Відтоді чекав на зняття.
21 березня 2024 року. Я підтримував з ними зв'язок кілька разів на місяць. Вони постійно відлякують мене, відповідаючи тим самим електронним листом, звинувачуючи свою сторонню систему виплат.
Been waiting for withdrawal since.
March 21,2024. I have kept in touch with them several times a month. They keep putting me off by replying with the same email blaming their 3rd party payout system.
Ви так довго чекали? Я розумію, що іноді може виникнути проблема зі стороннім постачальником, але 4 місяці? Я б не вважав це вагомою причиною. Ви запитували, чи можете ви перейти до іншої альтернативи?
Бажаю тобі удачі
Have you been waiting that long ? I understand that sometimes there can be a problem with a third party provider but 4 months ? I wouldn't take that as a valid reason. Did you ask if you could switch to some other alternative ?
Wish you good luck
Мій перший платіж мені надіслали буквально через місяць, другий схвалили 19 червня, теж буде місяць...!!, вони сказали мені, коли я з ними розмовляв, що було багато запитів на зняття коштів, тобто чому затримка. Я сподіваюся, що вони продовжуватимуть мені платити.!!!
My first payment was sent to me just in a month, the second was approved on June 19, it will be a month too...!!, they told me when I spoke with them that there was a lot of withdrawal request, that's why the delay. I hope they continue to pay me.!!!
Mi primer cobro me enviaron justo en un mes, el segundo se aprobó el día 19 de junio ya va ser un mes tambien..!!, ami me dijeron cuando hable con ellos que avía mcho solicitud de retiro, por eso el retraso. Ojalá me sigan pagando.!!!
Ой, я не знаю, чи буду я покладатися на те, що вони мені за місяць кажуть, що у них багато зняття. Як на мене, це багато, але не прискориш.
Тож вам просто доведеться набратися терпіння та сподіватися, що гроші надійдуть. Якщо щось зміниться, обов’язково дайте мені знати.
Oh, I don't know if I would rely on the fact that they tell me for a month that they have a lot of withdrawals. It's a lot in my opinion, but you can't speed it up.
So you'll just have to be patient and hope the money comes in. If something changes, definitely let me know.
Правда в тому, що так, це займає місяць, але принаймні я отримую гроші за перший.
The truth is that yes, it takes a month, but at least I get paid for the first one.
La verdad que si mcho tiempo un mes pero al menos cobre ya el primero
Звичайно, я знаю, що це втішно, але якби я десь грав на гроші і виграв, я б сподівався отримати гроші.
У будь-якому випадку, наступне рішення буде за вами, і ви дізнаєтеся, чи варто грати в цих vip-кімнатах 🤷♂️
Sure, I know it's comforting, but if I were playing for money somewhere and I won, I'd expect to get paid.
Anyway, the next decision will be up to you and you will know if it's worth playing in these vip rooms 🤷♂️
Так, так, так, я не знаю, чи повернуся б я в це казино...!! До сих пір нікому не рекомендую.
Yes yes, yes, I don't know if I would return to this casino...!! I still don't recommend it to anyone.
Si si eso si, igual yo no se si volvería en este casino..!! IGUAL no lo recomiendo a nadie.
Я не буду робити депозит на Posh, доки не отримаю все, що вони мені винні. Отже, ми побачимо, чи вирішать вони вчинити правильно та етично, чи ні!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Я не буду робити депозит на Posh, доки не отримаю все, що вони мені винні. Отже, ми побачимо, чи вирішать вони вчинити правильно та етично, чи ні!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Це, звичайно, розумно, і я б не зробив жодних депозитів, якщо б не отримав від них гроші. Мені цікаво, чи зрозумієте ви це чи ні.
Ви з ними якось контактуєте чи ні?
That's certainly reasonable, and I wouldn't make any deposit unless I received money from them. I'm curious to see if you get it or not.
Are you in any kind of contact with them or not ?
Хм, мені дуже цікаво, чим це закінчиться, тому що я не маю хороших передчуттів щодо цієї ситуації. Я намагаюся завжди бути позитивним, але цього разу я не можу уявити, чого очікувати. Ми просто повинні чекати і молитися, щоб гроші прийшли до вас та іншого гравця. Наразі це все, що ми можемо зробити. 😥
Hm, I'm very curious how it will end because I don't have good feeling about this situation. I try to be always positive but this time I can't imagine what to expect. We just have to wait and pray that money will come to you and other player. That's all we can do for now. 😥
Привіт! Мені теж хотілося б вашої допомоги! Вони схвалили моє перше зняття коштів (попросили 2000 доларів США 7 червня та ще 2000 доларів США 8 червня), і я все ще отримую ввічливі коментарі, що це буде... і що вони не можуть схвалити друге, доки не заплатять мені перший... все через біткойн. Спасибі за вашу допомогу!
Hi! I would love your help too please! They approved my 1st withdrawal (requested $2000 on June 7 and another $2000 on June 8.) and I'm still getting the polite runaround that it is coming...and that they can't approve the second one until they pay me the first one...all via bitcoin. Thanks for your help!
Привіт, ви чекали на свої гроші місяць, що було б надзвичайно довго для мене. Яку причину вам казино не виплачує? Я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів і, отже, надіслати гроші гравцеві.
Отже, якщо ви не переїхали весь цей час, можливо, ми можемо простягнути руку допомоги, і ви можете спробувати подати нам скаргу.
Як ви думаєте, що варто спробувати?
Hi, you've been waiting for a month for your money, which would be extremely long for me. What is the casino giving you as a reason for not paying you out yet ? I would like to say that we give casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and therefore send the money to the player.
So if you haven't moved in all that time, maybe we can lend a helping hand and you can try to open a complaint with us.
What do you think it's worth a try ?
re: Posh-casino.com:
Минуло вже понад 4 місяці з моменту мого запиту на зняття коштів із Posh Casino від 21 березня 2024 року. Вони перестали спілкуватися зі мною на кілька тижнів. Минулого тижня, після того, як вони знову зв’язалися з ними, вони нарешті відповіли своїм загальним електронним листом, звинувативши своїх «постачальників платіжних послуг».
Я просив їх просто сказати мені, чи не збираються вони мені платити, але безуспішно.
re: Posh-casino.com:
It has now been over 4 months since my March 21, 2024 withdrawal request from Posh Casino. They quit communicating with me for several weeks. Last week, after contacting them once again, they finally responded with their same generic email blaming their "payment service providers".
I have asked them to just tell me if they do not intend to pay me, to no avail.
Моє запитання: якщо ви так довго намагалися зняти гроші, чому ви не зв’язалися з нами, щоб наша команда поглянула й спробувала щось із цим зробити? Ви думаєте, що це не доречно? Я не кажу, що ми повинні допомогти вам отримати гроші, але це, безумовно, добре, тому що якщо вони не спробують вирішити це питання, вони отримають чорні бали, якщо скарга залишиться невирішеною.
Думаєш, підеш на це?
My question is, if you've been trying to withdraw money for so long, why didn't you contact us to get our team to take a look and try to do something about it ? You think that's not appropriate ? I'm not saying we have to help you get the money, but it's definitely a good thing to do, because if they don't try to resolve it, then they'll get black points if the complaint ends up being unresolved.
Think you'll go for it?
Я намагався подати скаргу, але мені сказали, що ви не можете допомогти, оскільки posh-casino.com — це казино, доступне лише для запрошень.
Якщо це змінилося, я, звичайно, захочу допомогти мені!
Дякуємо за відповідь!!!
I tried to initiate a complaint, but was told since posh-casino.com is an invitation only casino, you couldn’t help.
If that has changed, I would certainly any assistance you can give me!
Thank you for your reply!!!
О, я зовсім забув, що мова йде про це казино чи додаток. На жаль, як ми вже говорили раніше, подати скаргу проти таких неможливо. Мені шкода, що я вас переплутав, але я зовсім пропустив це.
У будь-якому випадку, мені шкода вашої ситуації і мені шкода, що вона нікуди не зрушилася. Сподіваюся, це покращиться, хоча я не впевнений.
Oh I completely forgot that this is about this casino or app. Unfortunately, as we have said before, it is not possible to file a complaint against such. I'm sorry I got you mixed up, but I completely missed it.
Anyway, I'm sorry about your situation and I'm sorry that it hasn't moved anywhere. Hopefully it will get better though I wouldn't be sure.
Я грав онлайн в posh casino більше 5 років. У мене був позитивний досвід відміни в минулому. Тепер я виграв великий (у будь-якому випадку великий для мене) і запросив три різні зняття: один по 2500 доларів і 2 по 1000 доларів кожен. 30 квітня 2024 року надіслано запит на зняття виграшів. Зараз 20 серпня 2024 року, але нічого не отримано. Я багато разів зв’язувався з казино через чат і електронну пошту, і щоразу отримую одне й те саме виправдання, звинувачуючи велику кількість запитів і пропонуючи посилити мій запит на 2500 доларів, оскільки вони, мабуть, можуть робити лише по одному. Я грав із депонованими криптовалютами. На додаток до цього вони вилучили мене як гравця, якому більше дозволено отримувати їх рекламні бонуси. Їхні промо-коди більше не працюють для мене, тож я припускаю, що це означає, що мені ніколи не заплатять, оскільки вони навіть більше не хочуть, щоб я грав на їхньому веб-сайті. Тепер, коли я справді виграв… Я не знаю, які кроки зробити чи що можна зробити… Я дуже розчарований. Раніше я був величезним прихильником, а тепер дуже розчарований і припускаю, що ніколи не побачу жодного з цих виграшів...
I’ve played online with posh casino for over 5 years. I’ve had positive withdrawal experiences in the past. Now I won big (well big for me anyways) and requested three different withdrawals one for $2500 and 2 for $1000 each. Requested withdrawal of winnings on April 30, 2024. It is now August 20, 2024, and nothing received. I have contacted the casino numerous times via chat and email, and I receive the same excuse each time, blaming high volume of requests and offer to escalate my $2500 request because they can only do one at a time apparently. I played with deposited crypto funds. In addition to this, they’ve removed me as a player that’s allowed to receive their promotional bonuses anymore. Their promotional codes don’t work for me anymore, so I’m assuming that means I’m never going to be paid because they don’t even want me playing on their website anymore. Now that I actually won… I have no idea what steps to take, or what can be done… i’m very disappointed. I used to be a huge advocate and now I’m extremely disappointed and assuming I’m never seeing any of those winnings…
доброго ранку
Є номер WhatsApp для VIP, я б спробував ще раз через нього. Якщо хочеш, я тобі віддам.
Good morning,
There is a WhatsApp number for VIP, I would try again through that. If you want, I can give it to you.
Guten Morgen,
es gibt eine WhatsApp Nummer für VIP, darüber würde ich es noch einmal versuchen. Wenn du möchtest gebe ich sie dir.
Це саме те, що сталося зі мною! Оскільки вони є казино «тільки за запрошеннями», я розумію, що ми мало що можемо зробити, на жаль! Все, що вони хочуть, це невдахи.
This is exactly what has happened to me! Since they are a "by invitation only" casino, I understand there is not much we can do unfortunately! All they want is losers.
Будь ласка, повідомте мені номер. Я не міг поговорити з людиною Posh наживо місяцями. Ви не проти, щоб я запитав, як ви отримали для них номер WhatsApp?
Please let me know the number. I haven’t been able to talk to a Posh live person in months. Do you mind me asking how you got a whatsap number for them?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.