ГоловнаФорумОбговорення скаргВнесено за допомогою банківського переказу, і тепер для зняття потрібне підтвердження від Paysafe

Внесено за допомогою банківського переказу, і тепер для зняття потрібне підтвердження від Paysafe

 від Highroller
|
5 035 переглядів 15 відповідей |
|

Привіт разом,


У мене проблема з тим, що 26 серпня 2022 року я зробив депозит на свій давній рахунок Platin Casino.

Після того як я виграв 300 євро і хотів їх виплатити, наступного дня я отримав електронний лист про те, що мені не вистачає підтвердження особи (підтвердження платежу від Paysafecard), хоча я грав роками і завжди міг виплатити без проблем .


ps: Я не платив через Paysafe принаймні 10 місяців.


Що мене дратує, так це те, що я навіть не зробив депозит через Paysafe і чому це не запитується під час внесення депозиту, а лише тоді, коли ви щось виграєте.

Я написав у чаті, він дав мені період, протягом якого я вносив депозит у Paysafe протягом 10 місяців, і що я повинен викликати цей період для транзакцій у своєму обліковому записі Paysafe та надіслати знімок екрана з електронною адресою, депозитом redlino та іменем користувача тощо. На жаль, це не відображається на моєму рахунку Paysafe, тому я не знаю, як діяти далі. Також тривалий час був платиновим преміум-учасником. Підтримка говорить повз мене. Я намагався надіслати вам свій профіль облікового запису Paysafe з номером електронної пошти клієнта тощо. Це було відхилено, оскільки в Platincasino немає депозиту.


Прошу допомоги




Автоматичний переклад.
Highroller

Привіт,

Мені здається, що казино вимагає, щоб ви внесли певну суму через Paysafe і надіслали підтвердження цієї транзакції, щоб оцінити варіант оплати. Я також вважаю, що всі ці документи, які використовуються для перевірки, не повинні бути старші, скажімо, 6 місяців (лише приклад), тому їх потрібно оновити.

У будь-якому випадку, будь ласка, який метод ви використали для депозиту та який варіант виведення коштів?

Автоматичний переклад.
  • Внесено на банківський рахунок
  • Оплачено на банківський рахунок

Мені здається, що ви просто хочете затримати людей під час виплати в надії, що вони зіграють виграні гроші.


Я не вносив депозит у Paysafe, це жарт, що тепер ви хочете підтвердження платежу.

Автоматичний переклад.
Highroller

Я розумію, що ваша відповідь призначена для казино, будьте впевнені, що я не працівник казино 🙂. Тому я не буду говорити від їхнього імені.

Вам слід повідомити безпосередньо казино. Зрештою, може бути якесь неправильне враження.

Я просто намагався зрозуміти, чому казино питає вас про Paysafe, от і все. Будь ласка, майте на увазі, що обмеження, спричинені законодавством Німеччини про азартні ігри, можуть вплинути на доступні варіанти оплати. Все, що пов’язано з банківським рахунком, потрібно ретельно перевіряти.

Автоматичний переклад.
Highroller

Привіт!

Можливо, погрожуйте їм цими речами... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ або також https://gluecksspielhero.at/ Можливо, це допоможе... це точно не може зашкодити. .. Лол

Автоматичний переклад.

Люди Сервуса,


Platin Casino є дуже сумнівним казино і не рекомендує грати в ньому.


Мене тримають 3 тижні, хоча гроші вже втрачені.


вважає за краще грати з авторитетними постачальниками, такими як wunderino тощо.


моя порада тепер припинила мій багаторічний головний обліковий запис

Автоматичний переклад.
Highroller

Привіт,

Не впевнений, що розумію, що сталося, але здається, що ви втратили рівновагу в казино platin, чи не так?

Вам потрібна допомога, цікаво?

Автоматичний переклад.

Привіт

Оскільки я з Німеччини, я не бачу жодних відгуків чи скарг щодо Platin Casino. Я подав запит на зняття коштів 4 дні тому і з того часу нічого не чув. Вони не відповідають на електронні листи, і, здається, немає живого чату. Хтось нещодавно мав поганий досвід?

Автоматичний переклад.
Gretche70

Привіт, судячи з того, що я спостерігав, я бачив, що в інших гравців також були деякі проблеми в останні дні, але зрештою це було вирішено. Я бачу, ви чекаєте 4 дні. Це ваше перше зняття чи у вас були успішні раніше?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, ні, це було не перше зняття, тому я був здивований. Гроші були на моєму рахунку вчора, тому все добре.

Автоматичний переклад.
Gretche70

Мені приємно, іноді потрібно просто почекати деякий час, і якщо ви знаєте, як це тут працює, іноді гравці можуть розраховувати на меншу затримку.

У будь-якому випадку, коли все вирішується, це чудово. Так продовжуйте! 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, зараз у мене така ж проблема. Вони хочуть підтвердження Paysafe, але я заплатив миттєвим переказом (Apple Pay) і тепер не можу зняти кошти. Чи може хтось мені допомогти? Вони вже мають підтвердження мого банківського рахунку та все, але тепер вони більше не виходять на зв’язок.

Автоматичний переклад.
Murphy2106

Я справді не розумію, чому вони хочуть підтвердження Paysafe.

Ви коли-небудь використовували його в цьому казино для депозиту?

Обов’язково спробуйте зв’язатися зі службою підтримки щодо цього електронною поштою та повідомити нам про відповідь, яку ви отримаєте.

Автоматичний переклад.

Так, я вже декілька разів оплачував через Paysafe. Але тепер я заплатив за допомогою Apple Pay. Що мені робити? Видалити мій обліковий запис Paysafe і надіслати їм підтвердження? Я кілька разів писав їм, що платив Apple Pay. Я не отримав відповіді 3 дні.

Автоматичний переклад.

Тепер прийшло це повідомлення. У мене навіть немає кредитної картки, і я не зробив депозит за допомогою Paysafe цього разу.


Ваше незавершене зняття 700 євро скасовано.

Особисте повідомлення від служби підтримки клієнтів: будь ласка, завантажте виписку з кредитної картки як доказ ваших депозитів, здійснених за допомогою картки ApplePay. Будь ласка, переконайтеся, що дата та час депозитів у НАШОМУ казино видимі. Крім того, переконайтеся, що ім’я власника кредитної картки та/або номер IBAN видно у виписці. 2024-10-26 09:52:46 60 EUR Щоб повністю підтвердити ваш обліковий запис гравця для майбутніх депозитів/зняття коштів, нам потрібні такі документи: Щоб підтвердити свій метод оплати PaySafe, ми просимо вас завантажити квитанцію Paysafe про депозит у форматі PDF на обліковий запис гравця. Для цього перейдіть до «Транзакцій» у меню у верхній частині сторінки та виберіть дату останнього депозиту. Потім натисніть синю піктограму «Принтер», щоб відкрити та зберегти підсумок транзакції у форматі PDF. Переконайтеся, що ваше ім’я, номер клієнта, адреса та депозит видимі.

Автоматичний переклад.
Murphy2106

У цьому випадку я дійсно пропоную вам подати скаргу тут, до нашої команди. Вони проведуть вас у всьому цьому та зроблять усе можливе, щоб допомогти вам її вирішити.

що ти кажеш

Якщо ви хочете це зробити, перейдіть за цим посиланням і поясніть всю ситуацію.

Дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, і інформуйте нас про будь-які оновлення, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого