ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 7)

4 міс. тому від ercancho
|
11921 переглядів 130 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
Jaro
3 тиж. тому

Почекаю понеділок, потім буде 14 днів, тому 10 робочих днів. У понеділок подам скаргу. дякую

Автоматичний переклад.
balazsko
3 тиж. тому

Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

що б не сталося, я доповім. згідно з їхньою політикою час повернення коштів становить 3 робочі дні, починаючи з наступного дня після запиту на повернення коштів. зараз ми маємо 10 робочих днів, 13 днів. Я писав їм кілька разів, вони завжди просто просили терпіння. Ідентифікація клієнта не була проведена, незважаючи на мій конкретний запит, вони сказали, що це не потрібно. Через денні ліміти я маю загалом 3 повернення коштів. 400 євро, 400 євро, 250 євро. зараз мова йде про моє найстаріше повернення коштів, але поки що нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.
balazsko
3 тиж. тому

filefilefile зараз...

Автоматичний переклад.
balazsko
3 тиж. тому

Я бачу, що ви подали скаргу , і наша команда незабаром почне її розглядати. Будь ласка, наберіться терпіння, і вони незабаром до вас повернуться.

Тримайте нас в курсі всіх новин.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт


Як і інші, зараз я чекаю 8 робочих днів на виплату 1500 євро. Мене завжди відштовхують. Мабуть, у фінансового відділу так багато роботи. Я щодня звертаюся в службу підтримки, але вони нічого не знають. Завжди однакові відповіді. Чи можна через вас тиснути?

Автоматичний переклад.
Torcida1234
2 тиж. тому

Привіт, якщо ви прочитаєте цю тему, як ви сказали, ви побачите, що ви не самотні. Цілком можливо, що казино наїлося, тому я б спробував запастися терпінням. Звичайно, ви можете скористатися нами, але ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому я б спробував зачекати до того часу. Або ви можете подати скаргу і почекати з нею.

У будь-якому випадку, чи потрібно було перевіряти?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Мені верифікація теж не була потрібна.

Автоматичний переклад.
Torcida1234
2 тиж. тому

Я вже подав скаргу. Це завжди та сама тактика зволікання. Вони, мовляв, намагаються якнайшвидше здійснити оплату

Автоматичний переклад.
Torcida1234
2 тиж. тому

Хм, ти встиг тут чи десь ще? Тому що я нічого не бачив на нашому сайті, але це нормально. Сподіваюся, вам вдасться зібрати гроші і ви залишитеся задоволені. Але нічого не залишається, як чекати моменту.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Скарга надійшла безпосередньо до RT. Зараз мої зняття коштів скасовано через технічну помилку постачальника послуг, який здійснює переказ.

Неймовірно. Тепер я мушу починати все спочатку. Чому ми нічого не можемо з цим зробити? що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Torcida1234
2 тиж. тому

Ви можете подати скаргу тут нашій команді, оскільки я бачу, що ви ще цього не зробили. Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.

Для цього потрібно перейти за посиланням .

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я радий, що зняв гроші, і я не отримував гроші протягом двох тижнів, і після кількох разів спілкування вони заблокували мій рахунок https://m.rtbet1.com/gr/ може хтось мені допомогти? "> моя електронна пошта

Автоматичний переклад.
sanissakis
2 тиж. тому

До того, як казино заблокувало ваш рахунок, ви встигли верифікувати його чи ні? Яку саме причину вони вам дали для блокування?

Я пропоную вам подати скаргу тут, нашій команді, і вони обов’язково дізнаються більше про все це. Щоб зробити це, просто перейдіть за цим посиланням .

Повідомте нам, як це відбувається, і чи є у вас оновлення щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.