino та іменем користувача тощо. На жаль, це не відображається на моєму рахунку Paysafe, тому я не знаю, як діяти далі. Також тривалий час був платиновим преміум-учасником. Підтримка говорить повз мене. Я намагався надіслати вам свій профіль облікового запису Paysafe з номером електронної пошти клієнта тощо. Це було відхилено, оскільки в Platincasino немає депозиту.


Прошу допомоги




Автоматичний переклад.
Highroller
2 р. тому

Привіт,

Мені здається, що казино вимагає, щоб ви внесли певну суму через Paysafe і надіслали підтвердження цієї транзакції, щоб оцінити варіант оплати. Я також вважаю, що всі ці документи, які використовуються для перевірки, не повинні бути старші, скажімо, 6 місяців (лише приклад), тому їх потрібно оновити.

У будь-якому випадку, будь ласка, який метод ви використали для депозиту та який варіант виведення коштів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому
  • Внесено на банківський рахунок
  • Оплачено на банківський рахунок

Мені здається, що ви просто хочете затримати людей під час виплати в надії, що вони зіграють виграні гроші.


Я не вносив депозит у Paysafe, це жарт, що тепер ви хочете підтвердження платежу.

Автоматичний переклад.
Highroller
2 р. тому

Я розумію, що ваша відповідь призначена для казино, будьте впевнені, що я не працівник казино 🙂. Тому я не буду говорити від їхнього імені.

Вам слід повідомити безпосередньо казино. Зрештою, може бути якесь неправильне враження.

Я просто намагався зрозуміти, чому казино питає вас про Paysafe, от і все. Будь ласка, майте на увазі, що обмеження, спричинені законодавством Німеччини про азартні ігри, можуть вплинути на доступні варіанти оплати. Все, що пов’язано з банківським рахунком, потрібно ретельно перевіряти.

Автоматичний переклад.
Highroller
2 р. тому

Привіт!

Можливо, погрожуйте їм цими речами... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ або також https://gluecksspielhero.at/ Можливо, це допоможе... це точно не може зашкодити. .. Лол

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Люди Сервуса,


Platin Casino є дуже сумнівним казино і не рекомендує грати в ньому.


Мене тримають 3 тижні, хоча гроші вже втрачені.


вважає за краще грати з авторитетними постачальниками, такими як wunderino тощо.


моя порада тепер припинила мій багаторічний головний обліковий запис

Автоматичний переклад.
Highroller
2 р. тому

Привіт,

Не впевнений, що розумію, що сталося, але здається, що ви втратили рівновагу в казино platin, чи не так?

Вам потрібна допомога, цікаво?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт

Оскільки я з Німеччини, я не бачу жодних відгуків чи скарг щодо Platin Casino. Я подав запит на зняття коштів 4 дні тому і з того часу нічого не чув. Вони не відповідають на електронні листи, і, здається, немає живого чату. Хтось нещодавно мав поганий досвід?

Автоматичний переклад.
Gretche70
3 міс. тому

Привіт, судячи з того, що я спостерігав, я бачив, що в інших гравців також були деякі проблеми в останні дні, але зрештою це було вирішено. Я бачу, ви чекаєте 4 дні. Це ваше перше зняття чи у вас були успішні раніше?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, ні, це було не перше зняття, тому я був здивований. Гроші були на моєму рахунку вчора, тому все добре.

Автоматичний переклад.
Gretche70
2 міс. тому

Мені приємно, іноді потрібно просто почекати деякий час, і якщо ви знаєте, як це тут працює, іноді гравці можуть розраховувати на меншу затримку.

У будь-якому випадку, коли все вирішується, це чудово. Так продовжуйте! 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, зараз у мене така ж проблема. Вони хочуть підтвердження Paysafe, але я заплатив миттєвим переказом (Apple Pay) і тепер не можу зняти кошти. Чи може хтось мені допомогти? Вони вже мають підтвердження мого банківського рахунку та все, але тепер вони більше не виходять на зв’язок.

Автоматичний переклад.
Murphy2106
2 тиж. тому

Я справді не розумію, чому вони хочуть підтвердження Paysafe.

Ви коли-небудь використовували його в цьому казино для депозиту?

Обов’язково спробуйте зв’язатися зі службою підтримки щодо цього електронною поштою та повідомити нам про відповідь, яку ви отримаєте.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, я вже декілька разів оплачував через Paysafe. Але тепер я заплатив за допомогою Apple Pay. Що мені робити? Видалити мій обліковий запис Paysafe і надіслати їм підтвердження? Я кілька разів писав їм, що платив Apple Pay. Я не отримав відповіді 3 дні.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Тепер прийшло це повідомлення. У мене навіть немає кредитної картки, і я не зробив депозит за допомогою Paysafe цього разу.


Ваше незавершене зняття 700 євро скасовано.

Особисте повідомлення від служби підтримки клієнтів: будь ласка, завантажте виписку з кредитної картки як доказ ваших депозитів, здійснених за допомогою картки ApplePay. Будь ласка, переконайтеся, що дата та час депозитів у НАШОМУ казино видимі. Крім того, переконайтеся, що ім’я власника кредитної картки та/або номер IBAN видно у виписці. 2024-10-26 09:52:46 60 EUR Щоб повністю підтвердити ваш обліковий запис гравця для майбутніх депозитів/зняття коштів, нам потрібні такі документи: Щоб підтвердити свій метод оплати PaySafe, ми просимо вас завантажити квитанцію Paysafe про депозит у форматі PDF на обліковий запис гравця. Для цього перейдіть до «Транзакцій» у меню у верхній частині сторінки та виберіть дату останнього депозиту. Потім натисніть синю піктограму «Принтер», щоб відкрити та зберегти підсумок транзакції у форматі PDF. Переконайтеся, що ваше ім’я, номер клієнта, адреса та депозит видимі.

Автоматичний переклад.
Murphy2106
2 тиж. тому

У цьому випадку я дійсно пропоную вам подати скаргу тут, до нашої команди. Вони проведуть вас у всьому цьому та зроблять усе можливе, щоб допомогти вам її вирішити.

що ти кажеш

Якщо ви хочете це зробити, перейдіть за цим посиланням і поясніть всю ситуацію.

Дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, і інформуйте нас про будь-які оновлення, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого