3 тиж. тому
Почекаю понеділок, потім буде 14 днів, тому 10 робочих днів. У понеділок подам скаргу. дякую
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
0
Почекаю понеділок, потім буде 14 днів, тому 10 робочих днів. У понеділок подам скаргу. дякую
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
що б не сталося, я доповім. згідно з їхньою політикою час повернення коштів становить 3 робочі дні, починаючи з наступного дня після запиту на повернення коштів. зараз ми маємо 10 робочих днів, 13 днів. Я писав їм кілька разів, вони завжди просто просили терпіння. Ідентифікація клієнта не була проведена, незважаючи на мій конкретний запит, вони сказали, що це не потрібно. Через денні ліміти я маю загалом 3 повернення коштів. 400 євро, 400 євро, 250 євро. зараз мова йде про моє найстаріше повернення коштів, але поки що нічого не відбулося.
whatever happens, I'll report it. according to their policy, the refund time is 3 working days, from the day after the refund request. we are currently at 10 working days, 13 days. I have written to them several times, they always just ask for my patience. customer identification was not done despite my specific request, they said it was not necessary. I have a total of 3 refunds in progress due to daily limits. 400 euros, 400 euros, 250 euros. it's about my oldest refund now, but none has happened so far.
Я бачу, що ви подали скаргу , і наша команда незабаром почне її розглядати. Будь ласка, наберіться терпіння, і вони незабаром до вас повернуться.
Тримайте нас в курсі всіх новин.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
привіт
Як і інші, зараз я чекаю 8 робочих днів на виплату 1500 євро. Мене завжди відштовхують. Мабуть, у фінансового відділу так багато роботи. Я щодня звертаюся в службу підтримки, але вони нічого не знають. Завжди однакові відповіді. Чи можна через вас тиснути?
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Привіт, якщо ви прочитаєте цю тему, як ви сказали, ви побачите, що ви не самотні. Цілком можливо, що казино наїлося, тому я б спробував запастися терпінням. Звичайно, ви можете скористатися нами, але ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому я б спробував зачекати до того часу. Або ви можете подати скаргу і почекати з нею.
У будь-якому випадку, чи потрібно було перевіряти?
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
Мені верифікація теж не була потрібна.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Я вже подав скаргу. Це завжди та сама тактика зволікання. Вони, мовляв, намагаються якнайшвидше здійснити оплату
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Хм, ти встиг тут чи десь ще? Тому що я нічого не бачив на нашому сайті, але це нормально. Сподіваюся, вам вдасться зібрати гроші і ви залишитеся задоволені. Але нічого не залишається, як чекати моменту.
Тримаю кулаки.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Скарга надійшла безпосередньо до RT. Зараз мої зняття коштів скасовано через технічну помилку постачальника послуг, який здійснює переказ.
Неймовірно. Тепер я мушу починати все спочатку. Чому ми нічого не можемо з цим зробити? що я можу зробити
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Ви можете подати скаргу тут нашій команді, оскільки я бачу, що ви ще цього не зробили. Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.
Для цього потрібно перейти за посиланням .
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
Я радий, що зняв гроші, і я не отримував гроші протягом двох тижнів, і після кількох разів спілкування вони заблокували мій рахунок https://m.rtbet1.com/gr/ може хтось мені допомогти? "> моя електронна пошта
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
До того, як казино заблокувало ваш рахунок, ви встигли верифікувати його чи ні? Яку саме причину вони вам дали для блокування?
Я пропоную вам подати скаргу тут, нашій команді, і вони обов’язково дізнаються більше про все це. Щоб зробити це, просто перейдіть за цим посиланням .
Повідомте нам, як це відбувається, і чи є у вас оновлення щодо вашої справи.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.