ГоловнаФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 3)

 від ercancho
|
42 017 переглядів 289 відповідей |
|
12 3 4...15
Shrubster1990

Це точно не весело, якщо казино нічого не може вам сказати, а ви просто продовжуєте чекати і в основному не знаєте нічого важливого.

Але про що ви з ними розмовляли на вихідних? Чи помітили ви якийсь незначний прогрес чи взагалі відсутність?

Автоматичний переклад.

Вони сказали, що оброблять адресу вручну. Це була неділя. Тоді я сказав усе, що їм потрібно, але з того часу жодної відповіді

Автоматичний переклад.
Shrubster1990

Давайте подивимося, що станеться протягом наступних кількох днів і чи вдасться їм надіслати вам гроші. Я б хотів, щоб це було можливо пришвидшити або допомогти більше, але, на жаль, нам доведеться чекати на казино.

Я сподіваюся, що це все вирішиться. 😕

Автоматичний переклад.

Кажуть, що ви, хлопці, з команди Casino Guru все ще залишаєте свій індекс безпеки на рівні 7,5? Що вам потрібно почути від гравців, щоб, можливо, вжити певних дій або видалити їх з вашого сайту?


Ви ще гірше просуєте такі казино, як вони самі по собі.


Досить того, що у них немає ліцензії.

Автоматичний переклад.
Anonymized619

Їх індекс безпеки залишається на тому ж рівні, тому що навіть якщо гравці поділилися чимось, їхні скарги здебільшого вирішуються. Жодна скарга не залишається невирішеною, тому я вважаю, що це основна причина, чому вони залишаються там, де є.

Ми не видаляємо казино з нашого сайту, навіть якщо вони мають індекс безпеки 0. Це все для того, щоб ви могли бачити якомога більше інформації про погані казино і не ходити туди грати. Те, що вони розміщені на нашому сайті, не означає, що ми їх рекламуємо, навіть якщо ви не перший, хто це сказав.

Однак, як я бачу, з цим казино ми тільки починаємо збирати нову інформацію від гравців, тому важко з самого початку оцінити, як вони поводитимуться.

Але я бачив, що ви подали скаргу. Так що тут сталося? Виникла проблема з виведенням чи щось інше?

Що стосується ліцензії, я вже надав її нашій групі даних для перевірки, і вони сказали, що це казино від Adonio NV, тому це казино має ліцензію, але не має валідатора на сайті. Ось що ми з'ясували.

Тепер я чекаю вашої відповіді, і було б корисно, якби ви відповіли Крістін, яка вже відповіла на вашу скаргу .

Я тримаю кулаки, щоб це було вирішено. 🤞☘️

Автоматичний переклад.

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
Shrubster1990

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
zetrai

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
costasuzana23

Привіт, бачу, вас цікавить, чи отримали гравці гроші. Ви також чекаєте на зняття коштів? Або ви натрапили на це казино і хотіли дізнатися, як справи в інших гравців?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я теж чекаю на відкликання, яке добряче прострочено! Мені було цікаво, чи справи інших гравців були вирішені

Автоматичний переклад.
costasuzana23

На платформі RTBET3

Автоматичний переклад.
sarokin116

Я не ліквідував її, і я навіть хотів би знати, що ви думаєте про цю платформу

Автоматичний переклад.

Так, я теж чекаю на відкликання, яке добряче прострочено! Мені було цікаво, чи справи інших гравців були вирішені

Автоматичний переклад.

Гаразд, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Ви грали в казино з бонусом чи ні? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?

Автоматичний переклад.

У мене баланс 4200. Запит на виведення можна зробити з лімітом 800 євро. Чекаю на оформлення вже 3 дні. запит на зняття чекає на схвалення 3 дні.

Автоматичний переклад.
sahinozben33

Привіт!

Я, чесно кажучи, не можу зрозуміти, чи ви вже отримали частину суми, чи ще чекаєте її. У будь-якому випадку, я вважаю, що кілька додаткових деталей лише покращать загальне розуміння.

Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Це ваш перший випадок? А як щодо перевірки облікового запису? Його розчистили?

Звичайно, не соромтеся додавати все, що вважаєте за доцільне сказати.


Автоматичний переклад.

на мій рахунок не надійшло грошей. я вперше збираюся знімати гроші. я чекаю 3 дні. обліковий запис не просили перевірити. всі на форумі кажуть, що скаржаться. я просто чекаю. я надіслав повідомлення на лінію підтримки в реальному часі. каже, що скоро приймуть. це дивна ситуація. ми просто чекаємо

Автоматичний переклад.
sahinozben33

Так, я знаю, що іноді це може бути зовсім неприємним і чекати важко. Але чи правильно я розумію, що ваше зняття вже схвалено, і тепер ви просто чекаєте, поки воно надійде на ваш рахунок? Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.

ні, точно не схвалено. Я не думаю, що мені заплатять. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
sahinozben33

Якщо казино не хоче з вами спілкуватися і у вас немає грошей, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією - подати скаргу. На даний момент я б не був налаштований скептично, тому що я не думаю, що ви чекаєте так довго, тому трохи терпіння.

Будь-які зміни, не соромтеся повідомляти мені.

Автоматичний переклад.

Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.

Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.

Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю

Автоматичний переклад.
12 3 4...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого