Привіт, я не можу точно відповісти на це ваше запитання, оскільки воно ніде не згадується. Я хотів сказати, що можливо в цій темі можна було б згадати таку інформацію, але це не так.
У всякому разі, я переглянув скарги , і одному гравцеві вдалося отримати всі гроші з казино минулого разу, але це зайняло близько 3 тижнів, що для мене досить багато. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому, якщо у вас усе ще виникне проблема, а казино все одно не зв’яжеться з вами та не повідомить вас про те, що не так із вашим виведенням коштів, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти .
Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим?
Hi, I can't answer this question of yours with precision because it is not mentioned anywhere. I wanted to say that maybe in this thread such information could be mentioned but it is not.
Anyway, I looked at the complaints and one player managed to get all the money from the casino last time, but it took about 3 weeks, which is quite a lot for me. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if you still have a problem and the casino still won't communicate with you and give you any update on what's wrong with your withdrawal, you can contact us and we'll try to help.
Do you think you can handle it ?
Автоматичний переклад.