ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 3)

5 міс. тому від ercancho
|
17696 переглядів 190 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
Shrubster1990
4 міс. тому

Це точно не весело, якщо казино нічого не може вам сказати, а ви просто продовжуєте чекати і в основному не знаєте нічого важливого.

Але про що ви з ними розмовляли на вихідних? Чи помітили ви якийсь незначний прогрес чи взагалі відсутність?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони сказали, що оброблять адресу вручну. Це була неділя. Тоді я сказав усе, що їм потрібно, але з того часу жодної відповіді

Автоматичний переклад.
Shrubster1990
4 міс. тому

Давайте подивимося, що станеться протягом наступних кількох днів і чи вдасться їм надіслати вам гроші. Я б хотів, щоб це було можливо пришвидшити або допомогти більше, але, на жаль, нам доведеться чекати на казино.

Я сподіваюся, що це все вирішиться. 😕

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Кажуть, що ви, хлопці, з команди Casino Guru все ще залишаєте свій індекс безпеки на рівні 7,5? Що вам потрібно почути від гравців, щоб, можливо, вжити певних дій або видалити їх з вашого сайту?


Ви ще гірше просуєте такі казино, як вони самі по собі.


Досить того, що у них немає ліцензії.

Автоматичний переклад.
Anonymized619
4 міс. тому

Їх індекс безпеки залишається на тому ж рівні, тому що навіть якщо гравці поділилися чимось, їхні скарги здебільшого вирішуються. Жодна скарга не залишається невирішеною, тому я вважаю, що це основна причина, чому вони залишаються там, де є.

Ми не видаляємо казино з нашого сайту, навіть якщо вони мають індекс безпеки 0. Це все для того, щоб ви могли бачити якомога більше інформації про погані казино і не ходити туди грати. Те, що вони розміщені на нашому сайті, не означає, що ми їх рекламуємо, навіть якщо ви не перший, хто це сказав.

Однак, як я бачу, з цим казино ми тільки починаємо збирати нову інформацію від гравців, тому важко з самого початку оцінити, як вони поводитимуться.

Але я бачив, що ви подали скаргу. Так що тут сталося? Виникла проблема з виведенням чи щось інше?

Що стосується ліцензії, я вже надав її нашій групі даних для перевірки, і вони сказали, що це казино від Adonio NV, тому це казино має ліцензію, але не має валідатора на сайті. Ось що ми з'ясували.

Тепер я чекаю вашої відповіді, і було б корисно, якби ви відповіли Крістін, яка вже відповіла на вашу скаргу .

Я тримаю кулаки, щоб це було вирішено. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
Shrubster1990
3 міс. тому

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
zetrai
3 міс. тому

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
costasuzana23
3 міс. тому

Привіт, бачу, вас цікавить, чи отримали гравці гроші. Ви також чекаєте на зняття коштів? Або ви натрапили на це казино і хотіли дізнатися, як справи в інших гравців?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, я теж чекаю на відкликання, яке добряче прострочено! Мені було цікаво, чи справи інших гравців були вирішені

Автоматичний переклад.
costasuzana23
3 міс. тому

На платформі RTBET3

Автоматичний переклад.
sarokin116
3 міс. тому

Я не ліквідував її, і я навіть хотів би знати, що ви думаєте про цю платформу

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я теж чекаю на відкликання, яке добряче прострочено! Мені було цікаво, чи справи інших гравців були вирішені

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Ви грали в казино з бонусом чи ні? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене баланс 4200. Запит на виведення можна зробити з лімітом 800 євро. Чекаю на оформлення вже 3 дні. запит на зняття чекає на схвалення 3 дні.

Автоматичний переклад.
sahinozben33
2 міс. тому

Привіт!

Я, чесно кажучи, не можу зрозуміти, чи ви вже отримали частину суми, чи ще чекаєте її. У будь-якому випадку, я вважаю, що кілька додаткових деталей лише покращать загальне розуміння.

Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Це ваш перший випадок? А як щодо перевірки облікового запису? Його розчистили?

Звичайно, не соромтеся додавати все, що вважаєте за доцільне сказати.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

на мій рахунок не надійшло грошей. я вперше збираюся знімати гроші. я чекаю 3 дні. обліковий запис не просили перевірити. всі на форумі кажуть, що скаржаться. я просто чекаю. я надіслав повідомлення на лінію підтримки в реальному часі. каже, що скоро приймуть. це дивна ситуація. ми просто чекаємо

Автоматичний переклад.
sahinozben33
2 міс. тому

Так, я знаю, що іноді це може бути зовсім неприємним і чекати важко. Але чи правильно я розумію, що ваше зняття вже схвалено, і тепер ви просто чекаєте, поки воно надійде на ваш рахунок? Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

ні, точно не схвалено. Я не думаю, що мені заплатять. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
sahinozben33
2 міс. тому

Якщо казино не хоче з вами спілкуватися і у вас немає грошей, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією - подати скаргу. На даний момент я б не був налаштований скептично, тому що я не думаю, що ви чекаєте так довго, тому трохи терпіння.

Будь-які зміни, не соромтеся повідомляти мені.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.

Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.

Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого