1 місяць тому
Як я можу подати скаргу?
How can I file a complaint?
Πως μπορώ να κάνω καταγγελία?
0
Чоловік правий, rt — нелегальний сайт, ми ніде не можемо знайти інформацію про компанію. Поліція проводить пошуки та намагається знайти зачіпку. Ми знайдемо її в Теллосі і закриємо вас усіх разом
The man is right, rt is an illegal site, we can't find the company details anywhere. The police are searching and trying to find a clue. We will find her in Tellos and close you all together
Έχει δίκιο ο άνθρωπος η rt είναι παρανομο site δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά τα στοιχεία της εταιρείας. Ψάχνει η αστυνομία και προσπαθεί να βρει μια άκρη . Θα την βρούμε στο Τέλλος και θα σας κλείσουμε όλους μαζι
Тому що мене дратує все це читати.
І я стежив за подібними "скаргами" раніше тут, на форумі, і більшість тих, хто скаржився, були НЕ ПРАВІ. Вони використовували дублюючі ордери або якимось чином порушували правила казино.
З усіх тих, хто скаржиться і скиглить, більше 90% помиляються.
Тут на форумі є випадки, коли дехто втрачає велику суму грошей в онлайн-казино, тому вони приходять сюди і запитують поради, як подати до суду на казино за програш грошей 😆.
І як мені їх назвати??? Розумний 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Вони знущаються з вас, вони кажуть вам, надішліть нам електронний лист, щоб подати скаргу. Куди їх відправити? Щось не так, у них не було доказів, у них немає нічого.
They are making fun of you, they tell you, send us an email to file a complaint. Where to send them? Something is wrong, they had no evidence, they have nothing.
Σε κοροϊδεύουν ρε σου λένε στείλε μας email για καταγγελία . Που να στείλεις σε αυτούς? Κάτι δεν πάει καλά δεν είχουν στοιχεια δεν έχουν τίποτα.
Ми не хочемо чогось подібного, ми хочемо зняття коштів, яке ми зробили протягом останніх 14 днів або близько того, і вони знущаються з нас.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
Хочете дати мені fb або insta, розкажіть про розвиток подій
Do you want to give me fb or insta, tell me about developments
Θες να μου δώσεις φβ η ινστα ,να μ λες εξελιξεις
Пано Паокара та Папафаніс 😀
Ви від нас (Сербія), дружня країна Греція. Я думаю, що ви можете грати в онлайн-казино з Сербії.
Я із задоволенням порекомендую казино, де ви НІКОЛИ не чекатимете виплати більше ніж день або 3 (якщо вихідні). Також є їхні філії в Македонії, можливо, і в Греції.
Привітання
Messrs. Paokara and Papafanis 😀
You are from us (Serbia), the friendly country of Greece. I think you can play in online casinos from Serbia.
I will gladly recommend a casino where you will NEVER wait more than a day or 3 (if it's a weekend) for a payout. There are also their branches in Macedonia, perhaps in Greece as well.
Greeting
Gospodo Paokara i Papafanis 😀
Vi ste iz nama ( Srbija ) prijateljske zemlje Grčke. Mislim da vi možete da igrate u on lajn kazinima iz Srbije.
Rado ću Vam preporučiti kazino u kom NIKADA nećete čekati duže od dan ili 3 (ako je vikend) isplatu novca. Takođe postoje njihove poslovnice i u Makedoniji, možda i kod Vas u Grčkoj.
Pozdrav
Ми не хочемо чогось подібного, ми хочемо вилучення, яке ми зробили за останні 14 днів, і вони знущаються з нас.
Бажаю успіхів, але з того, що написано, думаю, що буде важко.
We don't want something like that, we want the withdrawal we made in the past 14 days and they are making fun of us.
I wish you success, but I think from what is written that it will be difficult.
Nećemo tako nešto, hoćemo povlačenje koje smo napravili u proteklih 14-ak dana i oni nas ismevaju.
Želim Vam uspeh ali mislim iz napisanog da će teško ići.
привіт
Просто перегляньте вкладку під назвою «скарги » 👈, а потім натисніть кнопку «подати скаргу». Я просто сподіваюся, що це не буде пов’язано виключно зі спортивними ставками; це було б досить ускладненням, я думаю.
У будь-якому випадку, ви все ще підтримуєте зв'язок з казино? Я намагаюся помітити деякі деталі в цій темі, але це не дуже легко прочитати. Може знадобиться ваша допомога з деталями.
Hello there.
Just inspect the tab called "complaints" 👈 and then hit the button "submit complaint" I just hope it won't be solely associated with sports betting; that would be quite a complication, I imagine.
In any case, are you still in touch with the casino? I try to spot some details in this thread but it is not very easy to read. Could use your help with the details.
Тому що мене дратує все це читати.
І я стежив за подібними "скаргами" раніше тут, на форумі, і більшість тих, хто скаржився, були НЕ ПРАВІ. Вони використовували дублюючі ордери або якимось чином порушували правила казино.
З усіх тих, хто скаржиться і скиглить, більше 90% помиляються.
Тут на форумі є випадки, коли дехто втрачає велику суму грошей в онлайн-казино, тому вони приходять сюди і запитують поради, як подати до суду на казино за програш грошей 😆.
І як мені їх назвати??? Розумний 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Привіт, ти мене пам'ятаєш?
Все одно не має значення. 🙂
На мій погляд, мова не йде про те, щоб ми спростовували те, що ви сказали про останні події в цій темі. Ми просто докладаємо всіх зусиль, щоб зберегти ввічливість і тримати себе в належних межах.
Ось і все.
Hello, do you remeber me?
Does not matter anyway. 🙂
It is not about us refuting what you have said about the most recent developments in this thread, in my opinion. We simply try our best to maintain civility, and keep the temper within appropriate bounds.
That's all.
Ми не хочемо чогось подібного, ми хочемо зняття коштів, яке ми зробили протягом останніх 14 днів або близько того, і вони знущаються з нас.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
Швидше за все, я трохи пропустив. Не могли б ви пояснити мені, як казино знущається з вас? Хоча я усвідомлюю, що ця публікація не призначена для мене, я хотів би зрозуміти, якщо ви це згодні.
Most likely, I missed a bit. Could you explain to me how the casino is making fun of you? Even though I am aware that this post was not intended for me, if it is okay with you, I would like to understand.
Все говорить про те, що скоро буде виведення, а пройшло 10 днів і нічого
Everything says the withdrawal will be done soon and it's been 10 days and nothing
Όλο λέει θα γίνει η ανάληψη σύντομα και έχουν περάσει 10 μέρες και τίποτα
О, я бачу. Я стільки порахував. Що ж, можливо, ви хотіли б додати? Я впевнений, що ви намагалися зв’язатися з казино, вимагаючи принаймні пояснень. Що у вас є?
Oh, I see. I've reckoned that much. Well, anything else you would perhaps like to add? I'm confident you tried to contact the casino back, demaning explanation at least. What have you got?
Так, пам'ятаю звичайно...Радька тут з самого початку😀
Але Даніель зник 🙄
Yes, I remember of course...Radka has been here since the beginning😀
But Daniel disappeared 🙄
Da, sećam se naravno...Radka je ovde od početka😀
Ali Danijel je nestao 🙄
Не хвилюйтеся, вони обидва тут. Просто Даніель — зайнята людина, яка наполегливо працює тут, у Casino Guru, і відвідує форум досить спорадично.
Don't worry, they're both here. Just Daniel is a busy man working hard here in Casino Guru and comes to the forum rather sporadic.
Спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб поставити таке запитання, щоб особа, від якої ви хотіли б почути відповідь, могла отримати сповіщення.😉
Try to use the "reply" button to ask this kind of question so the person you'd like to hear the answer from can get notified.😉
Давай, щось сталося? Є прогрес?
Come on, did anything happen? Any progress?
Έλα έγινε τίποτα ? Καμιά εξέλιξη?
Балазе, твої гроші нарешті прийшли? Я хочу бути в подібній ситуації
Balázs, did your money finally arrive? I want to be in a similar situation
Balázs végül megérkezett a pénzed? Hasonló szituban vágyom
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.