Привіт разом,
У мене проблема з тим, що 26 серпня 2022 року я зробив депозит на свій давній рахунок Platin Casino.
Після того як я виграв 300 євро і хотів їх виплатити, наступного дня я отримав електронний лист про те, що мені не вистачає підтвердження особи (підтвердження платежу від Paysafecard), хоча я грав роками і завжди міг виплатити без проблем .
ps: Я не платив через Paysafe принаймні 10 місяців.
Що мене дратує, так це те, що я навіть не зробив депозит через Paysafe і чому це не запитується під час внесення депозиту, а лише тоді, коли ви щось виграєте.
Я написав у чаті, він дав мені період, протягом якого я вносив депозит у Paysafe протягом 10 місяців, і що я повинен викликати цей період для транзакцій у своєму обліковому записі Paysafe та надіслати знімок екрана з електронною адресою, депозитом redlino та іменем користувача тощо. На жаль, це не відображається на моєму рахунку Paysafe, тому я не знаю, як діяти далі. Також тривалий час був платиновим преміум-учасником. Підтримка говорить повз мене. Я намагався надіслати вам свій профіль облікового запису Paysafe з номером електронної пошти клієнта тощо. Це було відхилено, оскільки в Platincasino немає депозиту.
Прошу допомоги
Hello together ,
I have the problem that on August 26th, 2022 I made a deposit into my long-standing Platin Casino account.
After I won 300 euros and wanted to pay them out, I got the email the following day that I was missing proof of identification (proof of payment from Paysafecard), although I've been playing for years and could always pay out without any problems.
ps: I haven't paid in via Paysafe for at least 10 months.
What annoys me is that I didn't even deposit via Paysafe and why is it not asked for when making a deposit, but only when you've won something.
I wrote to the live chat, he gave me a period where I had deposited with Paysafe for 10 months and that I should call up this period for transactions on my Paysafe account and send the screenshot with email, redlino deposit and username etc. Unfortunately, it doesn't show me this on my Paysafe acc, so I don't know how to proceed. Was also a platinum premium member for a long time. The support is talking past me. I tried to send you my Paysafe account profile with customer number email etc. This was rejected because there is no deposit to Platincasino to be seen.
I ask for help
Servus zusammen ,
ich habe das Problem das ich am 26.08.2022 eine Einzahlung bei meinem Jahre lang bestehenden Platin Casino Account getätigt habe.
Nachdem ich 300 Euro gewonnen habe uns diese auszahlen wollte bekam ich die Email am folge Tag das ein Identifikationsnachweis fehlt ( Einzahlungsnachweis von Paysafecard ) obwohl ich seid Jahren spiele und auch immer ohne Probleme auszahlen könnte .
ps : habe bestimmt 10 Monate nichtmehr über Paysafe eingezahlt .
Was mich verärgert ist das ich nichtmal per Paysafe eingezahlt habe und wieso verlangt man sowas nicht bei der Einzahlung sondern erst wenn man was gewonnen hat.
Habe den Live Chat angeschrieben er hat mir einen Zeitraum gegeben wo ich 10 Monaten mal mit Paysafe eingezahlt habe und das ich diesen Zeitraum bei Transaktionen auf meinem Paysafe Account aufrufen soll und den screenshot schicken soll mit email , redlino einzahlung und benutzername etc . Leider zeigt er mir bei meinem Paysafe acc diese nicht an womit ich jetzt nicht weiss wie es weiter gehen soll . War auch ne lange Zeit Platin Premium Member. Der Support redet an mir vorbei habe ihnen versucht meinen Paysafe account Profil zu schicken mit kundennr email etc dies wurde abgelehnt well dort keine einzahlung an Platincasino zu sehen ist .
ich bitte um Hilfe