Я бачу, що ви подали скаргу , і наша команда незабаром почне її розглядати. Будь ласка, наберіться терпіння, і вони незабаром до вас повернуться.
Тримайте нас в курсі всіх новин.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
привіт
Як і інші, зараз я чекаю 8 робочих днів на виплату 1500 євро. Мене завжди відштовхують. Мабуть, у фінансового відділу так багато роботи. Я щодня звертаюся в службу підтримки, але вони нічого не знають. Завжди однакові відповіді. Чи можна через вас тиснути?
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Привіт, якщо ви прочитаєте цю тему, як ви сказали, ви побачите, що ви не самотні. Цілком можливо, що казино наїлося, тому я б спробував запастися терпінням. Звичайно, ви можете скористатися нами, але ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому я б спробував зачекати до того часу. Або ви можете подати скаргу і почекати з нею.
У будь-якому випадку, чи потрібно було перевіряти?
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
Мені верифікація теж не була потрібна.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Я вже подав скаргу. Це завжди та сама тактика зволікання. Вони, мовляв, намагаються якнайшвидше здійснити оплату
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Хм, ти встиг тут чи десь ще? Тому що я нічого не бачив на нашому сайті, але це нормально. Сподіваюся, вам вдасться зібрати гроші і ви залишитеся задоволені. Але нічого не залишається, як чекати моменту.
Тримаю кулаки.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Скарга надійшла безпосередньо до RT. Зараз мої зняття коштів скасовано через технічну помилку постачальника послуг, який здійснює переказ.
Неймовірно. Тепер я мушу починати все спочатку. Чому ми нічого не можемо з цим зробити? що я можу зробити
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Ви можете подати скаргу тут нашій команді, оскільки я бачу, що ви ще цього не зробили. Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.
Для цього потрібно перейти за посиланням .
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
Я радий, що зняв гроші, і я не отримував гроші протягом двох тижнів, і після кількох разів спілкування вони заблокували мій рахунок https://m.rtbet1.com/gr/ може хтось мені допомогти? "> моя електронна пошта
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
До того, як казино заблокувало ваш рахунок, ви встигли верифікувати його чи ні? Яку саме причину вони вам дали для блокування?
Я пропоную вам подати скаргу тут, нашій команді, і вони обов’язково дізнаються більше про все це. Щоб зробити це, просто перейдіть за цим посиланням .
Повідомте нам, як це відбувається, і чи є у вас оновлення щодо вашої справи.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
На жаль, я зняв гроші 10 днів тому, але нічого не сталося. Поки кажуть, що максимум 5 робочих днів, ми дійшли до 7 і у мене немає оновлення. Це шахрайство?: вжити заходів до суду
Tragically I made a withdrawal 10 days ago and nothing has happened. While they say that the maximum is 5 working days, we have reached 7 and I have no update. Is it a scam?: to take legal action
Τραγικο έχω κάνει ανάληψη πριν 10 μέρες και δεν έχει γίνει τίποτα. Ενώ λένε ότι μέγιστο είναι 5 εργάσιμες έχουμε φτάσει τις 7 και δεν έχω ενημερώση . Είναι απάτη?:για να κινηθω νομικα
Чи можу я запитати, чи ви вже проходили процес перевірки в цьому казино?
Чи отримали ви будь-яку інформацію щодо свого виходу з казино?
Намагайтеся відразу не думати негативно; ми разом знайдемо причину цієї затримки. Просто надайте ще трохи інформації, будь ласка.🙏
May I ask if you have already passed the verification process at this casino?
Did you get any information regarding your withdrawal from the casino?
Try not to think negatively straight away; we will find the reason for this delay together. Just provide some more information, please.🙏
Зі спортивних ставок вони сказали мені, що це займає 3-5 днів, а зараз у нас до 7 робочих днів, і вони нічого не зробили. Або компанія є шахраєм, або вони працюють у всьому світі
It's from sports betting they told me it takes 3-5 days and now we're up to 7 working days and they haven't done anything. Either the company is a scam or they are working the world away
Είναι από αθλητικό στοίχημα με είπαν ότι κάνουν 3-5 μέρες και τώρα έχουμε φτάσει τις 7 εργάσιμες και δεν έχουν κάνει τίποτα. Η είναι απάτη η εταιρεία η δουλεύουν τον κόσμο μακρια
Тут написано, що перевірка не потрібна, і все гаразд
Here it says no verification required and everything is fine
Εδώ γράφει ότι δεν απαιτείται επαλήθευση και όλα είναι εντάξει
На жаль, ми не розглядаємо випадки, пов’язані зі ставками на спорт, але зазвичай ми даємо казино 14 днів на обробку зняття коштів. Отже, якщо ви бачите, що це дійсно триває надто довго, ми можемо запропонувати кілька веб-сайтів, куди ви можете подати скаргу, і, сподіваюся, ви отримаєте допомогу.🙏
Просто, будь ласка, тримайте нас в курсі ситуації.
Unfortunately, we do not handle sports betting-related cases, but usually we give casinos 14 days to process the withdrawal. So if you see that it is really going on for far too long, we can suggest some websites where you can file a complaint, and hopefully you will receive some help.🙏
Just, please, keep us updated about the situation.
Це не казино, це спортивні ставки. Я подав скарги в поліцію та суди, і я чекаю, що скаже мені мій адвокат!! Минуло 13 днів
It's not a casino, it's a sports bet. I have made complaints to the police and the courts and I am waiting to see what my lawyer will tell me !! It's been 13 days
Δεν είναι καζίνο είναι αθλητικό στοίχημα. Έχω κάνει καταγγελίες στην αστυνομία και στα δικαστήρια και περιμένω να δω τι θα με πει ο δικηγόρος μου !! Έχουν περάσει 13 μέρες
Привіт,
Власне, це казино, а букмекерська компанія знаходиться на одному сайті. Найпоширеніша бізнес-модель сьогодні, я б сказав.
У будь-якому випадку, я можу додати пораду: було б розумно спробувати подати скаргу тут. Оскільки воно безкоштовне, і це казино (не спортивна букмекерська книга) має досить високий індекс безпеки, що також означає, що вони, згідно з нашою спільною історією, готові вирішувати проблеми гравців.
Я просто намагаюся сказати perhpaps; зрештою адвокат не знадобиться. Однак характер проблеми буде ключовим моментом, оскільки ви не грали в ігри казино. Так чи інакше, але воно того варте.
Звичайно, вибір за вами, ми просто намагаємося надати вам підтримку. Я уявляю, що це повинно бути так неприємно.
Будь ласка, дайте нам знати, що ви думаєте.
Hello,
Actually, it is a casino, and the sports book is located on one site. Most common business model these days, I'd say.
In any case, if I may add a word of advice: it would be wise to try submitting the complaint here anyway. Since it is free of any charges and this casino (not sports book) has quite a high Safety Index, which also means they are, according to our mutual history, willing to resolve players' issues.
I'm just trying to say perhpaps; no lawyer will be necessary eventually. The nature of the issue, however, will be the key point since you have not played casino games. One way or another, though, it is still worth it.
Of course the choice is yours, we are merely try to provide support to you. I imagine it must be so frustrating.
Let us know what you think, please.
Я чекаю 3 тижні на відкликання. Кожен день вони дають мені одну і ту ж відповідь. Що ще гірше, rtBet ...
I am waiting 3 weeks for my withdrawal. Every day they give me the same answer. What's worse, rtBet ...
Περιμένω 3 εβδομάδες για την ανάληψη μου . Κάθε μέρα την ίδια απάντηση μου δίνουν. Ότι χειρότερο η rtBet ...
Що зняття мій друг? Оскільки я мав невелике відновлення протягом 2 тижнів, вони, мабуть, шахраї, вони ніколи не роблять зняття.
What withdrawal is my friend? Because I have had a small recovery for 2 weeks, they are probably scammers, they never do withdrawals.
Τι ανάληψη είναι φίλε μου? Γιατί εγώ έχω μικρή ανάνηψη εδώ και 2 βδομάδες μάλλον είναι απατεώνες δεν κάνουν ποτέ αναλήψεις.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.